Arvo 77 eli paljon enemmän noussut kuin kaksinkertaistunut parissa päivässä.
Nyt uskallan jo toivoa et menisi ok :-)
Nyt uskallan jo toivoa et menisi ok :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos Kosmoskukka. En oo ihan varma liitynkö huhtikuisiin. Jaksanko seurata jne. Yleensä olen kyllä ollut.
Voi ei. Oot vissiin kannustanut turhan rajusti. Paranemisia peukalolle. Täällä niitä tarvitaan.Wm, aivan ihanaa! Nyt kramppasi jo peukalo, meni verisuoni poikki, siis oikeasti. Lupaan silti pidellä peukkuja niin kauan kun on tarpeen.
Et todellakaan ole. Seuraava plussa vois olla sun.Mä oon kohta täällä ainoa.Tarvitaan uusia kirjoittelijoita. Mun kroppa kun ei ole edes luvannut vielä mitään.
Sain lapsen 2007 ja seuraava nykäisy 2013. Sen jälkeen olin kahdesti, vaan eipä se vauvaa takaa. Kyllä minä luulen, että sinä vielä plussan nappaat. Ja ehkä minäkin vielä. Pidetään peukkuja.Vastavirran Akka sä olit jo raskaana eli sulla toimii. Mä en ole saanut vuoteen aikaiseksi mitään.
KaarinHa ihanaa! Mun seuralainen!
Totta. Olis pitänyt kuva saada. Kestopeukutus.Peukku vetäsi vielä toisen krampin lenkillä. Olisi pitänyt saada teille valokuva, kun ainoa siedettävä asento oli käsi olkapään yläpuolella ja peukku ylhäällä. En voinut kuvata, kun toisella kädellä lykkäsin vaunuja, mutta olkoon se peukku niille kaikille, jotka eivät vielä ole plussanneet.
Eikä tarvitse pelätä, että lakkaisin pitämästä peukkuja. Kolmen sentin mustelma peukalossa ja koholla pitäminen edes vähän helpottaa, kun ei sitä koko aikaa voi kylmässäkään pitää.