----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
KP 1. Tää on niin masentavaa just tää ykköspäivä. Km ehkä vielä enemmän. Jos jotain hyvää pitää keksiä niin kai se et kierto käynnistyi. Ov aikaan touhattu ja ennen ja jälkeen et hyödynnettiin kyllä. Nyt vaan loma lomaillaan ja kun kotio päästään alkaa uus ov aika...

Muoks siis keskenmenon jälkeen KP 1 masentaa vielä enemmän...
 
Muokattu viimeksi:
Mulla puolestaan näkyy joka toinen päivä vahvempi viiva, ja sitten taas haaleampi. Lämmöt ei nouse, joten taisi tulla ovuloimaton kierto. Harmittaa, mutta eihän näille mitään voi. Ehkä se ajan kanssa tasoittuu.
kp 20 / ?

Katjusha :) Sellaista vaihtelua en ole havainnut, mutta eroja eri testien tulosten välillä.

Esim. Precheck:iä pidän luotettavimpana :)
On herkin.

RFSU ja muut tulevat perässä. Myös rsskaustesteissä.
 
Last edited by a moderator:
Onko jollain käsitystä, saako raskaana syödä mm. Nutrilet patukoita? Proteiinipatukoita?

Ovis tuli hyödynnettyä täydellisesti. Nyt välillä vähän juiliii alavatsaa. Aion testata dpo 9 lähtien... :smiley-angelic002
 
Tähti, kyllä olen syönyt, en keksi syytä miksi ei voi syödä. Olis kai siinä varoitus, jos voi olla haitallinen.

Katjusha :) Ei vaaraa liialle vitamiini määrälle? Näissä, ainakin Nutrilet patukoissa on lisätty kaikki vitamiinit ja sitten, kun muutoinkin jo syö raskausmonivitaa...
 
:greet008

Voiko hedelmöittymisen tuntea?

Tästä on varmaan ennenkin puhuttu:greet015

Tuntemus on erilainen, ihan kuin siellä selvästi olisi jotakin:chicken: Myös housut kiristää vatsan kohdalta ja alavatsa pullottaa..
 
Last edited by a moderator:
Katjusha, mulla on ovistesteissä viivojen vahvuudet vaihdellu kierron eri vaiheissa mutta ovis+ on ollut selkeästi vahvempi.

Tähti, minä voin kyllä sanoa omastakokemuksesta että KYLLÄ hedelmöittymisen voi tuntea. Mulla nipisteli alavatsaa jännästi ja turvotti. Kuulostaa kyllä hyvältä nuo sun olot! Mikä dpo sulla on menossa?
 
Vaikka odottaja jo olenkin niin vastaan.ja kun täällä ei ole aktiivista 40+ ketjua
Kyllä hedelmöittymisen voi tuntea tai ainakin "tietää" :) itse tiesin esm neljännen kohdalla ihan hedelmöittymis hetkellä et nyt se tapahtui ja niin todella oli. En muista mitä tuntemuksia oli mutta ne oli niin selkeitä ettei voinut erehtyä:)


Ja Muska77 Mä olin kanssa tosi pettynyt kun ei km jälkeen tullutkaan heti raskaaksi vaikka aina kaikki hehkutti miten silloin on niin hedelmällinen. Kesäkuun alussa oli km ja raskaus alkoi elokuun alussa alkaneista menkoista. Eli kolmantena kiertoja km jälkeen. Tsemppiä sulle ja uskoa onnistumiseen!
 
Tähti, minä voin kyllä sanoa omasta kokemuksesta että KYLLÄ hedelmöittymisen voi tuntea. Mulla nipisteli alavatsaa jännästi ja turvotti. Kuulostaa kyllä hyvältä nuo sun olot! Mikä dpo sulla on menossa?

Tindra :)

Ainakin alavatsaa johmii väli välillä...kuin jokin liikkuisi mahassa. Se alkoi eilen ja tänään on vasta dpo 1:love017

Turvotus on ihan järkky:sad002
 
JustMee :) OK.

Tuntuu ihan samoin, että kuin tietäisi.
Välillä ajattelee, että kuvittelee vaan voimakkaasti ja kohta pettyy.

Mutta..mutta, ekan kohdalla tiesin ihan heti about dpo 1-2. ( varmistui dpo 9.)

Tsemppii sinne ! :)
 
En minäkään ole koskaan heti keskenmenon jälkeen raskautunut, mutta ehkä se kertoo omalla kohdallani siitä että keho ei ollut tarpeeksi kunnossa uutta raskautta varten, lähinnä siis nuo kilpirauhasarvot (jotka eivät ole vieläkään kunnossa) ja ehkä stressitasokin.

Minulla on dpo 9 tänään, mutta sain labratulokset että kilpparin vajaus onkin yllättäen taas pahentunut. Eli en usko että on mitään mahdollisuuksia.
 
Voi kelju homma, Hirvi... kilppari kai voinee reagoida siihen stressiinkin voimakkaasti.
Mä oon "hoitanut" mun kilpparia välttelemällä gluteenipitoisia viljoja, vaikka en absolutisti olekaan - tuntuu olevan tasapainottava vaikutus. Tullakseni raskaaksi olin myös maidottomalla ja sokerittomalla varmuuden vuoksi. Kun on tarpeeksi hankalaa, niin mitä tahansa voi kokeilla.
 
Hirvi :) Pidetään silti peukkuja! Kohta pääset testaamaan:p


Täällä vatsassa kuumotusta ja puristusta!
Jotain siellä on.

Sitä toivoo, että mikäli on raskaana, lapsi olisi terve. Niitä riskejä miettii iän vuoksi niin kovin:sad001
 
Tähti mulla sama homma punkun suhteen. Ihan hirveetä litkua. Kahdella viime raskautimisella oli käytössä. Enkä taida uskaltaa jättää väliinkään. Milloin sitä pitikään juoda? Dpo 5-6? Jos mulla oli ovis plussa toissapäivänä niin laskenko että nyt dpo 1?

Muska77 :)

Aion ostaa tuota litkua ehkä huomenna ja katsoa koska sitä alkaa ottaa... Tietääkö joku merkkiä, mikä menisi helpoiten alas?:rolleyes:

Enää en muista mitä join aiemmassa raskaudessa...Sen vaan muistan, että verenkierto vilkastuu ja kuumottaa niin, että naamakin helottaa:laughing005:smiley-ashamed004
 
Kiitoksia tervetulotoivotuksista. :)

Täällä ovulaatio tod.näk. tänään. Ei ihmeempiä kikkakolmosia käytössä. Mama-vitamiineja otan kun muistan. Ihan kiva taas kuumeilla. :) Tää luomuyrittäminen ehkä on itsellä samalla jonkinlaista henkistä valmistautumista hoitoihin sitten myöhemmin.

Ei oikein viini taida muakaan houkutella. Tosi vähän tullut juotua mitään alkoholia lapsen syntymän jälkeen. Ei vaan tee mieli...
 
Täällä elellään ff:n mukaan nyt dpo3. Täälläkin täytyy käydä punkkuvarastoa täydentämässä eli iltapäivän ulkoilut lapsen kanssa a-markettiin :D Talletukset ei tosin ihan osuneet kohdilleen, mutta toivoa on kun taisi olla dpo-1 ainakin.
Positiivisia juttuja (<- vapaavalintainen) kaikille! :)

Gunvor :) Joko testasit?

Sulla jo dpo...17?:rolleyes:
 
Minulla ei ole kilpparia ollenkaan, mutta gluteeni, maito ja sokeri saattaa vaikuttaa suoliston kuntoon ja sitä kautta tyroksiinilääkkeen imeytymiseen, luulisin ainakin. Olen miettinyt että pitäisi edes ruisleivästä luopua kun se ei minun vatsalle sovi. Leivän korvaaminen gluteenittomalla on kuitenkin helppo elämänmuutos, toisin kuin koko ruokavalion muuttaminen. Ainoa ongelma on siinä ettei sitä myydä juuri missään ja jos myydään niin tosi kovaan hintaan.

Minulla on ollut voimakkaita oireita, mutta ainakin tänä aamuna r-testi oli negatiivinen. Ja kyseinen testi on 6,5 mIu/ml (First Response) eli sen herkempää testiä ei taida edes olla.
 
Takaisin
Top