Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
Tarkoitan sitä, että jos on tapana antaa kaksi varoitusta samasta asiasta, niin niin on meneteltävä jokaisen työntekijän kanssa. Joissain paikoissa varoituksia on vain yksi. Eli sama kohtelu kaikille. Ja sitten vasta kenkää. Vakavista rikkeistä voi irtisanoa ilman varoituksia.Vastavirrran akka :) En tiedä miten (??)
Pidän itse kirjaa tunneista, se voi auttaa.
Vielä tähän mennessä työpaikalla ei ole ollut sellaisia ongelmia, joita olisi pyydetty korjaamaan. Kaikki on mennyt hyvin ja olen ollut kohta 5-vuotta tässä töissä.
Olen ainoa varoituksen saaja. Vastaavia töitä tekeviä työkavereita on vain yksi ja hän on aloittanut 6kk sitten. Piti tulla minun avuksi, mutta on ylityöllistetty muihin tehtäviin.
En tiedä montako varoitusta saavat antaa, paperissa lukee vain tämä yksi, jonka jälkeen irtisanominen, ellei asia korjaannu
Väkeä on enää kourallinen jäljellä, eikä kyllä onnistuta paikkaamaan näitä menetyksiiä.
Toki työajat voit kirjata, mutta lähinnä tuota työn määrää mietin. Ei se varoituksen jälkeen suju sen paremmin, kun ennenkään jos on töitä liikaa. Onko pomosi siis sitä mieltä, ettei sinulla ole liikaa töitä?