----45+++++ kuumeiset

Kp18/28-32. Oli pitkä päivä :hungover: Ei muuta raportoitavaa :hilarious:

Helena :) Jospa sinun ovis on hyödynnetty:cheers

Mä oon vähän sekaisin "Päikyn" kanssa. Ihan uusi järjestelmä, kun lapsi vaihtoi perhepäivähoidosta päiväkodin puolelle...
 
Jos mulla menkat myöhässä jopa viikon olisin jo testannut monta kertaa . Taitaapi olla trolli:bored:

Tahara :) ...yhden viestin perusteella ei kannata tehdä vielä mitään päätelmiä.

Itse ainakin luottaisin siihen, että viestijällä on jotain oikeaakin sanottavaa:cheers
 
Kp 33 / 26-27 nega eikä tietoakaan menkoista.

Kuva on meidän pihalta jolta pääsee suoraan mereen.. :love7


Peppipupu :) Miten siellä Sisiliassa lomamatka sujuu? Ihanan näköinen meri näkyy tänne saakka ja teillä on varmasti aika kiva huoneisto siellä:p

Uutta testiä odottelen, kun mekkoja ei vielä näy:cheers Ihanaa kesälomanjatkoa!
 
Last edited by a moderator:
Täällä ihan sekaisin kiertopäivien kanssa :chicken: Olin lopettanut letrot päivää liian aikaisin ja yksi tabletti jäi kokonaan ottamatta :wacky: Kävin tänään ultrassa - kp 8 kolme follia 6-7 mm. Alkuviikon ovisoireet johtuivat ilmeisesti letrojen lopettamisesta..
 
Hei mä luin mun viimeiset viestit ja kuulostaa kamalalta paatokselta, mutta ei ollut tarkoitettu niin :cool: mulle ei vaan toimi ja kiukkuan kun mies pesee etikalla. :wideyed: menkat tulossa?!

Hento Haave miehet usein käyttäytyy noin. Ja kipeenä :Heartbigred on kamalaa! Mun mies esim ei yhdeltä reissulta laittanut tuloaamuna edes huomenta viestiä. Kun kuulemma olisi ollut turha kun illalla nähdään. Kostoksi ostin kotitililtä 100€ arvosta kynttilöitä. :violent001

Tähti viimeinen mukana oleva testi ylihuomenna. Sen jälkeen pitää vissiin etsiä uusia apteekista. Marketissa ei täällä niitä ole.

Ja ihanasti menee, huomenna viuhdotaan Kummisetä-elokuvan maisemiin ja pe Taorminaan ja Isola Bellan saarelle ja illalla Pizza-kurssille. La markkinat ja su Castelmolan pikkukaupunkiin. Eka päivä kävelty taas 5 tuntia niinkun kaikilla reissuilla ja aivan loppu. :sleep011

Kohta pizzaa ja nukkumaan..
 
Hei mä luin mun viimeiset viestit ja kuulostaa kamalalta paatokselta, mutta ei ollut tarkoitettu niin :cool: mulle ie vasan toimi ja kiukkuan kun mies pesee etikalla. :wideyed: menkat tulossa?!

Hento Haave miehet usein käyttäytyy noin. Ja kipeenä :Heartbigred on kamalaa! Mun mies esim ei yhdeltä reissulta laittanut tulo aamuna edes huomenta viestiä. Kun kuulemma olisi ollut turha kun illalla nähdään. Kostoksi ostin kotitililtä 100€ arvosta kynttilöitä. :violent001

Tähti viimeinen mukana oleva testi ylihuomenna. Sen jälkeen pitää vissiin etsiä uusia apteekista. Marketissa ei täällä niitä ole.

Ja ihanasti menee, huomenna viuhdotaan Kummisetä-elokuvan maisemiin ja pe Taorminaan ja Isola Bellan saarelle ja illalla Pizza-kurssille. La markkinat ja su Castelmolan pikkukaupunkiin. Eka päivä kävelty taas 5 tuntia niinkun kaikilla reissuilla ja aivan loppu. :sleep011

Kohta pizzaa ja nukkumaan..
 
Täällä ihan sekaisin kiertopäivien kanssa :chicken: Olin lopettanut letrot päivää liian aikaisin ja yksi tabletti jäi kokonaan ottamatta :wacky: Kävin tänään ultrassa - kp 8 kolme follia 6-7 mm. Alkuviikon ovisoireet johtuivat ilmeisesti letrojen lopettamisesta..

Pernilla :) Miten Inositolin? Jospa sillä nyt vaikutus ((?) ....
 
Jos nyt ei kuitenkaan yhden viestin perusteella ruvettaisi uutta haukkumaan trolliksi. Ehkä hänen kierto on ollut pidempään sekaisin, ehkä hän on testaillut negoja ja kierto on venähtänyt, ehkä hän vain on hieman hukassa täällä foorumilla ja etsii oman ikäistä seuraa vaikka tilanne ei olisikaan ihan sama kuin täällä. Ei ajeta uusia käyttäjiä pois vaan toivotetaan tervetulleeksi, ohjataan oikeaan suuntaan ja tuomitaan sitten jos useamman viestin perusteella on tuomittavaa. :)

Jos haluatte miettiä kuka ei ole sitä miltä näyttää suosittelen juonittelupeliä. Se on siellä oikeastaan hauskempaa kuin muutoin nettimaailmassa. Yksi pelaaja mahtuu vielä. :wink

Terveisin
admin
 
Jos nyt ei kuitenkaan yhden viestin perusteella ruvettaisi uutta haukkumaan trolliksi. Ehkä hänen kierto on ollut pidempään sekaisin, ehkä hän on testaillut negoja ja kierto on venähtänyt, ehkä hän vain on hieman hukassa täällä foorumilla ja etsii oman ikäistä seuraa vaikka tilanne ei olisikaan ihan sama kuin täällä. Ei ajeta uusia käyttäjiä pois vaan toivotetaan tervetulleeksi, ohjataan oikeaan suuntaan ja tuomitaan sitten jos useamman viestin perusteella on tuomittavaa. :)

Jos haluatte miettiä kuka ei ole sitä miltä näyttää suosittelen juonittelupeliä. Se on siellä oikeastaan hauskempaa kuin muutoin nettimaailmassa. Yksi pelaaja mahtuu vielä. :wink

Terveisin
admin

Jos nyt ei kuitenkaan yhden viestin perusteella ruvettaisi uutta haukkumaan trolliksi. Ehkä hänen kierto on ollut pidempään sekaisin, ehkä hän on testaillut negoja ja kierto on venähtänyt, ehkä hän vain on hieman hukassa täällä foorumilla ja etsii oman ikäistä seuraa vaikka tilanne ei olisikaan ihan sama kuin täällä. Ei ajeta uusia käyttäjiä pois vaan toivotetaan tervetulleeksi, ohjataan oikeaan suuntaan ja tuomitaan sitten jos useamman viestin perusteella on tuomittavaa. :)

Jos haluatte miettiä kuka ei ole sitä miltä näyttää suosittelen juonittelupeliä. Se on siellä oikeastaan hauskempaa kuin muutoin nettimaailmassa. Yksi pelaaja mahtuu vielä. :wink

Terveisin
admin
Anteeksi ja pahoitteluni viestistä. Pikainen johtopäätös
 
Helena :) Jospa sinun ovis on hyödynnetty:cheers

Mä oon vähän sekaisin "Päikyn" kanssa. Ihan uusi järjestelmä, kun lapsi vaihtoi perhepäivähoidosta päiväkodin puolelle...
Kyllä sinä selviät! Ei se onneksi mitään avaruustiedettä ole :Heartred sanoo hän, joka tutustuu uusiin järjestelmän ominaisuuksiin sitten joskus, ehkä ensi viikolla.
 
Yölento :) Hyvää uutta työnaloitusta!:cheers
Koska aloitat?

Täällä menee hyvin, muutoksia ja uutta on paljon....
Aloitin elokuun alkupuolella. Hyvin on mennyt, mutta onhan tässä opeteltavaa uusissa järjestelmissä ja muissa oheisjutuissa, mutta perustyö sujuu niin kuin ennenkin. Lapsi on myös innoissaan päiväkodista, mistä olen hyvilläni ja yllättynyt.
 
Ai että, Peppipupun reissu vaikuttaa ihan mahtavalta! Niin ihana toi kuva majapaikastakin!

Mä en oikein meinaa uskaltaa hengittääkään ja koko ajan vaan tunnustelee oloja ja tuntemuksia. Nyt 7+4. Eilen soitin neuvolaan, ja sekin tuntui ihan hirveältä. Viimeksi km tapahtui heti, kun varhaisultran jälkeen varasin neuvolan.

Tänään lähdetään vähän retkeilemään miehen kanssa, jos sais vähän muuta ajateltavaa, vaikka kyllähän se siellä takaraivossa koko ajan jyskyttää. Enkä missään tapauksessa halua valittaa, tätähän toivon enemmän kuin mitään, mutta pelkoa ja ahdistusta on ihan mahdotonta pitää poissa.
Toivottavasti oon vielä raskaana. Nyt, ensi viikolla, ensi kuussa ja vielä ensi vuoden puolellakin...

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!
 
Paljon tsemppiä hippuselle, toivottavasti edes vähän helpottaa ajan kanssa nuo pelot!

Kuulostaa niin samalta kuin itsellä oli aikanaan tilanne. Jatkuva pelko ja jopa kauhukin ajoittain täytti mielen, koko raskauden ajan loppujen lopuksi, vaikka luulin, että voin esim. nt-ultran jälkeen huokaista, niin enpä voinut. Pirut hyppi seinillä synnytykseen asti :sad001 Siksikin olisi niin ihanaa kokea kaikki toisen kerran, ehkä osaisin olla rennommin, vaikka nythän onkin todennäköisempää törmätä kaikenlaisiin ongelmiin iän vuoksi vielä enemmän kuin ekan raskauden aikana.
 
Takaisin
Top