----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvää odotuksenjatkoa Lambille, Motolle, Hippuselle ja WM:lle!! :Heartred

Tein muuten Motto78 sinun kiinnostavan persoonallisuustestin ja tuloksena sain: Advocate INFJ-A (diplomaatti).... Menköön...osa totuus ainakin :)

Last edited by a moderator:
E82D9BE7-CAE2-4F8A-8CCD-F9C45C47140E.jpeg

Dpo 19/20, tässä kohtaa näyttää ihan hyvältä siis. Joko näitä voisi sanoa leffaviivoiksi?

Seuraava etappi ma digi-testi. Tällä historialla ei pidemmälle uskalla ajatella. Pää kylmänä ja kädet ristissä...

Hei kaikki! :) Onnittelut plussista palstalla!! :Heartred

Siten luomani palsta on onnistunut.

Mä en kai saa jatkaa täällä (?), joten hyvää jatkoa kaikille!!!:cheers:cheers:cheers

Jatkan jos se sallitaan.

Tähti
dpo1
Oliko tässä kierrossa inssi, eilen?

Varmasti tänne kaikki mahtuvat mukaan, joilla käytös pysyy asiallisena eikä silti tarkoita ilman huumoria.

View attachment 80709

Dpo 19/20, tässä kohtaa näyttää ihan hyvältä siis. Joko näitä voisi sanoa leffaviivoiksi?

Seuraava etappi ma digi-testi. Tällä historialla ei pidemmälle uskalla ajatella. Pää kylmänä ja kädet ristissä...
Toi kuva voisi olla sanakirjassa kuvituskuvana leffaviivojen määritelmän yhteydessä. :grin

Ihan mahtavaa, nyt etappi kerrallaan eteenpäin! :Heartred

Mulla on ollu nyt tuo alavatsan seutu/kohtu ja munasarjat todella aristavat monta päivää. Nyt ovulaatiopäivä. Tänään erityisen kipuherkkä olo, asfaltilla kävelykin vihlaisi joka askeleella. Nyt ei tunnu kipua eikä vihlontaa kun makaan sängyssä, mut kävellessä aristaa! Ei siis varsinaisesti koskekaan, mutta sellainen ikävähkö paineentunne... Luin munasarjojen hyperstimulaatiosta, mutta siitä sanottiin että letrot aiheuttaa sitä hyvin harvoin. Ja mulla ne on olleet aika pienellä annostuksella. Mikähän nyt on? Onko kellään ollu vastaavanlaisia kokemuksia?

Huutelen täällä nyt alaikäisenä (luen ketjua mielenkiinnosta) että mulla letrot annostuksella kahdesti päivässä kasvattivat 11 follia. Ei siis vielä hyperstimulaatio, mutta ei mikään ideaalitilannekaan. Toki voivat varmasti vahvistaa munasarjatuntemuksia vaikka mitään hätää ei olisikaan, mutta ei ultrauskaan varmaan huono idea ole.

Hei kaikki! :) Onnittelut plussista palstalla!! :Heartred

Siten luomani palsta on onnistunut.

Mä en kai saa jatkaa täällä (?), joten hyvää jatkoa kaikille!!!:cheers:cheers:cheers

Jatkan jos se sallitaan.

Tähti
dpo1
Tää oli vitsi, eikös? :shy:
Tottakai jatkat täällä! :joyful: kuka nyt omasta "kodista" tulis pois potkimaan :wideyed:??

Oliko teillä inssi? Entä onko IVF vielä tapetilla :nailbiting:?
Plussaa sinnekin :smiley-angelic003

Täällä viiva vahvistunut taas päivässä paljon.
Onko se normaalia?
Mulla ei ikänä joka päivä ole näin vahvistunut.

Liitteet

• IMG_20190803_103952.jpg
    IMG_20190803_103952.jpg
    8.5 KB · Katsottu: 190
Tästä ei ole varmuutta mutta itse ajattelin ensin että tiistaina olisi ollut se 10. Mutta neuvola taas laskee et silloin oli 12. Eli tänään joko 14 tai 16.
Mun kierto vaihtelee 28-30 välillä.

Mä enemmän ihmettelen tuota vahvistumista. Sama kuin se veriarvo hyppäsi 11 77 eli seitsemänkertaistui parissa päivässä.

Kiitos Suski tiedosta :)
Mulla ei mitkään muut testit oo ikinä harpanneet vrk noin. Tietysti pidän hyvänä mutta aina hiipii mieleen josko se on outoa.

Ja kiitos peppipupu onnitteluista :-)

Takaisin