----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa myötäelämistä ja positiivisuutta Tähti. :Heartred

Tää on kyllä kiva ketju ja on ilo olla teidän messissä. :happy:

Mollukka :) Sitä vartenhan täällä ollaan, että tsempataan toisiamme! Välillä voi olla niin rankkaa, että päivä pelastuu, sillä kun on joku paikka, jossa voi kertoa ajatuksia. Ja muiden tuki, näkemykset mukana :)

Ilman muuta, ja tämän onkin tarkoitus olla kiva ketju!
:Heartbigred

Kettutyttö :) Millä testillä sait tänään negan? Näin lähellä ovista, testi kyllä jo alkaa reilusti voimistua.

Cb:t on siitä "huonoja", että ne näyttää vain oviksen, niillä ei voi oikein ennakoida, kuten liuskoilla, joilla näkee viivan kehittymisen päivä päivältä.

Mutta hyvän kokoinen follihan siellä on, ovis käsillä :)
Tsempit!

.

Oon testannut kp 6 lähtien one step merkkisellä. Siksi niin aikaisin kun ikin en oo testannnut oikeastaan kuin satunnaisesti ja nyt halutti tietää viivan kehitystä. Oon aina joka päivä ollut väh 3h virtsaamatta ja yleensä neljä. Kp 8 tuli vahvin viiva, ei siis lähelläkään mitään plussaa. Sen jälkeen haalistunut :D Vaikka pitäisi vahvustua. No, en tätä merkkiä enää tilaa.

Oon testannut kp 6 lähtien one step merkkisellä. Siksi niin aikaisin kun ikin en oo testannnut oikeastaan kuin satunnaisesti ja nyt halutti tietää viivan kehitystä. Oon aina joka päivä ollut väh 3h virtsaamatta ja yleensä neljä. Kp 8 tuli vahvin viiva, ei siis lähelläkään mitään plussaa. Sen jälkeen haalistunut :D Vaikka pitäisi vahvustua. No, en tätä merkkiä enää tilaa.

Kettutyttö :) Testasitko varuiksi jollain toisella testillä samaan aikaan?

Yksi mun kokemus on, että RFSU:n testiin ei tullut edes viivanpaikkaa, kun Pregcheckin testi näytti vahvan positiivisen plussan! Tein tarkistusmittauksen samasta pissasta samoilla liuskoilla ja tulos sama.

En siis ole sittemmin ostanut enää RFSU:n ovulaatiotestejä:singing:

Enkä myöskään raskaustestejä.
.

Kettutyttö :) Testasitko varuiksi jollain toisella testillä samaan aikaan?

Yksi mun kokemus on, että RFSU:n testiin ei tullut edes viivanpaikkaa, kun Pregcheckin testi näytti vahvan positiivisen plussan! Tein tarkistusmittauksen samasta pissasta samoilla liuskoilla ja tulos sama.

En siis ole sittemmin ostanut enää RFSU:n ovulaatiotestejä:singing:

Enkä myöskään raskaustestejä.
.

En tehnyt kun mulla ei ole muita. Mistä PC:n testejä voi ostaa? Kun tilaamalla ei nyt ehdi. Apteekissa oli heidän omia ja cb:n. Ja hirveän hintaista!!

En tehnyt kun mulla ei ole muita. Mistä PC:n testejä voi ostaa? Kun tilaamalla ei nyt ehdi. Apteekissa oli heidän omia ja cb:n. Ja hirveän hintaista!!

Kettutyttö :) Mikä on PC?

Itse en tilaa mistään, vaan ostan kaupasta sen mitä tarvin...

Pregcheck löytyy ainakin Prismoista.

Digiovistesteistä: voiko niissä seurata näytön lukeman lisäksi sitä testiliuskan viivan vahvuutta? Ainakin kaksoishormonitesteissä, joita olen joskus käyttänyt, se testipuikko on ikäänkuin tavallinen ovistestiliuska, joka vaan luetaan koneellisesti. Tosin en tiedä onko siinä kontrolliviivaa ollenkaan niin kuin tavallisesti.

Digiovistesteistä: voiko niissä seurata näytön lukeman lisäksi sitä testiliuskan viivan vahvuutta? Ainakin kaksoishormonitesteissä, joita olen joskus käyttänyt, se testipuikko on ikäänkuin tavallinen ovistestiliuska, joka vaan luetaan koneellisesti. Tosin en tiedä onko siinä kontrolliviivaa ollenkaan niin kuin tavallisesti.

Hirvi :) Tuo näyttö ei näytä mitään kehitystä.. tietääkseni vain, kun revit testin kahtia, niin voi näkyä jotain siinä mittaliuskassa.

Tosin en ole asiantuntija näissä asioissa.

Hirvi :) Sullahan on vasta dpo10? Älä suotta anna periksi tämän kierron suhteen..Toivoa on vielä roppakaupalla:3some Tsempit! en

.

On joo vasta dpo 10, mutta kun on niin tyhjä olo eikä mitään kiinnostavia oireitakaan. Kiitos tsempeistä :-)

On joo vasta dpo 10, mutta kun on niin tyhjä olo eikä mitään kiinnostavia oireitakaan. Kiitos tsempeistä :)

Hirvi :) Mun eka ja ainoa raskaus, oli täysin oireeton! Ei yhtään mitään. Poika on kohta 1v ja 9kk.

Joten älä ihmeessä heitä kirvestä kaivoon.

.

Kiitos tiedosta!

Hirvi :) Oletko käynyt lapsettomuushoidoissa?:rolleyes:

Tää ei oo pahalla kysytty, vaan helpottais sunkin olotiloja tietää, että kaikki on ok :) Sitten vielä ne kilpparit säätöön.

Helppoa ei tosiaan ole kenellekkään.

.

Hirvi netistä löytyy hakemalla CB kaksoishormonitestikuvia ja joku piirroskin, jossa kuvattiin, kumpi viiva on LH ja kumpi estrogeeni. Luulen, että sen voi erottaa, milloin se LH viiva on tosi vahva. Kontrolliviivaa siinä tosiaan ei ole.

Kettutyttö mä käytän One Steppejä. Ja saan niillä plussan pariksi päivää. Alkaa vähän ennen pikkusen tuleen viivaa ja sit pari päivää on plussaa.

Just tilasin uuden satsin tähän kiertoon.

Oireita ei kyl kannata kauheesti tutkailla ennen ku menkat on myöhässä. Tulee vaan turhia pettymyksiä. Tai ihana yllätys!

Täällä kp5, juon greippimehua ja väliin otan vehnätippoja...

Tämä One Step

Liitteet

• IMG_20180104_171845__01.jpg
    IMG_20180104_171845__01.jpg
    957 KB · Katsottu: 208
Tämä toiseks viimeinen kierto. Mut ei kaikki merkit varmaan kaikille passaa. Mulle nää käy.

Liitteet

• IMG_20171204_081941_002_01.jpg
    IMG_20171204_081941_002_01.jpg
    262 KB · Katsottu: 214
Mä tykkään myös Raskauskeijun One-stepeistä. Olen käyttänyt sekä liuskoja että puikkoja.
Nyt käytän (vissiin) loppuun elämäni viimeiset ovistestit. Ne on niitä paskoja RFSU:uita. Meidän Prismassa ei ole minkään merkkisiä ovistestejä. Sitte saa olla. Tytön pikkuveli on pakastimessa ja tulee sieltä, jos on tullakseen. Pitäis vaan siihen ajatukseen tottua :)

Tähti vuosi sitten kävin yksityiselle ja otettiin paljon kokeita. Kaikki muut arvot oli ok paitsi kilppari. Tällä hetkellä on niin huono rahatilanne etten pysty menemään.

Katjusha mielenkiintoista! Täytyypä googlata.

Muska yritän pysyä positiivisena.

Takaisin