----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jännä muuten että nuo voivat mainostaa olevansa ainoa testi joka kertoo jo 6 päivää ennen, vaikka eivät ole.

Hirvi, joo eikä ne toimi kenelläkään, kenellä on lyhyt luteaalivaihe. Plus, että kun on myöhässä eli seuraavasta päivästä, kun kuukautiset oli jo eilen myöhässä, sieltä myöhässä+1 taaksepäin. Ei mitään järkeä. Käytännössä tuo voisi toimia 9-10 dpo, mutta monelle se ei ole ”6 päivää ennen” :)

The FIRST RESPONSE™ Early Result Pregnancy Test is designed to detect hCG as early as 6 days before your missed period (5 days before day of the expected period).

Eli lasketaan 6 päivää taaksepäin seuraavasta päivästä, jolloin odotti kuukautisten alkavan... hämäävää.

Muokattu viimeksi:
Sain selkeen plussan dpo9 just tuolla First Responsilla mutta samaan aikaan myös Pregcheck näytti haamua vaikka ei oo niin herkkä kuin First Response. First Response paketti maksaa n.16€ ja Pregcheck muutaman euron. Kallistun siis edelleen Pregcheckin puoleen :)

:greet025 No täällä iltapala jäi kesken, koska yrjö meinaa lentää...taas etoo!:eek: Ihan viittä vaille!:wideyed:

Luultavasti liittyy flunssaan, koska kaikki tietämäni ja tuntemani ihmiset on kipeitä. Tänään tarttui myös poikaan, sai hetki sitten buranaa, sillä kurkkuun sattuu.

Sain selkeen plussan dpo9 just tuolla First Responsilla mutta samaan aikaan myös Pregcheck näytti haamua vaikka ei oo niin herkkä kuin First Response. First Response paketti maksaa n.16€ ja Pregcheck muutaman euron. Kallistun siis edelleen Pregcheckin puoleen :)

Tindra :) Eikös tuo First Response ole USA:n markkinoilla? Ja kai ykkönen?
Ehkä muuallakin myynnissä ihan kaupanhyllyllä..

Harmi, ettei Suomessa..:sad001 On kallis.
Mutta samaa mieltä, että Pregcheck on ihan paras!:grin

.

Puhdas nega x 2. Testasin siis tässä päivällä kahteen otteeseen. Kyllä sen täytys jo näkyä tässä vaiheessa varmaan millä testillä tahansa. Kyllä se on nyt case closed. Alkais nyt se vuoto, niin pääsis seuraavaan kiertoon...

Toivottavasti muilla parempia uutisia tässä kierrossa. :)

Mollukka :) Koita jaksaa, että näet alkaako menkat vai ei... Helpommin sanottu, tiedän.

Kohta selviää, tsemppiä! :)

Tindra :) Eikös tuo First Response ole USA:n markkinoilla? Ja kai ykkönen?
Ehkä muuallakin myynnissä ihan kaupanhyllyllä..

Harmi, ettei Suomessa..:sad001 On kallis.
Mutta samaa mieltä, että Pregcheck on ihan paras!:grin

.

Sitä voi tilata esim Raskauskeijusta. On kyllä suosittu testi.

First responsella sain esikoisesta plussan dpo 8, muilla testeillä vasta dpo 11, kuopuksesta taasen sain ekana plussan pregcheckillä, first responsella vasta kahden päivän päästä :o Ja tässä hiljattain first responsella ollut ongelmia että tullut oikeasti vääriä positiivisia, kuvia katselin jostain niin ihan selkeitä pinkkejä viivoja joita ei tarvinnut tihrustaa ja verikoe nega, joku kämmi käynyt tuotannossa. Itehän sain myös tuossa joulukuussa reilusti ennen ovista kahteen selkeät pinkit viivat, ohuet mutta selkeät, nyt tammikuussa testasin taas ja oli selkeät negat. Ehtä ehtä onko hyvä testi vai ei, paha sanoa :)

Tähti ootteleen pari kolme päivää vielä ja testaa sitten.

Kuuri on V-pen. Ohjeessa lukee että voi syödä raskaana ollessa. Mutta enpä tiiä mitä oviksesta sanoo. No su varmaan alan tikuttaa niin jää nähtäväksi. Hyvin on lämmöt laskeneet ku 36,18.

Ei siis mitään oireitakaan dpo10...:shy:

Tuntuu vähän siltä, kun kiusaisi itteensä näiden testausten kanssa, mutta kunhan ei ota liian vakavasti, niin...

Otin jo "kiellettyjä lääkkeitä" sillä oletuksella että tämä ei voi tästä enää positiiviseksi muuttua. Toisin sanoen ibuprofeenia ja pitkäkestoista närästyslääkettä. Tosin ei kai tuo närästyslääke ihan niin vaarallista olisi? Täälläkin taisi olla hetki sitten puhetta Somacista, jossa sama vaikuttava aine pantopratsoli. Käytän sitä säännöllisesti mutta kuitenkin vain 1-2 tablettia viikossa, kun vähän vajaa viikon kestää yhden tabletin vaikutus minulla. Ruokavaliolla pääsisin varmaan siitäkin eroon, mutta joskus ei motivaatio riitä.

Alkaispa jo uusi kierto kerta on aikeissa! Haluaisin päästä tekemään tuon vaihdevuositestin.

Hirvi: Samat fiilikset, että sais uusi kierto jo alkaa, kun on kerta alkaakseen.
Mulle lääkäri antoi "siunauksen" Somac-kuurille.

Hirvi: Samat fiilikset, että sais uusi kierto jo alkaa, kun on kerta alkaakseen.
Mulle lääkäri antoi "siunauksen" Somac-kuurille.

Mollukka :)

Ei vieläkään sulla alkanut:p

Koska testaat seuraavan kerran?

.

Viimeksi aamulla testasin negan. Ei oo vieläkään menkkoja näkynyt. Ärsyttävää.

Testaa Tähti uudestaan esim. dpo 14. :)

Anteeksi kun en muista mutta onko teillä Hirvi ja Mollukka ennestään lapsia? Entä minkä ikäisiä olettekaan? Mulla vähän huono muisti.

Mun mielestä tuo testaus esim dpo 8 lähtien on itsensä kiusaamista. Hyvin ehtii myöhemminkin. Paras kun jos menkat päivän myöhässä. Mutta sorruinpa siihen itsekin viimeksi. Ja mitä ihan turhaan meni muutama testi kun menkat alkoikin.

Mä en koe aikaista testausta itseni kiusaamisena, vaan haluan tietää mahdollisimman aikaisin vaikka sitten menisikin kesken. Onhan se lohduttavaa tietää jos jotain edes yrittää tapahtua. Toisaalta ei ole vuoto niin suuri pettymys kun tietää että se on alkamassa. Ja kai tyroksiiniannostakin on hyvä säätää jo hyvissä ajoin, sitähän pitää nostaa heti kun plussaa.

Mun mielestä tuo testaus esim dpo 8 lähtien on itsensä kiusaamista. Hyvin ehtii myöhemminkin. Paras kun jos menkat päivän myöhässä. Mutta sorruinpa siihen itsekin viimeksi. Ja mitä ihan turhaan meni muutama testi kun menkat alkoikin.

Muska77 :)

Siis ihmismieli toimii just noin. Ite oon huomannut, että joka kierto päätän, että testailen lähempänä menkkojen alkua ajankohtaa. MUTTA sitten tapahtuu jotain yleensä dpo7 tietämillä...kiusaus alkaa käydä mahdottomaksi! Entä jos sittenkin testaa aiemmin ja jos vaikka näkyy jotain, niin onhan se jännää ja olisi kiva saada tietää aikaisin!:p

Niin se vaan käy malttamattomaksi ja kas kummaa, huomaa jo testanneensa dpo8 jne..

Ihan mahdoton paikka, järkeähän hommassa ei ole!:hungover:

Takaisin