----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oih, just puhuin miehelle vähän aikaa sitten, että olispas kiva käydä hierojalla, kun vaan olis rahhaa silleen sopivasti ylimääräistä. Veronpalautuksia on kyllä tulossa, mutta voipi olla, ettei niistä kauheasti voi laittaa "turhuuksiin" :confused: Autoa pitää kumminkin huoltaa, pojalle varmaan tarvitsee talveksi taas jotain vaatetta jne jne...

Kp12, harjoiteltiin vähän vauvan tekoa. Ei ole kyllä mitään ovistuntemuksia tms.. Eilen tosin oli kyllä ainokaisen munasarjan puolella aika kova kipu illalla, mutta se nyt saattoi olla ihan mitä tahansa muutakin.

Ehkä olis hyvä käydä tutkituttamassa myooman tilanne, onko kasvanut rakenneultran jälkeen, siitäkin on kuitenkin pari vuotta jo aikaa. Välillä tuntuu tuo alakerta jotenkin "täydeltä", ei nyt ihan oikea sana, mutta en nyt parempaakaan keksi.

Mietin myös, että jos nyt tapahtuisi ihme ja onnistuisin raskaaksi tulemaan ja se menisi vielä synnytykseen asti hyvin, niin mitenkähän mun selkä mahtaisi kestää sen ruljanssin. Skolioosihan on siis ollut mulla olemassa varmaan n. 30 vuotta, mutta alkoi vihoitella vasta synnytyksen jälkeen. On välillä melko ärjy, luulen, että siellä on välilevy kulumassa hiljaksiin pois. Noh, tuskin sitä nyt pääsen kokemaan, mitä selkä raskaudesta sanoo.

KaarinHa, kyllä gynellä kannattaa käydä, vaikka ei mitään isompaa vikaa olisikaan. Eikä sitä koskaan tiedä, miten kroppa yllättää, voi yllättää positiivisestikin. Ehkä edessä siintää raskaus ja entistä ehompi selkä. Ei voi tietää.

Kp 13 ja tasasen vahvaa viivaa mutta ei sellaista selkeää ovisplussaa kun viime kuussa. Ja nyt loppui testit. Tosin olen testannut hieman myöhäiseen vuorokauden aikaan kun vasta näin illalla. Lupasin etten kusase tikkuun.. Ja tässä sitä ollaan...

Täällä viiva on vahvistunut. Ja tuli heti näkyviin. Kamera näyttää musta aina huonommin kun mitä se on luonnossa.
Mä oon silti päättänyt käydä verikokeessa.
Mun pitääkin heti ajaa alas pari lääkettä niin haluan varmistuksen. Kun sekään ei niin helppoa.
Yleensä mä en tässä vaiheessa tiedä vielä mitään. Plussat ovat tulleet myöhään. Musta on hyvä että nyt näkyy heti.
Mutta huojentunut on olo. Ja nyt vähän enemmän uskon että voi tässä hyvinkin käydä.

Tänään on viikoissa 4+0 tai 3+5. Neuvola laskee tuon 4+0 mukaan.

IMG_20190802_063903.jpg

Liitteet

• IMG_20190802_064831.jpg
    IMG_20190802_064831.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 186
Muokattu viimeksi:
Kiitos Hentohaave. Minusta viiva vahvistuu niin kuin odotinkin jos kaikki menee niin kuin pitäisi.
Hitto mikä pelko oli aamulla kun tikun kastelin. Pelkäsin niin että mitään ei ilmesty.

Nyt kyse on mielialalääkkeestä. Ja hermokipulääkkeestä.
Ei tilalle muuta tule. Mutta tuo ensimmäinen on mulla nukkumiseen. Eli unet saattaa jäädä vähiin. Kipujen kanssa oon tottunut elämään.

Fakta on se että mä en pärjää ilman kipulääkkeitä. Tämä asia on Tayssin äitiyspolin kanssa käyty lävitse jo silloin kun aloimme yrittää.
Mulla tuo Norspan laastari tulee olemaan. Katkaistaanko se loppuvaiheessa on vielä auki.
Imettää en pysty mun lääkkeillä. Eli luultavasti jos kaikki menisi hyvin niin se pitäisi jättää pois.

Norspan on buprenorfiinilaastari. Tätä lääkettä käytetään esim. korvaushoitona huumeiden käyttäjillä.
Annokset ovat korvaushoidossa paljon suuremmat kuin mitä mulla laastarissa.
Eilen luin juuri jonkun tutkimuksen jossa odottavat saivat 8-12mg vrk tuota ainetta ja lapsella ei koitunut mitään.
Mun vrk annos on alle 1mg. Eli liikutaan paljon pienemmissä määrissä.
Tiedän että moni ei mun tilanteessa edes antaisi itsensä tulla raskaaksi mutta mä koen että tämä on minun ja mieheni päätös :-)

On kyllä niin ihanaa lukea onnistumisista täällä! <3 Onnea matkaan sinulle Wheelchair Mama! Ja tietenkin kaikille muillekin omiin tilanteisiinsa kaikkea hyvää.

Alan tässä epäillä omaa mielenterveyttäni jo, kun on jotenkin niin seesteinen ja rauhallinen olo, työt maistuu ja sujuu väsymyksestä huolimatta, ja jaksan pojankin kanssa olla iltapäivisin hyvin, eikä edes hermoa kiristä, mitä nyt vähän aina jossain välissä, mutta ei ole semmoista 24/7 olevaa huonoa fiilistä päällä. Jotenkin tuntuu, että ne minipillerit sekoitti minua jollain lailla, ja nyt kun olen ollut ilman niitä reilut 2kk, niin on jotenkin tasaisempaa. En taida enää sellaisia ruveta syömään ollenkaan, turhaa hommaa.

Miehellä taisi jossain vaiheessa olla tuo Norspan-laastari kokeilussa, se toimi hyvin hänellä kipuihin, mutta iho kun kerran alkoi reagoimaan (kuplimaan siellä laastarin alla), niin ei pystynyt enää jatkamaan sen käyttöä. Ei auttanut laastarin paikan vaihtelut, eikä mikään. Tauon jälkeen kokeili uudelleen, kupliminen alkoi heti :( Harmi, kun oli niin toimiva lääke.

Onnea plussanneille:love7
Olettekohan huhtikuisiin menossa?

Mitenhän olen onnistunut itselleni hankkimaan syvän laskimotukoksen vasempaan pohkeeseen. Raskaus ja ylipaino tietenkin riskitekijöinä. Mutta mahtoikohan helteetkin vaikuttaa? Lauantainahan oli se 32c ja silloin huomasin ekan kerran kivun jalassa. Nyt sitten neljä kuukautta saa pistellä Klexanea aamuin illoin.:smiley-angry003

Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille:love7
Olettekohan huhtikuisiin menossa?

Mitenhän olen onnistunut itselleni hankkimaan syvän laskimotukoksen vasempaan pohkeeseen. Raskaus ja ylipaino tietenkin tiskitekijöinä. Mutta mahtoikohan helteetkin vaikuttaa? Lauantainahan oli se 32c ja silloin huomasin ekan kerran kivun jalassa. Nyt sitten neljä kuukautta saa pistellä Klexanea aamuin illoin.:smiley-angry003

Mun anopille tuli hiljattain sama ja just lopetti pistokset. Hänellä ei ole ylipainoa. Minulla on ja pelottaa tuollaiset. Lentokoneeseenkin laitoin tukisukat mennen tullen.

Mun anopille tuli hiljattain sama ja just lopetti pistokset. Hänellä ei ole ylipainoa. Minulla on ja pelottaa tuollaiset. Lentokoneeseenkin laitoin tukisukat mennen tullen.
Varmasti hyvä idea nuo tukisukat. Kun voi sellainen ihan oikeastikin näköjään tulla.:hungover: Minulla tätä ei edeltänyt lentomatka tai muukaan pitkään paikallaan istuminen. Päinvastoin pe-la olivat aktiivisempia päiviä.
Eilen Lidlistä nappasin ohimennen koriin jotain sellaisia höpö höpö- tukisukkia (?). Varmaan silti pitäisi jotkut virallisemmatkin hommata.

Varmasti hyvä idea nuo tukisukat. Kun voi sellainen ihan oikeastikin näköjään tulla.:hungover: Minulla tätä ei edeltänyt lentomatka tai muukaan pitkään paikallaan istuminen. Päinvastoin pe-la olivat aktiivisempia päiviä.
Eilen Lidlistä nappasin ohimennen koriin jotain sellaisia höpö höpö- tukisukkia (?). Varmaan silti pitäisi jotkut virallisemmatkin hommata.

Mä ostin Prismasta Toimistosukat, oli todella hyvät lentosukat.

Takaisin