----45+++++ kuumeiset

Meillä on töissä pisarat ovista kulkemista varten ja samalla pisaralla kirjataan itsemme myös sisään, ulos, lomalle, sairaaksi jne. Kätevä systeemi. Näytöllä näkyy aina viimeisin kirjaus ja kuinka paljon on plussaa tai miinusta työ tunneissa. Plussaa saa olla max 20h ja niitä voi tarvittaessa pitää vapaana. Kätevää kun meidän sopparissa ei ole pekkasia. Toki jos sovitusti tekee ylitöitä niin ne piipataan ylitöiksi, mutta muuten yliajan saa yks yhteen pidettävänä vapaana. Kätevää kun on pieni lapsi ja on käytävä neuvolassa, hammaslääkärissä, vasussa jne
Meillä saman lainen seuranta. Kätevä on!
 
Mä niin luulin, etten laskisi kiertoa mutta näin lopussa näemmä katselen womanlogia. Aina se toivo nostaa päätään, vaikka tietää miten ohkaiset mahdollisuudet... Kp 26, enkä varmasti testaa. Kalenteri arvaa menkat maanantaille, itse luulen, että alkaa nyt vkl.
 
Meillä mies siivoaa joka päivä jos vaan on kotona. Imuroi ja pesee lattiat, siivotessaan muistuttaa puoliksi piruillaan kuinka huonosti suomalaiset naiset siivoaa :rolleyes: olen vaan alusta asti todennut että jos hän haluaa että kämppä pestään päivittäin on herra itse hyvä ja siivoaa, mulle riittää että 3-4 kertaa viikossa imuroi ja pesee lattiat.
Hyvänen aika, mitä innokkuutta! Meillä imuroidaan yleensä kerran viikossa ja lisäksi mies ja poika heiluttelevat vähän rikkaimuria. Ei sitä pölyä ja likaa vaan riitä enempää.
 
Meillä on robotti-imuri ja mies, joka innostui uudesta Dysonin varsi-imurista. Ei ole tarvinnut itse tarttua noihin vehkeisiin yli vuoteen. (Onneksi, koska keittiön ja kylppärin pintojen siistinä pitäminen onkin sitten jo ihan toinen juttu ja täysin mun harteillani, niiden suhteen herralla on näköjään monen neliömetrin kokoinen sokea piste.)
 
Meillä on robotti-imuri ja mies, joka innostui uudesta Dysonin varsi-imurista. Ei ole tarvinnut itse tarttua noihin vehkeisiin yli vuoteen. (Onneksi, koska keittiön ja kylppärin pintojen siistinä pitäminen onkin sitten jo ihan toinen juttu ja täysin mun harteillani, niiden suhteen herralla on näköjään monen neliömetrin kokoinen sokea piste.)
Kyllähän meilläkin miehen innostus nojaa vahvasti robotti-imuriin ja Dysoniin. Mutta ei se haittaa, kun lopputulos on hyvä.
 
Meillä kyllä riittäisi imuroitavaa joka päivälle :p, mutta ehkä kerran pari viikossa joku imuroi, nykyään yleensä vanhin tytär, häntäkun asia eniten häiritsee. Hänellä myös tapana ensiksi järjestellä tavarat paikoilleen koulusta tullessa. Kannatan ehdottomasti omien toiveiden ja tarpeiden toteutusta kotona, onneksi joku tykkää ylläpitää siisteyttä :gen014!
Ukko meillä siivosi kerrostaloaikoina, nykyään lähinnä ennen juhlia lasten kanssa, koska mä väännän silloin kakkuja :whacky011.
Mä lähinnä olen terapian tarpeessa siivoamisen jälkeen, en koe sitä millään muotoa rentouttavana :p. En tiedä mikä siinä on että imuri omassa kädessä saa mut raivon partaalle:rolleyes:. Voisin ihan hyvin vaikka kävellä kengillä sisällä vain välttyäkseni imuroinnin tarpeen tunnistamiselta..

Robotti oliskin kiva, mutta pelkään ettei se selviäisi haasteesta, saisi vaan olla päivittäin selvittämässä robotin terveyttä.
 
Mä kävin eilen synnärillä lanssilla kun yhtäkkiä verta alkoi tulemaan lorottamalla pitkin lattioita.

No tällä kertaa syyksi löytyi 6cm hematooma. Se vuotaa. Voi vuotaa todella paljon. Nyt on koko ajan menkkatasoinen vuoto. Toivottavasti siitä katoaisi pois.
Caprilonilla koitetaan sitäkin saada kuriin.

No nyt olen sitten levossa. Kotona saa liikkua sen minkä pystyy mutta mitään muuta ei.

Nyt vaan odotan et viikot kuluu niin että pienellä on mahdollisuus elää.
 
Mä kävin eilen synnärillä lanssilla kun yhtäkkiä verta alkoi tulemaan lorottamalla pitkin lattioita.

No tällä kertaa syyksi löytyi 6cm hematooma. Se vuotaa. Voi vuotaa todella paljon. Nyt on koko ajan menkkatasoinen vuoto. Toivottavasti siitä katoaisi pois.
Caprilonilla koitetaan sitäkin saada kuriin.

No nyt olen sitten levossa. Kotona saa liikkua sen minkä pystyy mutta mitään muuta ei.

Nyt vaan odotan et viikot kuluu niin että pienellä on mahdollisuus elää.
Voi hyvänen aika, mitä jännitystä! Onhan sinulla vielä Klexane tauolla?

Sinnikästä lepoa nyt vaan, että pääsette turvallisille viikoille.
 
Voi Wm:Heartred! On teillä melkosen hurjaa odotusta:scared001!

Kovasti voimia lepäilyyn, Onneksi olet osaavissa käsissä, niin kotona kun synnärilläkin!
Onko se 15vkoa nyt täynnä sulla? Ottaisivatko sua jo sairaalalepoon tässä vaiheessa jos tilanne kärjistyy?

Tänään on 15+0. Ottavat jos runsastuu taas eikä meinaa helpottaa.
Eilenkin jos vuoto ei olisi himmannut olisivat ottaneet osastolle.
Ja saan mennä suoraan synnärille jos tarve tulee.
Hyvää hoitoa olen saanut. Kaikki on tehty mitä voidaan.
Niin kauan kun vuoto pysyy menkkaraameissa niin voin olla kotona.
 
Voimia WM. Onko sulla niin, että liikkuminen lisää vuotoa?

Kiitos.
En varmaksi osaa sanoa mutta epäilen että vaikuttaa. Mun liikkuminen sen verta vähäistä, että ei tarkkaan voi sanoa.
Eniten uskon, että kaikki ponnistusta vaativa tekeminen pahentaisi.
Minusta on hyvä että annetaan lepokäsky. Ei siitä ainakaan haittaa pitäisi olla :)

Viime sunnuntaina hematoomaa ei ollut vielä. Sen jälkeen kehittynyt.
Nyt sitten itse ei tietty pysty erottamaan kumpi vuotaa istukka vai hematooma mutta sillä kai nyt ei niin väliä.

Toivottavasti rauhoittuu kohta.
 
Kiitos.
En varmaksi osaa sanoa mutta epäilen että vaikuttaa. Mun liikkuminen sen verta vähäistä, että ei tarkkaan voi sanoa.
Eniten uskon, että kaikki ponnistusta vaativa tekeminen pahentaisi.
Minusta on hyvä että annetaan lepokäsky. Ei siitä ainakaan haittaa pitäisi olla :)

Viime sunnuntaina hematoomaa ei ollut vielä. Sen jälkeen kehittynyt.
Nyt sitten itse ei tietty pysty erottamaan kumpi vuotaa istukka vai hematooma mutta sillä kai nyt ei niin väliä.

Toivottavasti rauhoittuu kohta.
Se on oikeen hyvä nyt vaan ottaa ponnistelut minimiin. Mulle ei koskaan laitettu vuodelepoa eikä panokieltoa, mikä on hyvin merkillistä. Itse sitten lepäsin tietenkin eikä rynkyttämiset käyneet mielessäkään. Mullahan se oli niin, että verta kerääntyi kohtuun ja sitten kertarysäyksellä rävähti pois. Liikkuessa valui aina eniten, mutta olihan se pakko vessaankin mennä. Vaikka usko meinaa loppua, niin muista että mahdollisuuksia vielä on. Täällä me ollaan, kun kuuntelijaa tarvitaan.
 
Tänään on 15+0. Ottavat jos runsastuu taas eikä meinaa helpottaa.
Eilenkin jos vuoto ei olisi himmannut olisivat ottaneet osastolle.
Ja saan mennä suoraan synnärille jos tarve tulee.
Hyvää hoitoa olen saanut. Kaikki on tehty mitä voidaan.
Niin kauan kun vuoto pysyy menkkaraameissa niin voin olla kotona.
Onpa ihanaa, että saat hyvää hoitoa. Toivotaan nyt, että vuoto loppuu pian. Rsportoithan meille, kun siinä levätessä varmaan ehtii.
 
:greet025 täällä esimies yrittää kovasti jutella ystävällisesti ja valitti myös, että miten väsynyt on ja kaipasi sympatiaa....

Mä juttelen kyllä ja sympatiaakin on, mutta tekaistus varoituslappua ei saa tekemättömäksi (ehkä.koskaan) ja suhteisiin on tullut hyvin paha lommo.....

Tämä esimies aukoo nyt ovia kulkiessani ja lykkäsi tänään firman oman ensivuoden seinäkalenterin kotiin vietäväksi....kiitin vaan ja annoin takaisin, jätin ottamatta:laughing021

Siinäs saa itsekseen tuumailla asioita ja sitä, että oisko ehkä järkevintä keskustella asioista ilman varoituslappuja noin niinkun yleensäkin!:chicken:
 
Last edited by a moderator:
:greet025 täällä esimies yrittää kovasti jutella ystävällisesti ja valitti myös, että miten väsynyt on ja kaipasi sympatiaa....

Mä juttelen kyllä ja sympatiaakin on, mutta tekaistus varoituslappua ei saa tekemättömäksi (ehkä.koskaan) ja suhteisiin on tullut hyvin paha lommo.....

Tämä esimies aukoo nyt ovia kulkiessani ja lykkäsi tänään firman oman ensivuoden seinäkalenterin kotiin vietäväksi....kiitin vaan ja annoin takaisin, jätin ottamatta:laughing021

Siinäs saa itsekseen tuumailla asioita ja sitä, että oisko ehkä järkevintä keskustella asioista ilman varoituslappuja noin niinkun yleensäkin!:chicken:
Tyyntä myrskyn edellä.
 
Takaisin
Top