----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastavirrran akka :) En tiedä miten (??:chicken:)
Pidän itse kirjaa tunneista, se voi auttaa.

Vielä tähän mennessä työpaikalla ei ole ollut sellaisia ongelmia, joita olisi pyydetty korjaamaan. Kaikki on mennyt hyvin ja olen ollut kohta 5-vuotta tässä töissä.

Olen ainoa varoituksen saaja. Vastaavia töitä tekeviä työkavereita on vain yksi ja hän on aloittanut 6kk sitten. Piti tulla minun avuksi, mutta on ylityöllistetty muihin tehtäviin.

En tiedä montako varoitusta saavat antaa, paperissa lukee vain tämä yksi, jonka jälkeen irtisanominen, ellei asia korjaannu

Väkeä on enää kourallinen jäljellä, eikä kyllä onnistuta paikkaamaan näitä menetyksiiä.
Tarkoitan sitä, että jos on tapana antaa kaksi varoitusta samasta asiasta, niin niin on meneteltävä jokaisen työntekijän kanssa. Joissain paikoissa varoituksia on vain yksi. Eli sama kohtelu kaikille. Ja sitten vasta kenkää. Vakavista rikkeistä voi irtisanoa ilman varoituksia.

Toki työajat voit kirjata, mutta lähinnä tuota työn määrää mietin. Ei se varoituksen jälkeen suju sen paremmin, kun ennenkään jos on töitä liikaa. Onko pomosi siis sitä mieltä, ettei sinulla ole liikaa töitä?

Tarkoitan sitä, että jos on tapana antaa kaksi varoitusta samasta asiasta, niin niin on meneteltävä jokaisen työntekijän kanssa. Joissain paikoissa varoituksia on vain yksi. Eli sama kohtelu kaikille. Ja sitten vasta kenkää. Vakavista rikkeistä voi irtisanoa ilman varoituksia.

Toki työajat voit kirjata, mutta lähinnä tuota työn määrää mietin. Ei se varoituksen jälkeen suju sen paremmin, kun ennenkään jos on töitä liikaa. Onko pomosi siis sitä mieltä, ettei sinulla ole liikaa töitä?

Vastavirran akka :) Ei tuolla ole varoituksia annettu...koskaan. Työnkuvaa on kyllä ruksattu jne. Olen ainoa varoituksen saaja vuosiin. Sieltä on kyllä irtisanottu, mutta tietääkseni ilman varoitusta.

Pomo(t) on aika pihalla asioista, ei kiinnosta työnmäärä, eikä esimies tiedä tarkalleen mitä kaikkea teen. Häneltä ei saa apua kaikkeen, koska hän ei osaa aina auttaa.

Johdon ja omistajan mielestä töitä on liian vähän, koska katselevat vain myyntilukuja numeroina, ei sitä, että olisivat perillä miten paljon paperityötä täytyy asioiden eteen tehdä:smiley-ashamed004

Mä aika ajoin teen uudelleen tuon neula-lankatestin ja aina se näyttää mulle vielä yhtä tyttöä. Harmi, ettei näytä ajankohtaa :bored:

Mä aika ajoin teen uudelleen tuon neula-lankatestin ja aina se näyttää mulle vielä yhtä tyttöä. Harmi, ettei näytä ajankohtaa :bored:

Helena80 :)
Toivotaan, että tulet raskaaksi pian:cheers Älä vaan heitä kirvestä kaivoon.

Kärsimättömänä tässä soitin ennustajalle ja eukko vakuutteli, että näyttää hyvältä, joten raskaana oon kohta:cheers
Saas nähdä.....dpo10

Plussaa ihan kaikille!!:cheers :cheers :cheers :cheers

No niin löytyihän tämä HentoHaaveen tänne laittama ohje, kun vähän penkoi ketjua.

Neula-lankatesti on perinteinen tapa selvittää, kuinka monta lasta ja mitä sukupuolta tulet saamaan. Ompelukonelanka pujotetaan silmäneulan silmään, lanka vedetään kaksinkerroin ja solmitaan päistä niin, ettei neula karkaa. Sitten roikotetaan sormien varassa lankaa siten, että neulan kärki on vasemman käden ranteen päällä, käsi on kämmenpuoli ylöspäin. Neula asetetaan siten että se on paikallaan, ja sitten odotellaan. Ennen pitkää jokin voima alkaa liikuttaa neulaa. (Älkää kysykö mikä, en tajuu, mutta se LIIKKUU!) Jos neula tekee pyörivää liikettä, se tarkoittaa tyttöä. Jos se tekee ranteen poikki edestakaisliikettä, se tarkoittaa poikaa. Neula kertoo tällä tavoin kaikki syntyneet sekä syntymättömät lapset, syntymisjärjestyksessä. Ja mikä hulluinta - se näyttää AINA OIKEIN!
Kääk! Tätähän kokeillaan:grin. Entä ne olleet ja menneet vauvat jota ei koskaan saanut syliin :sorry::rolleyes: En oo täällä ihan kaikkee avautunu mun raskaushistoriasta, se on semmoinen monimuotoinen juttu että mut helposti tunnistetaan. :oops:

Kääk! Tätähän kokeillaan:grin. Entä ne olleet ja menneet vauvat jota ei koskaan saanut syliin :sorry::rolleyes: En oo täällä ihan kaikkee avautunu mun raskaushistoriasta, se on semmoinen monimuotoinen juttu että mut helposti tunnistetaan. :oops:
Täällä on päädytty siihen, ettei aikaisia km lasketa. Siis mulla tuo sanoo aina poika, poika, tyttö, tyttö ja tyttö. Pojat on, tyttö meni ja jäljellä siis kaksi tyttöä. Koeta mitä sulle sanoo.

Helena80 :)
Toivotaan, että tulet raskaaksi pian:cheers Älä vaan heitä kirvestä kaivoon.

Kärsimättömänä tässä soitin ennustajalle ja eukko vakuutteli, että näyttää hyvältä, joten raskaana oon kohta:cheers
Saas nähdä.....dpo10

Plussaa ihan kaikille!!:cheers :cheers :cheers :cheers
No kai nyt kuitenkin testasit tänään?

No kai nyt kuitenkin testasit tänään?

En :sad001
Nukuin pitkään. Olin niin väsynyt ja itkin illalla:sad010
pissat jäi pissaamatta ja testit tekemättä.. Masentaa.

Varoituslapussa eniten ihmetyttää se, että siinä moititaan päiväruokailusta.
Moititaaan siitä, että haen päivällä ruoka-annoksen omalle työpisteelle :sad001

Moititaan siitä, että syön salaatin vajaassa tunnissa. Vastasin, että syön salaattini ihan rauhassa omalla työpisteellä, kelloa en seuraa, koska syöminen ei haittaa työntekoani millään tavalla.

Onhan ilkeät syytökset lapussa:sad010

Last edited by a moderator:
Täällä on päädytty siihen, ettei aikaisia km lasketa. Siis mulla tuo sanoo aina poika, poika, tyttö, tyttö ja tyttö. Pojat on, tyttö meni ja jäljellä siis kaksi
Jaaa.a. Tämä näytti tyttöä ja sitten heilui edes takas poikaa vaikka ja kuinka kauan (mistä sen tietää millon siinä on yks vai viis poikaa :hilarious: ) ja sit tuli vielä tyttö ja sit se pysähtyi :woot::wideyed:
Mulla siis eläviä on tyttö ja kaks poikaa. Että saisiko sen tytön vielä. Mä olen joskus nähnyt unta kyllä :sorry:

Jaaa.a. Tämä näytti tyttöä ja sitten heilui edes takas poikaa vaikka ja kuinka kauan (mistä sen tietää millon siinä on yks vai viis poikaa :hilarious: ) ja sit tuli vielä tyttö ja sit se pysähtyi :woot::wideyed:
Mulla siis eläviä on tyttö ja kaks poikaa. Että saisiko sen tytön vielä. Mä olen joskus nähnyt unta kyllä :sorry:
Mä teen sillai ranteen päällä, että aluks lasken neulan ranteelle, nostan ja lasken taas kii ranteeseen, kun se on yhden näyttänyt. Toimii :joyful:

Mä teen sillai ranteen päällä, että aluks lasken neulan ranteelle, nostan ja lasken taas kii ranteeseen, kun se on yhden näyttänyt. Toimii :joyful:
Aaaaaa! Tehdäämpä uusiks :hilarious:
Meneekö tää jo epätoivon puolelle. Mietin jo et ulkona kävelijät kattoo et mitä woodoota mä täällä keittiössä teen :hilarious:

En :sad001
Nukuin pitkään. Olin niin väsynyt ja itkin illalla:sad010
pissat jäi pissaamatta ja testit tekemättä.. Masentaa.

Varoituslapussa eniten ihmetyttää se, että siinä moititaan päiväruokailusta.
Moititaaan siitä, että haen päivällä ruoka-annoksen omalle työpisteelle :sad001

Moititaan siitä, että syön salaatin vajaassa tunnissa. Vastasin, että syön salaattini ihan rauhassa omalla työpisteellä, kelloa en seuraa, koska syöminen ei haittaa työntekoani millään tavalla.

Onhan ilkeät syytökset lapussa:sad010
Vaikuttaa siltä, että siellä halutaan jostain syystä sinut nyt syntipukiksi. Suosittelen oman mielenterveytesi hoitamiseksi sitä sähköpostia liiton lakimiehelle ja työhakemuksia kaikkiin niihin työpaikkoihin, jotka edes etäisesti saattaisivat kiinnostaa. Myös mahdolliset opiskelupaikat kannattaa nyt heti tutkia ja ottaa selvää aikuisopintorahasta. Ihan turha jäädä vellomaan varoituslapun syytöksissä ja pyrkiä miellyttämään nykyistä työnantajaa, kun se tuskin on tyytyväinen mihinkään.

No niin. Nyt sitten tyttäret voisivat alkaa saapumaan. Samoin teen minäkin, kuten Helena ja aina sama tulos. Toivoa se on taikauskokin kait.

Mitä kettua :wideyed: tää on pimee juttu. Vai voiko alitajunta vaikuttaa. Toimi tosiaan. Viimeisin rinki oli heikko. Että tyttö se on. Mut ehkei se syliin asti pääse jos koskaan olenkaan raskaana:sorry:

Mitä kettua :wideyed: tää on pimee juttu. Vai voiko alitajunta vaikuttaa. Toimi tosiaan. Viimeisin rinki oli heikko. Että tyttö se on. Mut ehkei se syliin asti pääse jos koskaan olenkaan raskaana:sorry:
Noh noh. Ihan kunnon ympyrää näytti minunkin mennyt tyttö. Nyt vaan odotellaan, että milloin hyö suvaitsevat saapua. Toivotaan, että syliin asti.

Takaisin