----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko ketjun ulkopuolelta kommentoida, että näyttää tismalleen samalta, kuin mun testi dpo 17 :) Hcg kontrolloitiin vielä 48h välein tällä viikolla ja oli täysin mediaanissa :)

Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut tuon vahvuinen viiva samoilla dpo:illa, et toivoa on mullakin :woot: Harmi, kun ei niistä oo kuvia olemassa. En muista, otinko edes kuvaa silloin..

View attachment 80654

Hip hip hei!!! Ei oo edes puolipäivä, ja meikällä on kaksi viivaa ovulaatiotikussa! Ja just äsken siemennetty :Heartred

Bussi leirille lähtee kolmelta iltapäivällä. Ei menny edes tiukoille tää aikataulutus XD

Pakkohan siitä on kuvakin laittaa, ihan voittajaolo :) - Vaikkei näistä viivoista aiemminkaan ole raskautta tullut, mutta tuskin tulee sitäkään vähää ilman niitä, joten iloitsen edes näistä viivoistani ja onnistuneesta ajoituksesta, kerrankin!
Wohoo!!! Mahtavat viivat ja mahtava ajoitus. Toivottavasti irtoamassa on supermuna. :woot:

Pakko ketjun ulkopuolelta kommentoida, että näyttää tismalleen samalta, kuin mun testi dpo 17 :) Hcg kontrolloitiin vielä 48h välein tällä viikolla ja oli täysin mediaanissa :)

Kiva kuulla Pipsu!
Mäkin oon käynyt melko säännöllisesti lukemassa Raskaaksi 2017-ketjua, kun siihen alunperin itsekin kuuluisin. Ilahduin kovasti sinun plussasta. Toivottavasti kaikki menee hyvin! :Heartred

Kiva kuulla Pipsu!
Mäkin oon käynyt melko säännöllisesti lukemassa Raskaaksi 2017-ketjua, kun siihen alunperin itsekin kuuluisin. Ilahduin kovasti sinun plussasta. Toivottavasti kaikki menee hyvin! :Heartred
Kiitos! :) Toivottavasti teilläkin menis nyt kaikki hyvin loppuun saakka ja saisitte pienen syliin asti <3

Mun siskolla rv41+1, vielä kasassa.

Näin vauvapainajaista. Menin nukkumaan ison mahan kans ja heräsin keskellä yötä siihen, että vauva oli syntynyt mun nukkuessa :wideyed: Ja jouduin paniikkiin, että missä se on ja et nyt se on varmaan kuollut. Mun mies heräs unessa ja ihmetteli, mitä mä kohkaan. Hän sanoi pukeneensa vauvan nukkumaan pinnasänkyyn, kun mä en kerran herännyt synnytykseen. Todentuntuinen uni :nailbiting: Vauvan sukupuolta en saanut unessa selville o_O Ihmettelin, miten olen voinut nukkua synnytyksen ohi?! :confused::eek:

Hienoja uutisia taas. Mahtava ajoitus Hentohaaveella. Hippusella vahvistuu viiva hyvin ja WM vielä jännätään hetki. Täällähän pyyhkii hyvin. Nyt loputkin tähän imuun mukaan.

Voisin ihan mielelläni ottaa Helenan unesta tuollaisen synnytyksen, johon ei edes heräisi.

Takaisin