----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anteeksi omanapaisuus ... mutta mua oikeesti v**uttaa.
Juu menkat alkoi tasan ajoissa taas, yleensä kp 3 loppuu vuoto kuin seinään , nyt vuotanut 10 pvää eikä loppua näy ....
Tein testin ennen menkkojen alkua puhdas negatiivinen . Tein testin kp 9 ja puolet haaleampi kuin kontrolli viiva sielt näkyy ja selkeesti . Vuoto on lähinnä tuhrua mut välillä holahtaa siteeseen asti . Prkle . Itkupotkuraivarit mä en ala yhyy.
 
Anteeksi omanapaisuus ... mutta mua oikeesti v**uttaa.
Juu menkat alkoi tasan ajoissa taas, yleensä kp 3 loppuu vuoto kuin seinään , nyt vuotanut 10 pvää eikä loppua näy ....
Tein testin ennen menkkojen alkua puhdas negatiivinen . Tein testin kp 9 ja puolet haaleampi kuin kontrolli viiva sielt näkyy ja selkeesti . Vuoto on lähinnä tuhrua mut välillä holahtaa siteeseen asti . Prkle . Itkupotkuraivarit mä en ala yhyy.

Tari73 :) Kuullostaa siltä, kuin sun hormonit eläis omaa elämää. Oletko käynyt koska gynellä? Ettei olisi polyyppi kyseessä:wideyed: Nehän on tosi yleisiä ja useimmiten vaarattomia, mutta voivat sekoittaa kiertoa ja samalla keskeyttää alkaneen raskauden.

Kannattaisi ihan varmana käydä gynellä. Ainakin varuiksi :)
 
Last edited by a moderator:
Anteeksi omanapaisuus ... mutta mua oikeesti v**uttaa.
Juu menkat alkoi tasan ajoissa taas, yleensä kp 3 loppuu vuoto kuin seinään , nyt vuotanut 10 pvää eikä loppua näy ....
Tein testin ennen menkkojen alkua puhdas negatiivinen . Tein testin kp 9 ja puolet haaleampi kuin kontrolli viiva sielt näkyy ja selkeesti . Vuoto on lähinnä tuhrua mut välillä holahtaa siteeseen asti . Prkle . Itkupotkuraivarit mä en ala yhyy.

Oon täältä taustalta seuraillut tätä ketjua ja mietiskellyt uskallanko hypätä mukaan vai en.. Mutta Tarille on nyt kyllä pakko kommentoida että alkuraskauden vuodot on tosi yleisiä ja ei meinaa keskenmenoa välttämättä. Mun siskolla tuli menkat 5 kk vaikka oli tukevasti raskaana. Kannattaa testata vielä uusiksi ja terveyskeskus luultavammin voi ottaa hcg:n myös verikokeesta jos on epäselvä tilanne. Tsemppiä kovasti!
 
Mikä Tarilla on tilanne?

Minä hyppään ketjuun mukaan! Meillä on tosiaan kaksi ihanaa tyttöä - 3-vuotias ja suloinen vauva kohta 7 kk. Yksi enkelivauva on elävien sisarusten lisäksi (raskaus päättyi puolessa välissä toissa kesänä) <3 Miehen kanssa haaveillaan vielä yhdestä lapsesta.. Kierto ei ole vielä palannut ihan normaaliksi synnytyksen jälkeen mutta yrityksen aloittaminen on ollut puheissa. Meillä on ihana vauva talossa mutta jos kolmas pieni katraaseen halutaan niin kovin pitkään ei passaa odotella projektin kanssa koska ikä tuo omat haasteensa ja riskinsä projektiin. Voihan se olla että kolmas ei enää onnistu mutta saahan sitä kuumeilla ja haaveilla, saahan? :)

Tsemppiä jokaiselle kieron eri vaiheisiin! Plussia, plussia!
 
Tindra, saa todellakin haaveilla! Onnea yritykseen :)
Meillä oli syväluotaavat keskustelut eilen miehen kanssa: tavallaan olen niin onnellinen meidän tytöstä enkä halua enempi muuttujia ja ”sekaannusta” elämäämme - siis toista lasta. Toisaalta harmittelen, etten aikanaan saanut lapsia, nyt ”pakon edessä” pitää yrittää lyhyellä välillä. Vaikka tyttö syntyikin, on se melkoinen ihme: terve raskaus ja tyttö, vaikka tilanne vaikutti jo ihan mahdottomalta .... en tunne muita, jotka olis vaatinut 6 IVF:ää saadakseen lapsen. No, ei tämä ole tämän päivän päätös. Eihän mulla oo ovulaatiotakaan, että mietiskellään.
 
Oon vähempi tänne kommentoinut. Lukenut kylläkin. Mulla dpo 12. Menkat ehkä huom tai ylihuomenna. Tosin mulla oli kkm ja ei ole sen jälkeen menkkoja kuulunut mutta o-testin vuoksi luulen (toivon) et on tuo dpo 12. Ollaan nyt etelän lämmössä et onneks ei ehdi tätä niin miettiä.

Miten Tari sun tilanne? Voi kunpa olisikin harmitonta vuotoa, pidän peukkuja.

Onko täällä kukaan vielä raskautunut, en äkkiä muista?
 
Katjuska, on ollut varmasti raskasta käydä hoitoja läpi mutta aivan ihanaa että saitte tytön kotiin asti! <3 Ootko seuraillu ovista testeillä vai lämpöjä mittaamalla?

Muska, pahoittelut että teilläkin on menetys takana.. Onneksi oot päässyt etelän lämpöön rentoutumaan ja nauttimaan. Toivotaan että kierto palaa normaaliksi tai kaikista paras tietysti olis ettei palais :wink

Mulla on mittarissa kohta 38-vuotta ja mies on mua vanhempi. Yhtä pientä haluttais vielä kovasti perheeseen ja tuumailtiin että ei kannata kovin kauaan odotella vaikka kuopus onkin vielä pieni. Toivottavasti kierto palailee pian normaaliksi. Vauva syö kyllä hyvin kiinteitä eli imetys on jäänyt vähemmälle niin eiköhän se tästä kohta normalisoidu. Synnytyksen jälkeen on kahdet menkat tullu mutta ihan epäsäännöllisesti.
 
Heipä hei! Saisikohan tällainen "alaikäinen" 35-vuotias tulla mukaan keskusteluun? :) Tuntuisi sopivan tahtiselta ja kokoiselta tämä ketju omaan makuun.

Yksi maailman rakkain lapsi on vuosien yrittämisen ja lopulta hoitojen kautta saatu. Juuri nyt ei olla hoitoja jatkamassa, ehkä keväällä tai syksyllä... Mietinkin, että kannattaako liittyä ketjuun vielä, kun ei ole niin ajankohtaista. Jotenkin houkutteli kuitenkin tänne kirjoitella ja saahan sitä kuumeilla. :) Ovulaatiot koitetaan hyödyntää, mutta luomutärppiin en oikein usko. Yrittää voi silti. :happy:
 
Heipä hei! Saisikohan tällainen "alaikäinen" 35-vuotias tulla mukaan keskusteluun? :) Tuntuisi sopivan tahtiselta ja kokoiselta tämä ketju omaan makuun.

Yksi maailman rakkain lapsi on vuosien yrittämisen ja lopulta hoitojen kautta saatu. Juuri nyt ei olla hoitoja jatkamassa, ehkä keväällä tai syksyllä... Mietinkin, että kannattaako liittyä ketjuun vielä, kun ei ole niin ajankohtaista. Jotenkin houkutteli kuitenkin tänne kirjoitella ja saahan sitä kuumeilla. :) Ovulaatiot koitetaan hyödyntää, mutta luomutärppiin en oikein usko. Yrittää voi silti. :happy:

Tervetuloo Mollukka! :)

Nuori olet, muttet tänne liian nuori ( biologisesti).

Hienoa, että palsta saa siivet selkään ;-) :D
 
Kyselin ikääsi muuten vain en " ikärajan" vuoksi

Mä oksensin aamulla, valitettavasti ei oo kuitenkaan kyse mistä niin toivoisin ku menkjatuntemuksia ja tuli hitusen tuhnuakin. Aaa niin surettaa. Olisin mielelläni kuulunut heihin jotka raskautuu km jälkeen heti..jo ikänikin puolesta.
 
Kyselin ikääsi muuten vain en " ikärajan" vuoksi

Mä oksensin aamulla, valitettavasti ei oo kuitenkaan kyse mistä niin toivoisin ku menkjatuntemuksia ja tuli hitusen tuhnuakin. Aaa niin surettaa. Olisin mielelläni kuulunut heihin jotka raskautuu km jälkeen heti..jo ikänikin puolesta.
 
Kyselin ikääsi muuten vain en " ikärajan" vuoksi

Mä oksensin aamulla, valitettavasti ei oo kuitenkaan kyse mistä niin toivoisin ku menkjatuntemuksia ja tuli hitusen tuhnuakin. Aaa niin surettaa. Olisin mielelläni kuulunut heihin jotka raskautuu km jälkeen heti..jo ikänikin puolesta.
 
Mollukka, kiva kun tuut kuumeilemaan ja tsemppiä kovasti - toivottavasti tärppää myös luomuna!

Muska, mulla nauratti tuo mun ikäkysymys samantien kun olin laittanu koneen kiinni. Itsellä on näköjään laumaantumisen-tarve ja koen jotenkin tärkeäksi päästä vaihtamaan ajatuksia lähes samanikäisten naisten kanssa :) Toivotaan että vauvatoiveesi käy toteen pian. Mulle kätilö sanoi enkelivauvan jälkeen, että nainen on 3-4 kk "normaalia" hedelmällisempi keskeytyneen raskauden jälkeen eli pidän teille peukkuja!

Mulla on ollut kaikissa plussa-kierroissa käytössä vehnänalkioöljy, D- ja monivitamiinit, kierron alussa greippimehu ja oviksen jälkeen pikku lasi punkkua joka ilta. Taidan hommata saman arsenaalin käyttöön taas.
 
Jee, uusia kuumeilijoita!
Tindra, joo, testailin noin 10 päivää ja mittailin riittävän monta päivää - tietääkseni, että huti kierto. Noh, eiköhän ne menkat kohta sitten taas ala muutaman päivän sisällä.
Mä aloittelin mama-vitskun, omega-3, gelee ja vitaepro... Vielä pitäisi ubiqinonia saada haetuksi, niin sitten olis arsenaali valmis vaikka siihen alkionsiirtoon - jos uskallan jossain kohti mennä :)
Mollukka, ei niitä hoitoja koko ajan jaksa. Meillä meni hoidoissa vuodesta 2008 eteenpäin. Pakko oli välillä ottaa huilia, välillä "lopetettiin" ja välillä kökötettiin munasolujonossa. Ei oo hätäisen hommaa vauvan hankinta kaikille :)!! Mutta kiva se on välillä luomunakin kuumeilla, sen tiedän myös :Heartred
 
Takaisin
Top