----45+++++ kuumeiset

:greet025 Täällä siis tämä kierto skipattu, eli kierron päivistä ei laskua. Myöskään en mittaa ovista.....

Pannaan, jos ehditään, ei panna, jos ei ehditä. Yksi kerta, jos ehditään, niin varsin hyvä niin!:joyful:

Kp about 5 - 8 (ei seurantaa)

Plussaa kaikille!!:cheers :cheers :cheers
 
Nyt kuulkaa tapahtui jotain, mikä on pakko heti jakaa.
Olin ystäväni kanssa eräässä paikallisessa tapahtumassa, jossa oli myös ennustaja. Hetken mielijohteesta menin, koska ystävänikin meni. Tää tyyppi kehui olevansa selvänäkijä ja meedio. Hänen messutarjoukseen kuului että yhden asian tai tilanteen sai kysyä, joten tietysti kysyin tästä lapsiasiasta kun se on eniten mietityttää ja mielen päällä. Ennustaja ennusti että ensi vuonna saan lapsen ja lapsi on terve. Raskaus alkaa ehkäpä loka-marraskuussa, kun edellisen imetys on päättynyt. :eek: o_O Sellaisesta, tai edes siitä että imetän tai että minulla on jo yksi lapsi, en kertonut. Nyt oli niin säväyttävää juttua että tekee mieli skeptisenkin uskoa!:wink
 
:greet025 Täällä siis tämä kierto skipattu, eli kierron päivistä ei laskua. Myöskään en mittaa ovista.....

Pannaan, jos ehditään, ei panna, jos ei ehditä. Yksi kerta, jos ehditään, niin varsin hyvä niin!:joyful:

Kp about 5 - 8 (ei seurantaa)

Plussaa kaikille!!:cheers :cheers :cheers
Saako kysyä, onko teillä jokin erityinen syy, miksi pidätte breikkiä?

Mietin välillä itsekin kannattaako jatkaa letroilla. Tämän syksyn aikana varmaan selviää. Tikutuksesta, täsmäytyksestä ja testailuista en ole ainakaan vielä valmis luopumaan.:wink
 
Saako kysyä, onko teillä jokin erityinen syy, miksi pidätte breikkiä?

Mietin välillä itsekin kannattaako jatkaa letroilla. Tämän syksyn aikana varmaan selviää. Tikutuksesta, täsmäytyksestä ja testailuista en ole ainakaan vielä valmis luopumaan.:wink

Pernilla :) Ei me mitään breikkiä pidetä.

Letroista on tauko jo pidempään, enkä taida niihin palata. Tämä kuukausi on taukoa Klinikalta, aikataulut ja kiireet ei oikein suosi...
 
Last edited by a moderator:
Täällä juhlittu lasten synttärit, huhhuh :hungover:

Kp22, dpo6. Ei ole kyllä olo, että olis tärpännyt. Mut ei se mitään.

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon.
 

Liitteet

  • 20190825_151047.jpg
    20190825_151047.jpg
    60.8 KB · Katsottu: 173
Nyt kuulkaa tapahtui jotain, mikä on pakko heti jakaa.
Olin ystäväni kanssa eräässä paikallisessa tapahtumassa, jossa oli myös ennustaja. Hetken mielijohteesta menin, koska ystävänikin meni. Tää tyyppi kehui olevansa selvänäkijä ja meedio. Hänen messutarjoukseen kuului että yhden asian tai tilanteen sai kysyä, joten tietysti kysyin tästä lapsiasiasta kun se on eniten mietityttää ja mielen päällä. Ennustaja ennusti että ensi vuonna saan lapsen ja lapsi on terve. Raskaus alkaa ehkäpä loka-marraskuussa, kun edellisen imetys on päättynyt. :eek: o_O Sellaisesta, tai edes siitä että imetän tai että minulla on jo yksi lapsi, en kertonut. Nyt oli niin säväyttävää juttua että tekee mieli skeptisenkin uskoa!:wink

Wau :wideyed: Olisi kiusaus itsekin käydä jollakin ennustajalla. Toivotaan, että raskaudut pian :joyful:
 
Täällä kp12, eipä tullut sitten testailtua enempää sitä ovista sen jälkeen kun sen viivan paikan sain siihen ovistestiin. Ei ole kyllä harrasteltukaan, flon mukaan tänään olisi 14 päivää menkkoihin, mutta katsotaan nyt. Ehkä tänään vois vähän harrastella ja katsoa, mitä tapahtuu. Ei nyt oikein ole semmoinen mieliala, että edes tahtoisin sitä toista lasta. En tiedä, pitäisikö kuunnella nyt sitä, vai muuttuuko asia vielä sinne toiseen suuntaan. Ehkä se muuttuu. Ja varsinkin sitten muuttuisi, jos sattuisi se raskaus alkamaan. No, mennään nyt tjottaillen tässä eteen päin.
 
Puoli päivää vietettiin yhdessä lidossa ja juu oli se mukavaa, mutta jotenkin ei riitä. Ja meillä on loppuviikko vielä lomaa kun palataan ke Suomeen. Plussa toiveet on kyllä jo karisseet, alkaisivat menkat kohta kun pääsee taas "hommiin" :woot:

Peppipupu :) Pidät meidät täällä yhä superjännityksessä:smiley-angelic003

Anna mun veikata, niin sun menkat ei ole alkaneet ja olet raskaana!:cheers Oletteko etsineet raskaustestejä paikanpäältä?
 
Mä luulen, että tää menee kesken nyt. Yöllä alkoi mahakipu ja on jatkunut koko päivän. Ei mitään tajuttoman kovaa, tasaisen jäytävää, mutta ei ”normaalin” tuntuista tässä kohtaa, 8+2.

To ois se neuvola, missä hoitajien piti katsoa näkyykö syke. Jos ei tää tästä pahemmaksi muutu, niin sitä odotellessa.
 
Takaisin
Top