Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Täälläkin yhä kurkkukipuisena, nenä vuotaa seulana. Livahdin töistä, eihän kipeänä tarvitse paikalla olla.
No siis dpo11 - nega
Testaan joka päivä, ilman järjellistä syytä
.
Tuo suu-satula auttaa meillä jos mies väsynyt tai mun pitää päästä äkkiä nukkuun.

Tähti ihailtavaa innostuneisuutta :)!
Tässäpä näitä epäherkkiä RFSU-testejä tihrustettavaksi. Ei oo ihan plussan näköinen, mutta tuo häive sentään nousi melko pian esille. Nyt on testit käytetty.
View attachment 64692
Katjusha kp 15

Tänään oli ovis plussa! Tai siis eilen, kun nyt jo yli puolenyön.
Vatsassa illalla tunnin kestävä kohtuullisen kova kipu tuntemus ja vihlonta. Nyt enää taustavihlontaa.
En oo muistaakseni ennen tuntenut ovista. Johtuisikohan jotenkin niistä letroista, pohdin.
Nyt menee nukkumaan. Talletettu nyt viikko putkeen ja tänään kahdesti. Oli kiin epäselvää milloin tulee ja näkyykö testissä, että menty ihan varmanpäälle kokoajan. Ei voi kuin odotella ja olla toivomatta liikoja. Jos pystyy.

Olen kyllä kuullut, että jos on esikoinen saatu hoidoilla niin toinen voikin tulla luomusti. Riippuu tietysti lapsettomuuden syystä. Meillä selittämätön.
Ei ne kuukautiset vissiin sitte hetkeen alakaan.
One step ei näytä juuri mitään vieläkään, mutta hain eilen marketista Pregcheck-testejä ja siinä selkeämpi viiva.
Oon vielä ihan hämilläni tästä! En voi käsittää! Esikoinen saatu hoidoilla ja nyt siis luomuplussa. Ensimmäinen ikinä. Tai eikös tota ny jo plussaksi voi sanoa...Olen kyllä kuullut, että jos on esikoinen saatu hoidoilla niin toinen voikin tulla luomusti. Riippuu tietysti lapsettomuuden syystä. Meillä selittämätön.

Ja kiitos Tindra ja muut, jotka vinkkasivat tuosta toisesta testistä.Kiitos onnitteluista Tähti.Ja kiitos Tindra ja muut, jotka vinkkasivat tuosta toisesta testistä.
Eilen oli testi niin nega kuin olla ja voi. Silloin vain One step käytössä. Tänään sit siinäkin näkyy vähän jotakin. Mun laskujen mukaan nyt dpo18-19.
Saas nähdä, kun näin myöhään vasta näytti. Mutta jo se, että luomuplussa onnistui on ihan mahtava uutinen!
Oireitahan mulla ollut se närästys, joka nyt Somacin myötä aika lailla poissa. Kylmä ollut viikon verran. Villapeitto ollut vielä peiton päällä nukkuessa. Viime viikonloppuna nukuin 2h päikkärit kahtena päivänä. :) Eipä sitten muuta. Ehkä pientä kuvotusta, mutta luulin, että se on vaan mielikuvitusta. Lämmöt ihan normaalit. Testasin pari kertaa samalla, kun mittasin lapsen lämpöä ja itsellä tuota vilutusta.
Toki noi oireet sellasia, että voi johtua monesta muustakin asiasta.