----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kohta täällä ainoa. :hilarious: Tarvitaan uusia kirjoittelijoita. Mun kroppa kun ei ole edes luvannut vielä mitään.

Vastavirran Akka sä olit jo raskaana eli sulla toimii. Mä en ole saanut vuoteen aikaiseksi mitään.

KaarinHa ihanaa! Mun seuralainen!

Huh, on kyllä piinapäivät :confused: Miks nää päivät matelee. Tuntuu, että on piinaillut jo ikuisuuden ja vasta kp29 :rolleyes: Mullahan on kaks edellistä kiertoa ollu 29pv, et huomenna oikeestaan olis vasta kannattanu testata :grin

Peukku vetäsi vielä toisen krampin lenkillä. Olisi pitänyt saada teille valokuva, kun ainoa siedettävä asento oli käsi olkapään yläpuolella ja peukku ylhäällä. En voinut kuvata, kun toisella kädellä lykkäsin vaunuja, mutta olkoon se peukku niille kaikille, jotka eivät vielä ole plussanneet.

Eikä tarvitse pelätä, että lakkaisin pitämästä peukkuja. Kolmen sentin mustelma peukalossa ja koholla pitäminen edes vähän helpottaa, kun ei sitä koko aikaa voi kylmässäkään pitää.

Peukku vetäsi vielä toisen krampin lenkillä. Olisi pitänyt saada teille valokuva, kun ainoa siedettävä asento oli käsi olkapään yläpuolella ja peukku ylhäällä. En voinut kuvata, kun toisella kädellä lykkäsin vaunuja, mutta olkoon se peukku niille kaikille, jotka eivät vielä ole plussanneet.

Eikä tarvitse pelätä, että lakkaisin pitämästä peukkuja. Kolmen sentin mustelma peukalossa ja koholla pitäminen edes vähän helpottaa, kun ei sitä koko aikaa voi kylmässäkään pitää.
Totta. Olis pitänyt kuva saada. Kestopeukutus.

Jännä ajatus tuli yhtäkkiä mieleen, tai siis tilanne. Ensimmäistä tehdessä teki mieli kailottaa koko maailmalle kaikki asiaan liittyvä heti alusta asti, mutta nyt kun on tämmöinen viimeinen "yritys" menossa, niin ei tee mieli kertoa kenellekään yhtään mitään koko asiasta :O Taitaa olla syynä tämä ikä, kun tiedän, että moni varmasti kauhistelisi, että oletteko hulluja kun tässä iässä vielä edes toivoo, saati yrittää saada toista lasta. Onhan tämä hullua, mutta kun... miten sen nyt kellekään edes selittäisi, miksi haluaa vielä antaa luonnolle mahdollisuuden, vaikka se meidän tapauksessa aivan pöllöä onkin. Toki sitten, jos raskaus alkaa ja etenee edes jotenkin normaalisti, niin nt-ultran jälkeen kai voisi sitten ehkä jollekin kertoa. Vaikea kuvitella sitä aikaa kyllä.

Minä kailotin koko maailmalle jo siinä vaiheessa kun rupesin esikoista yrittämään. Toista yrittäessä minulla oli onnistumisprosentit sen verran huonot ja niiden huonous hyvässä tiedossa, että en halunnut kailotella. Ettei tarvitsisi puolitutuille selittää, jos ei tämä nyt sitten onnistuisikaan. Ensimmäistä yrittäessä olisin yrittänyt ihan kaiken maailman tappiin asti, toista yrittäessä olin jo ennen yrityksen alkua sitä mieltä, että jos liian vaikeaksi tai kalliiksi menee niin sitten yritys saa jäädä.

Takaisin