----45+++++ kuumeiset

Minä olen pitänyt päiväkirjaa juomisesta ja pissaamisesta. Juon hiukan alle kaksi litraa päivässä ja siihen sopiva vessakäyntien määrä on se 3-5. Nyt en ole laskenut töiden alkamisen ja uuden lääkityksen jälkeen, montako käyntiä tulee, mutta jos olen vaikka tuon 12-14h käymättä, niin sen jälkeen käyn 3-5 kertaa tunnin aikana. Siksi pyrin käymään tasaisemmin, ettei tarvitsisi juosta yhtenään. Ja joskus en viitsi nousta edes välillä pois vessasta.

Tämä vaiva alkoi muuten toisen keskenmenon jälkeen. Ei ole lääkäri osannut sanoa, minkä vuoksi. Jos on kohtalotovereita, niin ilmoittautukaa. Km oli jo 7. viikolla. Ei siis pitäisi vielä painaa virtsarakkoa tms.
 
Mulla menee nestettä kanssa n.1.5l normaalina päivänä. Aamulla kun käyn vessassa, niin seuraava kerta on viimeistään kahden tunnin kuluttua. Itse tiedostan, että käyn usein esim johonkin lähtiessä varuiksi pisulla, vaikka aina ei ole kova hätä. Mulla tätä on ollut niin kauan, kun muistan.
 
Minkä väristä virtsaa teillä? Mulla välillä toooodella tummaa :/ vaikka mielestäni olisin illalla juonut vettä (ehken sitten tarpeeksi), aamulla voi olla tosi tummaa, ja jatkua aamupäivän. Joskus on sameaakin. Pissaan siis purkkiin ovis- ja rtestejä varten.
 
Aamun eka ei mulla ole tummaa, mutta ei liian laimeaakaan. Silti olen testaillut paljon ja aina aamupisusta tulee haaleampi viiva testeihin, kun siitä seuraavasta tai vielä myöhemmistä. Siis silloin harvoin, kun plussa on rtestissä näkynyt.
 
Minkä väristä virtsaa teillä? Mulla välillä toooodella tummaa :/ vaikka mielestäni olisin illalla juonut vettä (ehken sitten tarpeeksi), aamulla voi olla tosi tummaa, ja jatkua aamupäivän. Joskus on sameaakin. Pissaan siis purkkiin ovis- ja rtestejä varten.

Aamulla vahvaa ja tummaa, sen jälkeen lirua, koska käyn pissalla usein...
 
Mulle äiti opetti että aina vessaan ku mahdollista, ennen lähtöä minnekään aina :hilarious: eli olen opettanu rakon höveliksi. Eikä riipu edes juodusta määrästä. Juon tosin PALJON. Käyn varmaan just samat ku Vastavirran akka :grin Mut ei mun silti oo hankalaa olla vastaavasti olla käymättä tyyliin 3-4h.
Väriä oo silleen syynäilly, ihan tummaa ei kyl oo juurikaan koskaan, ei edes aamulla. Hyvin on näkyny viivat jos näkyäkseen.
 
Minkä väristä virtsaa teillä? Mulla välillä toooodella tummaa :/ vaikka mielestäni olisin illalla juonut vettä (ehken sitten tarpeeksi), aamulla voi olla tosi tummaa, ja jatkua aamupäivän. Joskus on sameaakin. Pissaan siis purkkiin ovis- ja rtestejä varten.
Väri on kyllä moitteeton, ei tummaa eikä sameaa.
 
No nyt huvittaisi jo testata mutta en vaan millään meinaa uskaltaa + ei ole testejä kaapissa. Tänään siis 28 päivä eikä mitään menkkojen alkuun viittaavaa. Tissit kipeät niin kun melkein aina. Ei kramppeja tai kiukkua. Eikä sitä tikkuista oloa alhaalla. Viimeiset kierrot 26-29 (+ se sisilian 37), mutta siis aina tiputellut sen yhden päivän ennen alkua. Vuorossa toi pitkän kierron puoli niin nega pelottaa.
 
No nyt huvittaisi jo testata mutta en vaan millään meinaa uskaltaa + ei ole testejä kaapissa. Tänään siis 28 päivä eikä mitään menkkojen alkuun viittaavaa. Tissit kipeät niin kun melkein aina. Ei kramppeja tai kiukkua. Eikä sitä tikkuista oloa alhaalla. Viimeiset kierrot 26-29 (+ se sisilian 37), mutta siis aina tiputellut sen yhden päivän ennen alkua. Vuorossa toi pitkän kierron puoli niin nega pelottaa.
Oooh, kylläpä on kutkuttavaa!
Pidämme ulokkeita ristissä, jospa nyt olisi teidän vuoro:smiley-angelic001!
Mä en ehkä myöskään uskaltaisi vielä testata..
 
No nyt huvittaisi jo testata mutta en vaan millään meinaa uskaltaa + ei ole testejä kaapissa. Tänään siis 28 päivä eikä mitään menkkojen alkuun viittaavaa. Tissit kipeät niin kun melkein aina. Ei kramppeja tai kiukkua. Eikä sitä tikkuista oloa alhaalla. Viimeiset kierrot 26-29 (+ se sisilian 37), mutta siis aina tiputellut sen yhden päivän ennen alkua. Vuorossa toi pitkän kierron puoli niin nega pelottaa.
Oi! Nyt kuulostaa lupaavalle!!

mä näin unta että tein ”vahingossa” jo digitestin. En vaan koskaan ehtiny nähdä mitä se näytti :hilarious:
 
Kp22 ja menkkakivut ollu aamusta jo päällä. Ekaa kertaa tässä kierrossa ollu inositolit mukana. Oviksesta en tiedä, ku en saanu sitä tikutettua.
 
Ehkä haen testit kaappiin aamua varten. Koska sain psyykattua itseni siihen, että nega ei haittaa. La tulisi kesäkuulle ja meillä oli suunnitelmissa suvun lomamatka Kreikkaan tai Albaniaan tuon kuun alussa. Jäisi vissiin matka sit tekemäti. Lentokielto taitaa olla sen 4 viikkoa ennen la?
 
Ehkä haen testit kaappiin aamua varten. Koska sain psyykattua itseni siihen, että nega ei haittaa. La tulisi kesäkuulle ja meillä oli suunnitelmissa suvun lomamatka Kreikkaan tai Albaniaan tuon kuun alussa. Jäisi vissiin matka sit tekemäti. Lentokielto taitaa olla sen 4 viikkoa ennen la?
Aika jännää! Halutaan sitten raportti ja kuvan kanssa.
 
Takaisin
Top