Mä nostin kytkintä vuonna 2016 virasta ensin virkavapaana, kun pääsin norssille vuodeksi ohjaamaan opetusharjoittelijoita. Kyllästyin kahden vuoden aikana mun aineryhmän, jossa oli kaikenlaista hiihtäjää. Yks mun mielestä narsistinen, toinen sovinisti ja kolmas viihtyi kyljessä kii
Lisäks työmatka oli 60 km suuntaansa ja sisäilmassa oli ongelmia, jotka kiellettiin. Aattelin, että jos en muuta löydä, palaan takas virkaan. Mut sitten tuli virka auki tuonne, missä nyt olen. Hakijoita 80, mutta pääsin varasijalle. Viran sai mun kollega norssilta. Hän viihtyi uudessa paikassa vuoden ja palasi norssiin, virkavapaalta. Luulin pääseväni virkaan, mutta ei. Silloinen rehtori valitsi mun ohi toisen ja piti mut määräaikaisena. Pikkuisen otti päähän. Jäin kuitenkin ja rehtori vaihtui viime vuoden vaihteessa. Hän päätti vakinaistaa kertaheitolla yli 10 ihmistä
Irtisanouduin vanhasta virasta 2017 juhannusviikolla
Onneksi pääsin pois. Työmatka nyt 20 km :) Kyllä soi itsetuntoa, kun koko ajan joku vahti työntekoa ja polki alas. Mulle uskoteltiin, että olin itse syypää kaikkeen ihan kollegan toimesta. Rehtori oli hyvä tyyppi!