T
Tähti ★
Vieras
siis täällä alavatsaa vaan juilii ja vihloo ihan hirveesti. Otin panadolia kipuihin, huhh

Dpo 8 (9)
.
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
siis täällä alavatsaa vaan juilii ja vihloo ihan hirveesti. 

Dpo 9 - nega!![]()
On vielä aikaista. Mikä dpo aiemmassa raskaudessa sait plussan näkyviin? Mä taisin testata vasta dpo 15 ekan kerran ja silloin tuli plussa sellaisella puikkotestillä, olikohan Sofi tms. nimeltään.
Meikäläisellä täällä dpo 17. En tikuttanut ovista, mutta selkeät limat oli ja sopi ajankohta kiertoon muutenkin. Kuukautisia ei vieläkään. Testit loppu sen eilisen testauksen jälkeen. Täytyy iltapäivällä kipaista kaupasta hakemassa, jos ei vuoto ala ennen sitä.
Mistäköhän syystä luteaalivaihe vois pidentyä?
Olisipa ollut kiva lukea hyviä uutisia. Jospa huom tai ylihuomenna.
Täällä kurkku tulehdus ja saan lääkekuurin. Kuinka vaikuttaa lähestyvään ovikseen?
Tähti, eri raskauksista samalla naisella hormonimäärä voi ja nousee eri tahdissa, eli jos aiemmin näkyi dpo 9 niin nyt voi näkyä esim dpo 16 jne, Että siinä mielessä on piinaavaa edessä vielä.
Mollukka, mulla on sormet ristissä!
Hirvi, Mä toivoisin niin sulle plussaa ja että menkat ei alkais. Ja jos ne alkaa niin toivon ensi kierrosta oikein superhedelmällistä.
On: tänään joko dpo 0 tai huomenna. Menen ja ostan apteekin oman ovistestipaketin kun ei hermo kestä tuota one stepin hailuraa. Onpahan ensi kiertoon testit valmiina. Meinasin ensin että annan olla ja luotan, että se on tänään tai huomenna. Tai sitten oli eilen. Jos maanantaina oli 18 mm folli niin tänään ois 2mm kasvuvauhdilla 22mm. Tuntemuksia ei ollut/ole. Ehkä hetkellinen menkkajomo oli eilen illalla, mutta meni ohi nopeasti. Noin puoli tuntia ja ei ollut mikään paha.
Äh... päänsäryn saan näistä miettimisistä :D
Kettutyttö :) Kiitti tuesta :)
Nyt toivotaan kaikkea onnea ja superhedelmällistä tätä kiertoa! Aikaista kysyä, mutta koska aiot testata?
Dpo9 vai myöhemmin...
:) :) testaan varmaan vasta 6.2 ekan kerran. Jos siis ei menkkoja silloin. JOS pystyn odottaa. Silloin mulla olisi illanvietto ja siksi testaan.
Miten muuten tarkkaanottaen lasketaan dpo? Eli milloin on Dpo 1? Ov päivänä vai seuraavana?
:) :) testaan varmaan vasta 6.2 ekan kerran. Jos siis ei menkkoja silloin. JOS pystyn odottaa. Silloin mulla olisi illanvietto ja siksi testaan.
Miten muuten tarkkaanottaen lasketaan dpo? Eli milloin on Dpo 1? Ov päivänä vai seuraavana?