----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025 siis täällä alavatsaa vaan juilii ja vihloo ihan hirveesti.

Otin panadolia kipuihin, huhh:gen113

Dpo 8 (9)

.

Last edited by a moderator:
Dpo 9 - nega! :confused005

On vielä aikaista. Mikä dpo aiemmassa raskaudessa sait plussan näkyviin? Mä taisin testata vasta dpo 15 ekan kerran ja silloin tuli plussa sellaisella puikkotestillä, olikohan Sofi tms. nimeltään.

Meikäläisellä täällä dpo 17. En tikuttanut ovista, mutta selkeät limat oli ja sopi ajankohta kiertoon muutenkin. Kuukautisia ei vieläkään. Testit loppu sen eilisen testauksen jälkeen. Täytyy iltapäivällä kipaista kaupasta hakemassa, jos ei vuoto ala ennen sitä.

Mistäköhän syystä luteaalivaihe vois pidentyä?

Dpo 12. Tein aikalailla turhan r-testin koska olen juossut vessassa tuhkatiheään eli rakkoaika ei ollut lähelläkään vaadittua neljää tuntia. Testi taisi olla vioittunutkin. Negaa se kuitenkin näytti. Sisälle työnnetty vessatuppo näytti siltä että siihen jäi pieni häivähdys vaaleanpunaista. Viime kierroksella opin että näköjään minulla on pari päivää ennen menkkoja niin vähäistä tihkuvuotoa ettei se pääse edes pikkareihin asti. Taidan säästää loput raskaustestit helmikuulle.

Pääsen ainakin tekemään menopaussitestin ensi viikolla.

Hirvi, Äh!
Mollukka, poikkeuksellisen suuri keltarauhanen voi pitkittää luteaalivaiheen esim. 18 päivään. Oma ennätykseni kolme viikkoa :) (kerran elämässä)

On vielä aikaista. Mikä dpo aiemmassa raskaudessa sait plussan näkyviin? Mä taisin testata vasta dpo 15 ekan kerran ja silloin tuli plussa sellaisella puikkotestillä, olikohan Sofi tms. nimeltään.

Meikäläisellä täällä dpo 17. En tikuttanut ovista, mutta selkeät limat oli ja sopi ajankohta kiertoon muutenkin. Kuukautisia ei vieläkään. Testit loppu sen eilisen testauksen jälkeen. Täytyy iltapäivällä kipaista kaupasta hakemassa, jos ei vuoto ala ennen sitä.

Mistäköhän syystä luteaalivaihe vois pidentyä?

Mollukka :) Dpo 9 näkyi plussa, se oli aikainen..vielä en hirmusti pettynyt! On niin aikaista vielä. Alavatsan juiliminen oli hämmentävää.

Mollukka, testaahan lisää...täällä jänskätään! :)

.

Last edited by a moderator:
Olisipa ollut kiva lukea hyviä uutisia. Jospa huom tai ylihuomenna.

Täällä kurkku tulehdus ja saan lääkekuurin. Kuinka vaikuttaa lähestyvään ovikseen?

Muska77, en tiedä, miten ihmisillä mutta tuli mieleeni:
Meidän koiralla oli bakteeritulehdus nielussa joulukuussa johon tuli kortisonia ja antibioottikuuri. Juoksu meni sekaisin, tuli munasarjakysta. Tää ei nyt liittynyt sinuun mitenkään :)

Olisipa ollut kiva lukea hyviä uutisia. Jospa huom tai ylihuomenna.

Täällä kurkku tulehdus ja saan lääkekuurin. Kuinka vaikuttaa lähestyvään ovikseen?

Muska :) Nyt on kaikilla kurkku kipeä, töissä, hoidossa, kotona ja mullakin tänä aamuna...

Riippuu lääkkeestä minkä kuurin saat?

.

Muska, toivottavasti kuuri ei vaikuta mitenkään negatiivisesti ainakaan.

Tähti, eri raskauksista samalla naisella hormonimäärä voi ja nousee eri tahdissa, eli jos aiemmin näkyi dpo 9 niin nyt voi näkyä esim dpo 16 jne, Että siinä mielessä on piinaavaa edessä vielä.

Mollukka, mulla on sormet ristissä!

Hirvi, Mä toivoisin niin sulle plussaa ja että menkat ei alkais. Ja jos ne alkaa niin toivon ensi kierrosta oikein superhedelmällistä.

On: tänään joko dpo 0 tai huomenna. Menen ja ostan apteekin oman ovistestipaketin kun ei hermo kestä tuota one stepin hailuraa. Onpahan ensi kiertoon testit valmiina. Meinasin ensin että annan olla ja luotan, että se on tänään tai huomenna. Tai sitten oli eilen. Jos maanantaina oli 18 mm folli niin tänään ois 2mm kasvuvauhdilla 22mm. Tuntemuksia ei ollut/ole. Ehkä hetkellinen menkkajomo oli eilen illalla, mutta meni ohi nopeasti. Noin puoli tuntia ja ei ollut mikään paha.
Äh... päänsäryn saan näistä miettimisistä :D

Tähti, eri raskauksista samalla naisella hormonimäärä voi ja nousee eri tahdissa, eli jos aiemmin näkyi dpo 9 niin nyt voi näkyä esim dpo 16 jne, Että siinä mielessä on piinaavaa edessä vielä.

Mollukka, mulla on sormet ristissä!

Hirvi, Mä toivoisin niin sulle plussaa ja että menkat ei alkais. Ja jos ne alkaa niin toivon ensi kierrosta oikein superhedelmällistä.

On: tänään joko dpo 0 tai huomenna. Menen ja ostan apteekin oman ovistestipaketin kun ei hermo kestä tuota one stepin hailuraa. Onpahan ensi kiertoon testit valmiina. Meinasin ensin että annan olla ja luotan, että se on tänään tai huomenna. Tai sitten oli eilen. Jos maanantaina oli 18 mm folli niin tänään ois 2mm kasvuvauhdilla 22mm. Tuntemuksia ei ollut/ole. Ehkä hetkellinen menkkajomo oli eilen illalla, mutta meni ohi nopeasti. Noin puoli tuntia ja ei ollut mikään paha.
Äh... päänsäryn saan näistä miettimisistä :D

Kettutyttö :) Kiitti tuesta :)

Nyt toivotaan kaikkea onnea ja superhedelmällistä tätä kiertoa! Aikaista kysyä, mutta koska aiot testata?
Dpo9 vai myöhemmin...

Kettutyttö :) Kiitti tuesta :)

Nyt toivotaan kaikkea onnea ja superhedelmällistä tätä kiertoa! Aikaista kysyä, mutta koska aiot testata?
Dpo9 vai myöhemmin...

:) :) testaan varmaan vasta 6.2 ekan kerran. Jos siis ei menkkoja silloin. JOS pystyn odottaa. Silloin mulla olisi illanvietto ja siksi testaan.

Miten muuten tarkkaanottaen lasketaan dpo? Eli milloin on Dpo 1? Ov päivänä vai seuraavana?

Posti toi juuri sopivasti tänään lisää noita one step -liuskoja. Tulivat ripeästi, kun toissapäivänä taisin tilata. Ei tarvinnut sittenkään kaupasta hakea testejä.

Puhdas nega x 2. Testasin siis tässä päivällä kahteen otteeseen. Kyllä sen täytys jo näkyä tässä vaiheessa varmaan millä testillä tahansa. Kyllä se on nyt case closed. Alkais nyt se vuoto, niin pääsis seuraavaan kiertoon...

Toivottavasti muilla parempia uutisia tässä kierrossa. :)

:) :) testaan varmaan vasta 6.2 ekan kerran. Jos siis ei menkkoja silloin. JOS pystyn odottaa. Silloin mulla olisi illanvietto ja siksi testaan.

Miten muuten tarkkaanottaen lasketaan dpo? Eli milloin on Dpo 1? Ov päivänä vai seuraavana?

Seuraavana päivänä eli dpo = days past ovulation.

Kettutyttö :)

Ovulaatiopäivä on 0 ja sitä seuraava dpo1...Näin käsittääkseni, muilla parempaa tietoa:rolleyes:
Mä oon laskenut sen niin.

Mollukka, katseet sitten uuteen kiertoon ja paljon peukkuja matkaan:)

Kiitos tiedoista naiset. Mä lasken varmuudeksi oviksen huomiselle. Ja siis pe olis dpo1.

Kiitos myös tuosta linkistä! Valtavan mielenkiintoinen.

Mitenkä nuo raskaustestien mainoslauseet käännetään dpo-kielelle? Onko se niin että oppikirjakierrossa ovis on kp 14 (= dpo 0) ja kuukautiset alkaa kp 14 + 15 eli kp 29 = dpo 15 = kp 1? Eli jos testi on "Jopa 6 päivää ennen" niin se tarkoittaa että dpo 16 (vuoto yhden päivän myöhässä) miinus 6 tekee dpo 10? Ja ovistesti näyttäisi positiivista kp 13 (= dpo-1)?

Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitan :-(
first-responce-raskaustesti_prpage.png
IMG_20180124_172128.png

Takaisin