----45+++++ kuumeiset

Uusin voimin Yölento uuteen kiertoon! Pc ovistikut on hyvä juttu.

Kiitos kaikille vastauksista, sisäkautta tosiaan neuvolassa ultraavat. Eipä siinä muuten mitään panikoitavaa olisikaan.

Doppleria olen googlannut kanssa jo. Siitä ei vaan olisi mitään hyötyä vielä piiitkään aikaan. Kunhan nyt edes pääsisi sinne asti, että sillä voisi jotain kuulla.
 
Uusin voimin Yölento uuteen kiertoon! Pc ovistikut on hyvä juttu.

Kiitos kaikille vastauksista, sisäkautta tosiaan neuvolassa ultraavat. Eipä siinä muuten mitään panikoitavaa olisikaan.

Doppleria olen googlannut kanssa jo. Siitä ei vaan olisi mitään hyötyä vielä piiitkään aikaan. Kunhan nyt edes pääsisi sinne asti, että sillä voisi jotain kuulla.
Saatoit tarkoittaa Peppipupua. Täällä ei tikutella, migreeniä hoidan niin järeällä arsenaalilla, että se riittäköön apteekkien tukemiseksi.
 
Mulla ei ole koskaan ollut tarvetta dopplerille. Alussa olen käynyt ultrissa ja liikkeet olen jokaisessa tuntenut todella aikaisin. Se tuli opittua, että ultrassa voi kaikki olla tänään hyvin ja silti voi mennä perseelleen koska vaan. Minäkin olin varma, etten uuteen yritykseen koskaan enää lähde, mutta toisin kävi. Tarve on niin valtava. Onneksi kuitenkin monet raskaudet sujuvat hyvin loppuun saakka. Lapsi on semmoinen lahja, ettei paremmasta väliä. Ja ihmeiden ihme. Ihmeitä kaikille.
 
No nih. Nyt on letrot päässy jylläämään kehossa, kohta lähtee toinen nappi. Se tuttu ja odotettu syvä surumielisyys on jo tehnyt minuun pesänsä. Tästä voi tulla vaikea viikko.

Meillä on miehen kanssa huomenna meidän ensitapaamisen vuosipäivä. Siis tasan vuosi sitten tavattiin toisemme ihan ensimmäistä kertaa. Ja se oli menoa samantien. Tuntuu ihan hullulta, että tässä on jo 10kk yritetty raskautta... :dead:

Saa nähdä mitä siitä huomisesta juhlapäivästä tulee, vai tuleeko mitään, oon niin herkillä taas mieleni kanssa. Parasta olis jos en odottaisi mitään. Mies on luultavasti suunnitellut huomiselle jotain remonttihommia, ja sitten mä loukkaannun sille kun tajuun että tää ei ole sille yhtään tärkeä asia ja saan olla koko päivän yksinäni. Vaikka osaan jo ennustaa tän niin en kykene mitenkään välttämään tuota tapahtumien kulkua :sad001
Entä jos ajattelet, että ihmiset vain suhtautuvat eri tavoin juhlapäiviin eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten tärkeä olet miehelle?
 
Nyt on siemenet kylvetty ja munakin jo irtosi ennen Flon ennustamaa. Toivottavasti joku uimari ehti torveen asti ennen munintaa. Vähän täpärälle meni. Parin viikon päästä sen sitten näkee, kuinka kävi. Jos ei onni potkaise nyt, seuraava yritys menee varmaan lokakuulle. Arvelen seuraavan oviksen olevan kylväjän työmatkan aikana.

Naureskeltiin miehen kanssa että voi rassukkaa, kun joutuu tämmöisessä työtilanteessa vielä kalenterin kanssa vaimoakin siementämään. Rankkaa puuhaa! Ihanaahan se on aina vaan kun jaksaa ruveta, eikä varmasti kaduta jälkeenpäin :D Kyse ei ole siis halusta, sitä on kyllä molemmilla, vaan jaksamisesta ja mahdollisuuksista. Jos seksi on mahdollista vain vapaapäivinä lapsen päiväunien aikana tai arkisin klo21 jälkeen, se vähän syö sitä tunteen paloa ja innokkuutta. Vaikka tekisikin mieli niin usein silti tulee valinneeksi vaikkapa rauhallisen saunan ja kunnolliset yöunet. Ehkä tää on nyt sitä mitä sanotaan ruuhkavuosiksi?
 
Ja ihanasti menee, huomenna viuhdotaan Kummisetä-elokuvan maisemiin ja pe Taorminaan ja Isola Bellan saarelle ja illalla Pizza-kurssille. La markkinat ja su Castelmolan pikkukaupunkiin. Eka päivä kävelty taas 5 tuntia niinkun kaikilla reissuilla ja aivan loppu. :sleep011

Kohta pizzaa ja nukkumaan..

Peppipupu :) Pääsitkö jo uuteen kiertoon? Vai vieläkö olisi toiveita, ellei menkkoja näy...:cheers
 
No ei näy ei... Se tuhru eilen ainoa mitä sain aikaiseksi. Ja en jaksanut apteekkiin. Juon nyt lasin ihanaa valkkaria. Tänään kierretty ihania vuoristokyliä ja nähty kahdet häätkin. Tämä on vaan huikea paikka jos kauniit kylät ja hyvä ruoka kiinnostaa! Rannat on sellaista mustaa hiekkaa ja kiveä, mutta vesi todella kirkasta. Ja näiden jälkkärit... Olis ihanaa olla raskaana niin nämä kaikki täällä kerätyt kilot selittyisi sillä. :banghead:

Kp 36...
 
Etnan reissu jää nyt tällä kertaa meiltä välistä kun mun huimaus on aika ultimaattista ja siellä mennään melkein 3000m asti. En usko, että olisi mulle kovin mukavaa. Koitin ehdottaa, että mies menisi mutta mennään kuulemma yhdessä sit seuraavalla kerralla.

Tämä on muuten jännä paikka, kun kovin erilaisia kauounkeja/kyliä. Taormina on tuolla vuoren rinteellä ja sieltä pääsee sellaisella köysiradalla vaan rannalle. Me ollaan Giardini Naxoksessa alhaalla rannalla joka on aikamoinen turistipaikka. Ja sitten rinteen huipulla on sellainen pieni hiljainen kylä kun Castelmola. Olisi hirmu vaikeaa valita missä haluaisin yöpyä jos tulisimme uudelleen.

Syracusan reissukin jää nyt tekemättä kun pitäisi istua bussissa 4-5h niin menisi aikaa hukkaan. Olisin kovasti kyllä halunnut. Kaupunki on tehty marmorista ja alabasterista eli varmasti aika huikea ja valkoinen paikka! Siellä olevista rannoista en tiedä.
 
Etnan reissu jää nyt tällä kertaa meiltä välistä kun mun huimaus on aika ultimaattista ja siellä mennään melkein 3000m asti. En usko, että olisi mulle kovin mukavaa. Koitin ehdottaa, että mies menisi mutta mennään kuulemma yhdessä sit seuraavalla kerralla.

Tämä on muuten jännä paikka, kun kovin erilaisia kauounkeja/kyliä. Taormina on tuolla vuoren rinteellä ja sieltä pääsee sellaisella köysiradalla vaan rannalle. Me ollaan Giardini Naxoksessa alhaalla rannalla joka on aikamoinen turistipaikka. Ja sitten rinteen huipulla on sellainen pieni hiljainen kylä kun Castelmola. Olisi hirmu vaikeaa valita missä haluaisin yöpyä jos tulisimme uudelleen.

Syracusan reissukin jää nyt tekemättä kun pitäisi istua bussissa 4-5h niin menisi aikaa hukkaan. Olisin kovasti kyllä halunnut. Kaupunki on tehty marmorista ja alabasterista eli varmasti aika huikea ja valkoinen paikka! Siellä olevista rannoista en tiedä.

Peppipupu :) Kaikkeen ei voi ehtiä. Valaiseva ja kokemusrikas matka kuitenkin. Levätäkin lomalla pitää, kun sinullakin työt taas edessä.

Koska palaatte takaisin? Jospa testaat plussan sitten kotimaassa:cheers

Matkalla ei aina ole helppo etsiskellä testejä, eikä aikakaan aina riitä ylimääräiseen pyörimiseen.

Plussatuulta!!:cheers:cheers:cheers
 
Mahtavaa Rauha ja siemenet, nyt vaan odotellaan plussa tulosta!

Tähti mä rentoudun noilla reissuilla. Ei olla rannallamakaajia. Puoli päivää vietettiin yhdessä lidossa ja juu oli se mukavaa, mutta jotenkin ei riitä. Ja meillä on loppuviikko vielä lomaa kun palataan ke Suomeen. Plussa toiveet on kyllä jo karisseet, alkaisivat menkat kohta kun pääsee taas "hommiin" :woot:
 
Mahtavaa Rauha ja siemenet, nyt vaan odotellaan plussa tulosta!

Tähti mä rentoudun noilla reissuilla. Ei olla rannallamakaajia. Puoli päivää vietettiin yhdessä lidossa ja juu oli se mukavaa, mutta jotenkin ei riitä. Ja meillä on loppuviikko vielä lomaa kun palataan ke Suomeen. Plussa toiveet on kyllä jo karisseet, alkaisivat menkat kohta kun pääsee taas "hommiin" :woot:
 
Tähti mä rentoudun noilla reissuilla. Ei olla rannallamakaajia. Puoli päivää vietettiin yhdessä lidossa ja juu oli se mukavaa, mutta jotenkin ei riitä. Ja meillä on loppuviikko vielä lomaa kun palataan ke Suomeen. Plussa toiveet on kyllä jo karisseet, alkaisivat menkat kohta kun pääsee taas "hommiin" :woot:

Peppipupu :) Minäkin rentoudun, kun on virikkeitä ja uusia paikkoja nähtäväksi! Aivot tuulettuu ja arki unohtuu. Mä tykkää tutkia kaikkea uutta ja nähdä maailmaa.

Rannalla makoilu ei ole mulle, toki hetken voi joskus beachilla olla, kunnes on jo mentävä sitten eteenpäin:laughing002
 
Takaisin
Top