----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
35v ja on yksi lapsi. Sisarusta yritetään.:) Sinulla Muska on muistaakseni useampi lapsi?

Hello! :)

Täällä mies jo tiedustelee raskausoireita? Että onko tuntunut mitään? Ja jos, niin minkälaisia on?

OMG :eek: Ihan pakko toppuurella!

Dpo 10

.

Last edited by a moderator:
Tähti ihailtavaa innostuneisuutta :)!

Tässäpä näitä epäherkkiä RFSU-testejä tihrustettavaksi. Ei oo ihan plussan näköinen, mutta tuo häive sentään nousi melko pian esille. Nyt on testit käytetty.
ImageUploadedByVau Foorumi1516905278.060136.jpg

Katjusha kp 15

Tänään oli ovis plussa! Tai siis eilen, kun nyt jo yli puolenyön.
Vatsassa illalla tunnin kestävä kohtuullisen kova kipu tuntemus ja vihlonta. Nyt enää taustavihlontaa.
En oo muistaakseni ennen tuntenut ovista. Johtuisikohan jotenkin niistä letroista, pohdin.

Nyt menee nukkumaan. Talletettu nyt viikko putkeen ja tänään kahdesti. Oli kiin epäselvää milloin tulee ja näkyykö testissä, että menty ihan varmanpäälle kokoajan. Ei voi kuin odotella ja olla toivomatta liikoja. Jos pystyy.

Kettutyttö kaikkenne olette kyllä tehneet. Ehkä tänään vielä varmistus.

Täällä lääkekuuri alkaa purra ja pääsen töihin. Kurkku vielä vähän kipeä mut siedettävä.

Hyvää viikonloppua! Mä ootteleen ovista ens viikolle ke-la. Pari kiertoa kkm jälkeen oli 28 ja kolmas 31 et enpä tiedä mitä nyt odottaa.

Muska, sulla on hyvin palautunut kierto! Pidän ovispeukkuja pystyssä.

Tähti, mies innoissaan ;)

Ai niin ja tähtikö se oli kun vinkkasi siitä suu + satula :D Kiitos vinkistä. Toimii! ;) ;)
Edit. Ei vaan muska vinkkasi. Selailin taaksepäin.

Täälläkin yhä kurkkukipuisena, nenä vuotaa seulana. Livahdin töistä, eihän kipeänä tarvitse paikalla olla.

No siis dpo11 - nega:dontknow

Testaan joka päivä, ilman järjellistä syytä:laughing002

.

Täälläkin yhä kurkkukipuisena, nenä vuotaa seulana. Livahdin töistä, eihän kipeänä tarvitse paikalla olla.

No siis dpo11 - nega:dontknow

Testaan joka päivä, ilman järjellistä syytä:laughing002

.

Ei ehdottomasti pidäkään. Muihinnin tarttuu.

Kettutyttö kiva et vinkistä oli apua. Tuotakin vähän mietin ku ei kaikki tykkää suu-hommasta et voiko täällä kirjoittaa mut ehkä sitä turhaan varoo. Normiahan se on ja yleistä. Tuo suu-satula auttaa meillä jos mies väsynyt tai mun pitää päästä äkkiä nukkuun.

Tähti ihailtavaa innostuneisuutta :)!

Tässäpä näitä epäherkkiä RFSU-testejä tihrustettavaksi. Ei oo ihan plussan näköinen, mutta tuo häive sentään nousi melko pian esille. Nyt on testit käytetty.
View attachment 64692
Katjusha kp 15

Katjusha :)

Innostunut mies liikaakin siitä, että eikö jo näy kahta viivaa...Sen jos voisikin itse päättää!:alien

Sinänsä "turhauttavaa", kun toinen intoilee liikaakin vieressä ja esim. kaikki mitä sanot tai syöt, niin tulkitaan raskauden oireiksi! Jos sanon jotain hassusti tai en käsitä heti mitä toinen sanoo, niin johtuu muka raskaudesta:angry9:laughing021
Monestikohan mies on jo pojalle sanonut, että pikkuveikka on tulossa...äiti tekee pikkuveikkaa jne... Mä oon vähän, että ole hiljaa, kiitos! Näitä on lupa puhua jossain toisella kolmanneksella, eikä nyt, kun ei olla vielä raskaanakaan:sad010 :stop

Tänään dpo 11 tuntuu siltä, että en ole nyt raskaana. Veikkaampa, etten nyt odota veikkaa:gen113

.

Tänään oli ovis plussa! Tai siis eilen, kun nyt jo yli puolenyön.
Vatsassa illalla tunnin kestävä kohtuullisen kova kipu tuntemus ja vihlonta. Nyt enää taustavihlontaa.
En oo muistaakseni ennen tuntenut ovista. Johtuisikohan jotenkin niistä letroista, pohdin.

Nyt menee nukkumaan. Talletettu nyt viikko putkeen ja tänään kahdesti. Oli kiin epäselvää milloin tulee ja näkyykö testissä, että menty ihan varmanpäälle kokoajan. Ei voi kuin odotella ja olla toivomatta liikoja. Jos pystyy.

Kettutyttö :) Piti kysyä, että kävitkö nyt ultrassa? Jos kävit, minkä kokoiseksi folli lopulta kasvoi ovikseen?

Mulla oli 24mm folli oviksessa ja nyt jostain syystä tuumaan, että se oli liian iso! Tietääkö joku, mistä syystä pienempi folli on parempi?:rolleyes:

.

Ei ne kuukautiset vissiin sitte hetkeen alakaan. :happy:
One step ei näytä juuri mitään vieläkään, mutta hain eilen marketista Pregcheck-testejä ja siinä selkeämpi viiva.
:smiley-bounce016

Oon vielä ihan hämilläni tästä! En voi käsittää! Esikoinen saatu hoidoilla ja nyt siis luomuplussa. Ensimmäinen ikinä. Tai eikös tota ny jo plussaksi voi sanoa... :wideyed: Olen kyllä kuullut, että jos on esikoinen saatu hoidoilla niin toinen voikin tulla luomusti. Riippuu tietysti lapsettomuuden syystä. Meillä selittämätön.

Liitteet

• IMG_20180126_131151.png
    IMG_20180126_131151.png
    790.3 KB · Katsottu: 281
:greet025
Iiik...apuja!? Tulkintaa tähän, kun tilanne on seuraava:

Oviksen jälkeen lämpö nousi 37C. Ovis siis todettu ultralla.

Eilen (dpo10) lämpö oli 36.2C ja tänään (dpo11) edelleen 36.2C. Mittasin vahingossa, koska flunssa päällä.

Normisti tässä vaiheessa lämpö on 37C. Laskee loppukierrosta 36.2C, kunnes menkat alkaa.

Kysymys on siis, miksi lämpö on näin alhaalla, vaikka ovis tapahtui?:rolleyes:
Voiko folli esim. hajota liian aikaisin, ellei hedelmöitys onnistu tms..
.

Ei ne kuukautiset vissiin sitte hetkeen alakaan. :happy:
One step ei näytä juuri mitään vieläkään, mutta hain eilen marketista Pregcheck-testejä ja siinä selkeämpi viiva.
:smiley-bounce016

Oon vielä ihan hämilläni tästä! En voi käsittää! Esikoinen saatu hoidoilla ja nyt siis luomuplussa. Ensimmäinen ikinä. Tai eikös tota ny jo plussaksi voi sanoa... :wideyed: Olen kyllä kuullut, että jos on esikoinen saatu hoidoilla niin toinen voikin tulla luomusti. Riippuu tietysti lapsettomuuden syystä. Meillä selittämätön.

ONNITTELUT MOLLUKKA!!:Heartbigred:love7:love7:love7

Tätä se tiesi!!:p:p JEE!!! Aivan super ihana uutinen!!

Koita levätä ja ottaa nyt iisisti:Heartblue

.

Mollukka :) Heti kysymys perään, että vielä eilen oli nega ja tänään noin vahva PLUSSA. Monesko dpo?:rolleyes:
Ja onko oireita?

Vielä kerran onnittelut!!:Heartbigred
Tooooosiiiii ihanaaa:love7

.
Ja peukut Pregcheckille, ihan paras testi

.

Kiitos onnitteluista Tähti. :Heartred Ja kiitos Tindra ja muut, jotka vinkkasivat tuosta toisesta testistä.

Eilen oli testi niin nega kuin olla ja voi. Silloin vain One step käytössä. Tänään sit siinäkin näkyy vähän jotakin. Mun laskujen mukaan nyt dpo18-19.

Saas nähdä, kun näin myöhään vasta näytti. Mutta jo se, että luomuplussa onnistui on ihan mahtava uutinen!

Oireitahan mulla ollut se närästys, joka nyt Somacin myötä aika lailla poissa. Kylmä ollut viikon verran. Villapeitto ollut vielä peiton päällä nukkuessa. Viime viikonloppuna nukuin 2h päikkärit kahtena päivänä. :) Eipä sitten muuta. Ehkä pientä kuvotusta, mutta luulin, että se on vaan mielikuvitusta. Lämmöt ihan normaalit. Testasin pari kertaa samalla, kun mittasin lapsen lämpöä ja itsellä tuota vilutusta.
Toki noi oireet sellasia, että voi johtua monesta muustakin asiasta.

Kiitos onnitteluista Tähti. :Heartred Ja kiitos Tindra ja muut, jotka vinkkasivat tuosta toisesta testistä.

Eilen oli testi niin nega kuin olla ja voi. Silloin vain One step käytössä. Tänään sit siinäkin näkyy vähän jotakin. Mun laskujen mukaan nyt dpo18-19.

Saas nähdä, kun näin myöhään vasta näytti. Mutta jo se, että luomuplussa onnistui on ihan mahtava uutinen!

Oireitahan mulla ollut se närästys, joka nyt Somacin myötä aika lailla poissa. Kylmä ollut viikon verran. Villapeitto ollut vielä peiton päällä nukkuessa. Viime viikonloppuna nukuin 2h päikkärit kahtena päivänä. :) Eipä sitten muuta. Ehkä pientä kuvotusta, mutta luulin, että se on vaan mielikuvitusta. Lämmöt ihan normaalit. Testasin pari kertaa samalla, kun mittasin lapsen lämpöä ja itsellä tuota vilutusta.
Toki noi oireet sellasia, että voi johtua monesta muustakin asiasta.

Mollukka :) Täsmennä viä, kun kirjoitit, että "lämmöt normaalit"? Mitä ne siis oli?:rolleyes:

Vielä lisäkysymyksiä, oliko minkälainen repertuaati käytössä? Vitamiinit? Punkku? Baby Aspirin? What?:rolleyes:

Sori miljoona kysymystä, mutta oon niin innoissaan sun puolesta!!:Heartpink
Ja toi, että blanco testi muuttui vahvaksi plussaksi yhdessä yössä on niiiin uskomattoman hieno ja ihmeellinen tapahtuma:p
WAU!!
.

Takaisin