----45+++++ kuumeiset

Mitäs ne nyt suosittelevatkaan häätöavuksi. Oliko siivoamista, seksiä ja saunaa. Mulla esikoinen lähti käyntiin lääkärin kovakouraisesta sisätutkimuksesta. Pitkiä nuo viimeiset päivät.
 
Kiitos kaikille.
Ei ole ollut minkäänlaista vuotoa, se loppui silloin heti, oisko ollut 4+, kun aloitin luget. Sen jälkeen oli se muutaman yön kipuilu 5+, muuten on tähän asti mennyt ilman mitään erityistä.

Hippunen :) Alkuraskauden kivut voi olla kovia, koska kohtu kasvaa....Panadolia ja isot tsempit sinne kipuihin.

Hyvää odotuksen jatkoa!:Heartbigred
 
Mä luulen, että tää menee kesken nyt. Yöllä alkoi mahakipu ja on jatkunut koko päivän. Ei mitään tajuttoman kovaa, tasaisen jäytävää, mutta ei ”normaalin” tuntuista tässä kohtaa, 8+2.

To ois se neuvola, missä hoitajien piti katsoa näkyykö syke. Jos ei tää tästä pahemmaksi muutu, niin sitä odotellessa.
Tsemppiä! Mullakin alko rv8 aika kovatkin mahakivut, joista huolestuin, yks ilta pyöriskelin ihan tuskissakin ja mietin uskaltaisko jotain särkylääkettä ottaa.. Näitä kipuja oli useampana päivänä ja ultrassa oli kaikki kuitenkin hyvin.. Nyt rv 9+2 ja nyt taas huolestuttaa, kun mitään vatsa tuntemuksia ei enää ole pariin päivään ollut :sorry:
 
Kiitos tsempeistä. Toki toivon, että olisi jotain muuta, mutta en oikein jaksa niin uskoa.

Samanlaista kipua oli viimeksi kkm, kun toisen ultran jälkeen odoteltiin heikon sykkeen hiipumista. Kun syke oli lakannut, kipu hellitti. Sen jälkeen jäi vain paine alavatsaan. Nyt tuntuu samalla tavoin kipu hellittäneen tähän aamuun. Samoin huono-olo, mikä ollut päällä koko ajan, loppui jo eiliseen. Että ei hyvältä vaikuta.
 
Hippuselle virtuaaliHaleja, me täällä toivotaan parasta lopputulemaa ihan hamaan viimeiseen saakka! :Heartred
Miten pian lähti vuotamaan silloin sykkeen hiivuttua?

Samalla pidetään mielessä että jokainen raskaus, samalla ihmiselläkin, voi olla ihan erilainen. Siihen me tässä nyt toivomme perustammekin. Sun ei itse tarvitse jaksaa toivoa, kunhan hengittelet vaan. Milloin huomenna olis se ultraus?
 
Tuli tästä hippusen tilanteesta mieleen ne omat keskenmenot. Olen ehkä ollut onnekas siinä mielessä, että kummassakaan tapauksessa en ollut vielä nähnyt sykettä lainkaan, koska keskenmenot havaittiin vasta myöhemmillä viikoilla (9 ja 10), ja alkion kehitys oli päättynyt juuri siinä kohtaa viikolla 7, kun sydämen olisi pitänyt ruveta sykkimään. Olin siis niin sanotusti tietämätön siitä, onko alkio hengissä lainkaan, tosin molemmilla kerroilla jotenkin vaan tiesin, ettei kaikki ole hyvin, kuten sitten ei ollutkaan. Keskenmenot olisivat varmasti olleet vielä musertavampia, jos olisin jo ehtinyt iloita raskaudesta ja nähnyt sykkeet.

Joka tapauksessa valtavasti voimia hippuselle :Heartred
 
Takaisin
Top