----45+++++ kuumeiset

Mikäs Tähti tilanne tänään, onko tikku erinäköinen?
Positiivistähän voisi repiä kunnon vuodosta, jospa limakalvo on nyt ollut paksu ja hyvä! Nostaa toiveita uuteen kiertoon:smiley-bounce012?
Tsemppiä sinne!
 
Kiitos.
En varmaksi osaa sanoa mutta epäilen että vaikuttaa. Mun liikkuminen sen verta vähäistä, että ei tarkkaan voi sanoa.
Eniten uskon, että kaikki ponnistusta vaativa tekeminen pahentaisi.
Minusta on hyvä että annetaan lepokäsky. Ei siitä ainakaan haittaa pitäisi olla :)

Viime sunnuntaina hematoomaa ei ollut vielä. Sen jälkeen kehittynyt.
Nyt sitten itse ei tietty pysty erottamaan kumpi vuotaa istukka vai hematooma mutta sillä kai nyt ei niin väliä.

Toivottavasti rauhoittuu kohta.
Mikä on tilanne tänään, wm?
 
Joo kyllähän nuo kierronpäivät lasketaan alkavaksi vasta kunnon vuodosta. Jopa minäkin tiedän sen klo 18 rajan, vaikka en ole hoidoissa koskaan ollutkaan. Kyllä Tähdellä pitäisi olla sama tieto Ivf hoidon takia, mutta ainahan Tähdellä asiat menee eritavalla, kun muilla. Insseissä juostaan, vaan kun on päätetty niin, mutta ilman mitään syytä. Ovistikku näyttää mitä sattuu, ei se niin nuukaa ole. Kierto toimii, kun junan vessa, vaikkei toimi. Lapsia syntyy myös seksin tuloksena, joka ei myöskään Tähdelle ole mistään kotoisin. Liekö koskaan kuullutkaan. En tiedä, mutta noin ei tule lasta eikä paskaa. Tämä nyt on kuitenkin lasta tosissaan yrittävien ikääntyvien palsta. Tähdelle kaikki on vaan :laughing002:laughing002:laughing002:laughing002:dontknow:dontknow:dontknowJa tänää on varmasti kp5, vaikkei ole. Ja työtkin tapahtuu varmasti jossain avaruudessa ja on niin paras paikka. Noin hyvää provosointia taas Tähti. :dontknow:laughing002:laughing002:dontknow
 
Mä voin tuoda hyviä uutisia : kierron pvä 27 eikä tuhrua vaikka en ottanut Letroja tässä kierrossa. Toki tämä voi vaihtua vit*t*kseen jos kierto vaan venyy taas ja on ovuloimaton. Mutta olisko letrot korjannut tuon tuhruamisen?
 
Eli kp3. Jos alkaa yli klo 18, lasketaan vasta seuraava päivä kp1 muistaakseni.

Ja ei ole menkkojen/vuodon takia raskaus menetetty satavarmasti, mutta luulisi rtestin olevan paljon tummempi, kuin nyt sinulla. Toki ihanaa olisi jos olisi raskaus :Heartred mutta tuskin on, itsekin toivon niin kovaa et voisin vaikka kuvitella olevani, mutta kun en ole :disgust:violent001
Mä yhdyn tähän. En enää ikinä osta apteekin ultra koska antaa kyllä punaisia haamuja ilman raskautta. Kaikki täällä toivoo ihmettä niin kovin, että kaikki turha toivo on raakaa..
 
Mä voin tuoda hyviä uutisia : kierron pvä 27 eikä tuhrua vaikka en ottanut Letroja tässä kierrossa. Toki tämä voi vaihtua vit*t*kseen jos kierto vaan venyy taas ja on ovuloimaton. Mutta olisko letrot korjannut tuon tuhruamisen?
Mahdollista! Letrot voi boostata hyvän follin. Ja hyvä folli yhtä kuin hyvä keltarauhanen joka voi vaikuttaa et hormonit toimii ylipäätään synkrossa ja tipouttelu jää. Hyvälle kuulostaa!!

mä heräsin viime vai toissa yönä (mitenniii pää ei pelaa :hilarious:) erikoiseen viiltelyyn . Luultavasti se oli mun onneton suolen toiminta tai irtosiko oikeesti joku munasolu. Seksihommia ei oo ollu miehen menojen takia kuin sillo ovisplussa päivänä. Näillä mennään. Josko sillä ny muutenkaan on merkitystä millo ja miten seksitään :shifty: Nännit on edelleen sika kipeet.
 
Tässä esim yks hyvä kuva ovistikusta ja raskaustestistä. Näitä netissä löytyy, itselläkin oli PCssä vielä hailumpi haamu ku taas ovistikku oli tollanen jo tumma. 722770C6-0D15-4F41-883C-E74692DB33E0.jpeg
 
Ja ei ole menkkojen/vuodon takia raskaus menetetty satavarmasti, mutta luulisi rtestin olevan paljon tummempi, kuin nyt sinulla. Toki ihanaa olisi jos olisi raskaus :Heartred mutta tuskin on, itsekin toivon niin kovaa et voisin vaikka kuvitella olevani, mutta kun en ole :disgust:violent001

Jannn :) Kiitos ihanista sanoista:Heartred

Luultavasti kyseessä on kemiallinen, jostainhan tuo haamuviiva pregheckiin tulee. Testaan illemmalla vielä, kun haen lisäystä kaupasta. Harmiksi Pregcheck testejä ei myydä tukkupakkauksissa...

Menkat on siis jo lopussa, joka olisi nyt ihme, mikäli tänään olisi vasta kp 2 tai 3.

Toivon sinulle miljoonasti plussasäteitä sinne!!:Heartred :cheers :cheers :cheersOletko sinä pitkään yrittänyt raskautua?
 
Mikäs Tähti tilanne tänään, onko tikku erinäköinen?
Positiivistähän voisi repiä kunnon vuodosta, jospa limakalvo on nyt ollut paksu ja hyvä! Nostaa toiveita uuteen kiertoon:smiley-bounce012?
Tsemppiä sinne!

Kiitos Lambi :) Testaan illalla, vaikka turhaahan se tietty on...

Ultrassa limis oli ihanne sanoi gyne ja oli kaunis folllikin 21mm. Nämä siis luomuna, yksi Inositol/pv.

Ainakin ajoitus oli kohdallaan.

Hyvää odotuksen jatkoa sinulle!:happy:
 
Jannn :) Kiitos ihanista sanoista:Heartred

Luultavasti kyseessä on kemiallinen, jostainhan tuo haamuviiva pregheckiin tulee. Testaan illemmalla vielä, kun haen lisäystä kaupasta. Harmiksi Pregcheck testejä ei myydä tukkupakkauksissa...

Menkat on siis jo lopussa, joka olisi nyt ihme, mikäli tänään olisi vasta kp 2 tai 3.

Toivon sinulle miljoonasti plussasäteitä sinne!!:Heartred :cheers :cheers :cheersOletko sinä pitkään yrittänyt raskautua?

Olen reilun vuoden, yksi keskenmeno, ei muita plussia. Kiitos samoin :Heartpink
 
Olen reilun vuoden, yksi keskenmeno, ei muita plussia. Kiitos samoin :Heartpink

Jannn :) Pahoittelut keskenmenosta:hug013


Olisiko tämä sinulle esimmäinen lapsi?

Reilu vuosi ei ole vielä pitkä, mutta toki se alkaa huolestuttamaan...:hug013
Kaipuu voi olla niin kova, että sitä kuvittelee jopa omiaan....:whacky011

Sitten voi mennä kierronpäivät hitusen hutiin, kun sama rumba jatkuu ja jatkuu, varsinkin, kun lakkaa laskemasta. Ei se niin vaarallista ole:smiley-angelic002 Pitäisin täysin inhimillisenä.

Toivon sinulle pikaista plussaa ja kiitos, että olet täällä mukana!:Heartpink :cheers
 
Jannn :) Pahoittelut keskenmenosta:hug013


Olisiko tämä sinulle esimmäinen lapsi?

Reilu vuosi ei ole vielä pitkä, mutta toki se alkaa huolestuttamaan...:hug013
Kaipuu voi olla niin kova, että sitä kuvittelee jopa omiaan....:whacky011

Sitten voi mennä kierronpäivät hitusen hutiin, kun sama rumba jatkuu ja jatkuu, varsinkin, kun lakkaa laskemasta. Ei se niin vaarallista ole:smiley-angelic002 Pitäisin täysin inhimillisenä.

Toivon sinulle pikaista plussaa ja kiitos, että olet täällä mukana!:Heartpink :cheers

Mielenkiinnolla luen tätä aloitusta, sekä paljon muitakin. Lapseton olen, vielä. Hoidat alkanee joskus ensi vuonna. Toivotaan et tulis tärppi-ihme ennen hoitoja :smiley-angelic001

Plussa-aaltoa kaikille!:wav
 
Takaisin
Top