----45+++++ kuumeiset

Nyt olis sulle ihan uudet tuulet tarjolla :grin

https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/1...announced=0&leasing=0&&&&english=false&sort=1

Vai ootko kerinnyt jo katsella?

Testiä?

Lambi :) Sä oot ihana:Heartred

Oma kanala toki mielessä siintää...

Oon ehtinyt vain hitusen vilkuilla uusia töitä, mutta vasta vähän. Vielä on hahmottumassa se, että mitä sitä alkaisi tehdä, enkä tosiaan usko, että tämä työ nyt loppuu.

Testit on yhä tekemättä, nyt pitäisi pystyä pidättelemään...kai jotain 2-3tuntia (??)
Mutta lämmöt on yhä ylhäällä ja menkat loppu:eek: Rinnat arat ja painavat.

Jospa avaruudesta tulee plussasäteitä ja kohta saan sen plussa testin:chicken: :cheers
 
Lambi :) Sä oot ihana:Heartred

Oma kanala toki mielessä siintää...

Oon ehtinyt vain hitusen vilkuilla uusia töitä, mutta vasta vähän. Vielä on hahmottumassa se, että mitä sitä alkaisi tehdä, enkä tosiaan usko, että tämä työ nyt loppuu.

Testit on yhä tekemättä, nyt pitäisi pystyä pidättelemään...kai jotain 2-3tuntia (??)
Mutta lämmöt on yhä ylhäällä ja menkat loppu:eek: Rinnat arat ja painavat.

Jospa avaruudesta tulee plussasäteitä ja kohta saan sen plussa testin:chicken: :cheers
Joko pidätys onnistui?

Normaalisti ihminen virtsaa noin 3-5 kertaa vuorokaudessa. Tuo kolmen tunnin väli ei kuulosta normaalille ihmiselle kovin suurelta saavutukselta. Olen opiskellut aihetta sillä itse käyn 16-19 kertaa päivässä. Pystyn silti olla vaikka koko työpäivän käymättä vessassa, illalla vain sitten pitää asua pöntöllä.
 
Yölento :) Mä käyn pissalla arviolta kerran kahdessa tunnissa.

Riippuen myös siitä, että miten paljon syön ja juon, sekä esim. siitä, että mikä on vallitseva lämpötila ulkona..(esim. tropiikissa on kuumaa ja pitää juoda paljon ja pissaa tulla riittävästi, koska nestetasapaino on tärkeä).

Mikälii juo kahvia, niin pitää rampata useammin pissalla. En juo kahvia ollenkaan.

Nyt yhden tunnin pidätyksellä ilta testissä näkyy yhä harmaa hailu, mutta ovistesti on nyt vahva plussa:p
Menkat on loppu ja lämmöt ylhäällä...

Onkohan toivoa yhä tämän kierron suhteen?:rolleyes:

Kp2-3 (4)
 
Last edited by a moderator:
Rupesin lukemaan blogia pidemmälle, ihan hirveetä :smiley-angry017
Niimpä. Mä joskus eksyin näihin kaikkiin omien hoitojen ja menetysten kans :sorry:

Ainii. Noista kun oli puhe, pissan epäpuhtauksista ja harmaista viivoista. Joskus aikoinaan kiersi semmonen juttu/kokeilu foorumeilla että colaan uitettassa tikku antoi haamua. Mä joskus silloin aikanaan dippasin ovistikun pepsi-maxiin ja siihen lävähti nätit viivat :hilarious: en tiedä mikä sen oikeesti teki, ph vai joku aine.
 
Yölento :) Mä käyn pissalla arviolta kerran kahdessa tunnissa.

Riippuen myös siitä, että miten paljon syön ja juon, sekä esim. siitä, että mikä on vallitseva lämpötila ulkona..(esim. tropiikissa on kuumaa ja pitää juoda paljon ja pissaa tulla riittävästi, koska nestetasapaino on tärkeä).

Mikälii juo kahvia, niin pitää rampata useammin pissalla. En juo kahvia ollenkaan.

Nyt yhden tunnin pidätyksellä ilta testissä näkyy harmaa hailu, mutta ovistesti on vahva plussa:p Menkat on nyt loppu ja lämmöt silti ylhäällä...

Onkohan toivoa yhä tämän kierron suhteen?:rolleyes:

Kp2-3 (4)
Oho. Aika nopee ovistikku tummu!? Laitahan kuvaa. Pitäshän Pcnki tummua jos ovistikku on nyt plus (muok. Siis jos toi ovistikku tummuu hcg takia) Jos sul on jo reilu kaks vk inssistä nii viivojen pitäs olla jo kyl selkeet jos ns kunnon raskaus olis
 
Mä joskus silloin aikanaan dippasin ovistikun pepsi-maxiin ja siihen lävähti nätit viivat :hilarious: en tiedä mikä sen oikeesti teki, ph vai joku aine.

Sharmander :) Hieno idea....
Miehellä on Pepsi Maxia:happy093
Mä en osta limsaa, mutta onneksi hän sitä ostaa..... :happy093


Kiitos vinkistä!:laughing002 :gen053
 
Oho. Aika nopee ovistikku tummu!? Laitahan kuvaa. Pitäshän Pcnki tummua jos ovistikku on nyt plus (muok. Siis jos toi ovistikku tummuu hcg takia) Jos sul on jo reilu kaks vk inssistä nii viivojen pitäs olla jo kyl selkeet jos ns kunnon raskaus olis

Sharmander :) ...näin järjellä...tää on nyt tosi jännä kierto(?!):eek:
 
Sharmander :) ...näin järjellä...tää on nyt tosi jännä kierto(?!):eek:
Laitahan tikut tänne pällisteltäväks:pompus:
Mä en noissa sun aiemmissa Pc liuskoissa nää oikein viivoja (sori mun puh ei oo kummonen). Onks se ny selkeempi? Tai se ovis? Tosin itsekin uitin viime kierrossa kp4 ovistikun kun oli olevinaan ”olo” ja tuli tosi tumma viiva. Joskus mulla tulee tummaa satunnaisesti alkukierrosta. En tiedä miks.
 
Mäki haluun kuvia!!!

Toimiskohan toi pepsi juttu raskaustikkuun :hilarious:
No se alkuperäinen urbaanilegenda oli et sillä saa viivat raskaustestiin :laughing002 tosin joku oli saanu johku Sofin(?) raskaustestiin haamun pelkällä vedelläkin. Emmäätiiä :facepalm: Mä olen saanu kyl PC tikkuun joskus harmaata viivaa, samoin apteekin ultraan tulee kuivuttuaan lähes aina. Semmonenkin minkä saa kameralla kiinni.
 
No se alkuperäinen urbaanilegenda oli et sillä saa viivat raskaustestiin :laughing002 tosin joku oli saanu johku Sofin(?) raskaustestiin haamun pelkällä vedelläkin. Emmäätiiä :facepalm: Mä olen saanu kyl PC tikkuun joskus harmaata viivaa, samoin apteekin ultraan tulee kuivuttuaan lähes aina. Semmonenkin minkä saa kameralla kiinni.

Ohhoh. Voisin melkein kokeilla tolla kokiksella sofii :hilarious:
 
Varmasti käyn useammin kuin 3-5 kertaa, juon niin paljon vettäkin. Ainakin kolme tuntuu itsestä todella vähäiseltä määrältä.

Mulla muuten näkyi tytöstä tullut plussa hyvin haaleana haamuna vasta monta päivää virallisen testipäivän jälkeen...
 
Mä en oo ikinä laskenu vessassa käyntikertoja, mut huomenna lasken :grin

Vietettiin päivä ja ilta Seinäjoella ostoksilla, siskon luona kylässä ja siskon + puolisonsa ja veljen + puolisonsa kanssa ravintolassa. Muut jäivät jatkaa iltaa, me tultiin takas mummolaan. Isovanhemmat vei lapset uimahalliin ja Keskiselle johonkin tapahtumaan :joyful:
 
Riippuu todella paljon päivästä. Yleensä juomisen määrästä riippuu. En ole laskenut mutta töissä käyn joskus lähes tunnin välein, joskus 3-4krt työpäivän (n. 8h) aikana. Varmaan kokonaisen päivän aikana tulee 10-20 krt. Olen vähän huolissani, kun mieheni on todella huono pidättämään. Juo tosin paljon vettä, mutta ymmärtääkseni miehillä on isompi rakko kuin naisilla.. Naisethan voi kouluttaa rakkoa, kaippa miehetkin voisi o_O
 
Ei, hyi! 3 krt vrk kuulostaa huolestuttavan vähältä! Raskaana toki käy mennen tullen, mutta kyllä ihan normistikin varmasti sen 10 kertaa. Muistaakseni :hilarious:.
Ellei oo juonut tosi vähän ja tee kuumaa kokkaushommaa kiireessä. Silloin sen hikoilee muualta kehosta :p..
 
Miten usein te muut käytte vessassa? Onko tuo urologin tavoite 3-5 kertaa vuorokaudessa realistinen?
Usein. Ja vaikka illalla käyn monta kertaa ennen nukkumaan menoa, niin aamulla jo koskee, kun pisuttaa niin kovin. Mulle tuo määrä ei onnistuisi mitenkään. Veikkaan noin 15 kertaa, vaikken lukua ole pitänyt. Ehkä olen opettanut itse rakkoni huonoille tavoille, en tiedä.
 
Vessakäyntien määrä riippuu ihan juomisen määrästä. Yleensä minun tarvitsee käydä juuri tuo 3-5 kertaa päivässä, mutta kaksikin kertaa riittää. Lentomatkoilla en käy vessassa ollenkaan, eikä 14 tunnin lentomatka sekään tuottanut minkäänlaista vessakäynnin tarvetta.

Äitiysneuvolassa oli ongelmallista, kun sinne piti antaa aina virtsanäyte. Aamulla herätessä oli pakko käydä vessassa yön jälkeen, mutta sitten neuvola oli siitä jo parin tunnin päästä, eikä parin tunnin pidätyksellä vielä saa juuri mitään tiristettyä purkkiin vaikka kuinka yrittäisi. Ja sitten olivat proteiinit koholla, koska näyte oli liian pieni.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top