----45+++++ kuumeiset

Tyyntä myrskyn edellä.

Aijaaa...eipä oikein näytä siltä....(??)):rolleyes:

Näyttää epäpätevältä johtamiselta ja esimies alaissuhteiden laiminlyönniltä, josta ovat kärsineet aiemmin jo kaikki.

Kymmenkunta irtisanoutunutta ennen minua. Nyt kärsin minäkin, joten lisää vettä myllyyn:laughing014 (!?)

Kp 4
 
Last edited by a moderator:
Heissan! Nyt tosi kummalliset kuukautiset, koska vuotaayhä paljon ja tulee uutta verta. Lämmöt ylhäällä 37c.

Tein äsken nopeasti pissasta huvikseen raskaustestin Pregcheckillä ja siellä näkyy selvä roskis/haamuplussa!:eek: :hungry:

Taas toinen virheellinen raskaustesti.

Kp4
 
Heissan! Nyt tosi kummalliset kuukautiset, koska vuotaayhä paljon ja tulee uutta verta. Lämmöt ylhäällä 37c.

Tein äsken nopeasti pissasta huvikseen raskaustestin Pregcheckillä ja siellä näkyy selvä roskis/haamuplussa!:eek: :hungry:

Taas toinen virheellinen raskaustesti.

Kp4
Ainahan noihin voi tulla noita roskishaamuja, mutta ei ne merkkaa mitään, eikä testi ole silloin viallinen.
 
Raskaana?
20191018_192931.jpg


Kp4
 
Heissan! Nyt tosi kummalliset kuukautiset, koska vuotaayhä paljon ja tulee uutta verta. Lämmöt ylhäällä 37c.

Tein äsken nopeasti pissasta huvikseen raskaustestin Pregcheckillä ja siellä näkyy selvä roskis/haamuplussa!:eek: :hungry:

Taas toinen virheellinen raskaustesti.

Kp4
Mulla joissain kierroissa lämmöt laskee vasta menkkojen jälkeen. Joskus niin käyny. Kuulemma joku jälkierittävä keltarauhanen :confused005
 
Sharmander :) tämä haamuviiva raskaustestiin tuli vasta nyt...siis vuotanut on jo kaksi-kolme päivää....ja verta vuotaa tavallista voimakkaammin, kirkasta verta:eek:...menkkojen mulla pitäisi jo olla lähes ohi...:woot:

kp 4

Näen nyt testissä silti jotain...(??:wideyed:)


20191018_201840.jpg


?:confused005

Kp 4
 
Last edited by a moderator:
Ei kai vaan ois munatorvi raskaus, kun alkoi testissä näkyä jotain ja nyt on ollut jo pitkään todella voimakkaasti vuotavat menkat!:sad001
(??)
:wtf:

Kp4
 
Last edited by a moderator:
Mä pääsin tänään hoitamaan ex tempore siskoni 2,5 kk ikäistä poikavauvaa :woot: Vähän oli ruosteessa hoitotaidot, mut selvittiin 3h :grin Pääsivät vanhemmat hieman kaksin ulos stand uppia katsomaan :joyful: Mun lapset oli jatkuvasti vauvan ympärillä :happy::rolleyes: Sisko toi vauvan mulle mun anoppilaan :) Mun anoppi tunnetusti rakastaa vauvoja :hilarious: Vauvakuume vaan paheni :hilarious::hilarious:
 
Vastavirran akka :) Menkat alkoi tiistai iltana, mutta vasta kunnolla keskiviikkona.
Nyt siis kp4, ei kp2.

Mutta joo, kiertohan on varmasti 100% menetetty, kun menkat alkaa?:chicken:
 
Last edited by a moderator:
Vastavirran akka :) Menkat alkoi tiistai iltana, mutta vasta kunnolla keskiviikkona.
Nyt siis kp4, ei kp2.

Mutta joo, kiertohan on varmasti 100% menetetty, kun menkat alkaa?:chicken:

Eli kp3. Jos alkaa yli klo 18, lasketaan vasta seuraava päivä kp1 muistaakseni.

Ja ei ole menkkojen/vuodon takia raskaus menetetty satavarmasti, mutta luulisi rtestin olevan paljon tummempi, kuin nyt sinulla. Toki ihanaa olisi jos olisi raskaus :Heartred mutta tuskin on, itsekin toivon niin kovaa et voisin vaikka kuvitella olevani, mutta kun en ole :disgust:violent001
 
Sharmander :) tämä haamuviiva raskaustestiin tuli vasta nyt...siis vuotanut on jo kaksi-kolme päivää....ja verta vuotaa tavallista voimakkaammin, kirkasta verta:eek:...menkkojen mulla pitäisi jo olla lähes ohi...:woot:

kp 4

Näen nyt testissä silti jotain...(??:wideyed:)


View attachment 83034

?:confused005

Kp 4
Juu mut jos toi ovistikku on samasta näytteestä niin haamu tuskin on haamu. PC raskaustikun ollessa semmonen ”nippanappa kameraan saatava” on ovistikun viiva ollu jo semmonen ns. Viittävaille ovisplus. Trust me, oon testannu joka raskaudessa esikoista lukuunottamatta:hilarious:. Ja oon saanu joskus PC tikulla harmaata viivaa ja hcg ollu verressä alle 1 (hoidoissa).
Joo mut toki kannattaa testata esim kolmen pv päästä jos epäilyttää. Kohdunulkoinenkin vahvistuu tiettyyn pisteeseen joS semmonen on

ja juu jos tuhrut tai vuodot alkaa illasta nii seuraava on kp 1 mut ei se ny poikkeavaa oo muutenkaa et vuotaa kp4 vaikka ja kuinka
 
Klinikalla sanottiin, että kp1 on se päivä, jolloin ensimmäisen kerran tulee kunnolla kirkasta vuotoa ennen klo 18. Jos kirkas veri tulee vasta 18 jälkeen, on kp1 vasta seuraava päivä. Tuhruja ei lasketa.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top