----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostin maca-tabletteja, greippimehua, gelee royal -kapseleita ja maitohappobakteereja (en muista liittyikö maitohapot mitenkään hedelmällisyyteen vai oliko ne vain vatsan toimintaan). Noista kaikki muut paitsi ensimmäinen on ollut aiemminkin käytössä, mutten tietenkään yhtään muista oliko niistä jotain apua. Ei kai niistä ainakaan haittaa ole.
 
Ostin maca-tabletteja, greippimehua, gelee royal -kapseleita ja maitohappobakteereja (en muista liittyikö maitohapot mitenkään hedelmällisyyteen vai oliko ne vain vatsan toimintaan). Noista kaikki muut paitsi ensimmäinen on ollut aiemminkin käytössä, mutten tietenkään yhtään muista oliko niistä jotain apua. Ei kai niistä ainakaan haittaa ole.

Hirvi, mulla ollut sama resepti. Lisäksi meinasin, että pitäiskö ottaa kuuri vihersmoothieta, jossa spirulinaa. Noiden mainitsemiesi ohessa olen käyttänyt Ubiqinonia. Ei tullut raskausmyrkytyksen oireita, vaikka oli monia riskitekijöitä.
Tytteli on hyväihoinen ja suht terveenä pysynyt, käytin maitohappobakteereita raskausaikana.
 
Katjusha söitkö niitä myös raskauden aikana vai anoastaan ennen? En ole jaksanut perehtyä vielä niin pitkälle että jatketaako noita vielä jos plussa tulee. Täytyypä googlata mitä noi sirulina ja ubiqinoni tekivätkään.
 
Tervetuloa uusille :-).
Omaa napaa : Edellinen kierto oli lyhyempi , ja vuoto oli todella runsasta . Sen jälkeen testit näyttäneet puhdasta negaa viimeinkin.
Ovisplussa tuli kp 12-13 . Nyt elellään loppu kiertoa ja jännitellään olisko tulosta viimein tullu. Ti-ke pitäis taas monsuunit alkaa.
Mut katellaan , alkaa kyl toivo hiipua siit iltatähdestä .
 
Ei tässä taida saada nukuttua ollenkaan, kun pälkähti päähän että pitäisikö tässä kokeilla punaviiniäkin ovulaation jälkeen? Kuitenkin varoitetaan että raskaana ei saisi juoda alkoholia ollenkaan. Ajaisikohan alkoholiton punaviini saman asian vai onko se nimenomaan alkoholi joka siinä edistää alkion kiinnittymistä? Jos alkoholi vaikuttaa verenkierron lisääntymisen kautta, niin ajaisiko kevyt liikunta saman asian? Jos taikasana on tanniinit, niin niitä saa varmaan muualtakin. Googlaamalla ei löydy tietoa. Liekö kukaan tutkinutkaan. Sitä haluaisi kokeilla kaikki helpot kikat mutta ei ottaa riskejä. Sekin pelottaa käytänkö liikaa kaikenmaailman pillereitä ja tuleekin yliannostus jotain.
 
Hirvi, mä uskon mieluummin kevyeen liikuntaan. Sanoisin, että lääkärini heitti ”lasillinen punaviiniä” siksi, että kannusti rentoutumaan jollain tavalla alkionsiirron jälkeen.
Tari, älä vaivu epätoivoon, asiat kääntyy parhain päin :) Minusta tuo on kuitenkin jo iso plussa, että testit näyttää asianmukaisesti negaa. Kunnes saat hyvästä syystä plussan.
 
Muokattu viimeksi:
Mä itse join punaviiniä ja greippimehua kahdessa edellisessä raskaudessa siis mehua ennen ovulaatiota ja punkkua jälkeen. Mä inhoon punaviiniä joten väkinäisesti meni alas. Kolmessa aiemmassa ei nää olleet käytössä. Varmaan vaan sattumaa eikä noilla oikeasti vaikutusta mutta tuskin uskallan nyt yrityksessä olka köyttämättä noita.
 
Minäkään en pidä punaviinistä yhtään. Vaikea on nyt päättää mitä sen kanssa tekee. Liikunta ainakin pitää ottaa käyttööön, vaikka hyötyliikuntana suursiivousta tunti päivässä - samalla joulusiivous ja paikkojen muuttaminen lapsiturvallisemmaksi, ja valmistautuminen mahdollista tulevaa muuttoa varten (haaveissa vasta).

Ubikinonista rupesin myös eilen vasta lukemaan ja alkoi harmittamaan etten ole aina käyttänyt sitä. Täytyy illalla käydä ostamassa. Löytyyköhän sitä ihan perustavaratalosta vai pitääkö käydä jossain erikoisliikkeessä.
 
Kp 1/30 :) Uusi kierto vihdoinkin....

Tästä kierrosta on toiveet korkealla:angel8

Käytössä on apteekin raskausmultivita ja kookosrasva. Babydisperin puolikas loppukierrosta, punkusta en lähtis vannomaan, kun maku on karsea, mutta viimekerrasta tehosi, ellei ollut pelkkää sattumaa.

Niin ja BMI on nyt 21, jos sillä on vaikutusta :) Ubiqinon kokeilin vuosia sitten, mutta ei sovi kiihdyttävyyden vuoksi. Luin, että myös kookosrasvalla on laatua parantava vaikutus. Myös kalanmaksaöljy käytössä.

Plussa tsempit kaikille!:smiley-bounce005
 
Last edited by a moderator:
Tähti mulla sama homma punkun suhteen. Ihan hirveetä litkua. Kahdella viime raskautimisella oli käytössä. Enkä taida uskaltaa jättää väliinkään. Milloin sitä pitikään juoda? Dpo 5-6? Jos mulla oli ovis plussa toissapäivänä niin laskenko että nyt dpo 1?
 
Moi:)
Meillä meni 9 kk raskaaksi tulemiseen:) ensin 4 kk mentiin tjot ja sitten aloin hermostua ja hankin ovistikut. Söin gelee Royalea, join greippimehua, punkkua jne. No 6kk kohdalla onnisti mutta meni viikolla 5 kesken. Epätoivo kasvoi ja etsin tietoa kaikista poppakonsteista. Meni kuukausi ja toinen ja ei tulosta. Sitten tärppikuuna jätin kaikki poppakonstit pois ja päätin että hitsit, tulee jos tullakseen, kerään vaan paniikkia. No siitä kierrosta sitten plussasin ja nyt mennään rv 15( alkaa huomenna )
Ja ikää on 42v:)

Tsemppiä kuumeilijoille!
 
Tähti mulla sama homma punkun suhteen. Ihan hirveetä litkua. Kahdella viime raskautimisella oli käytössä. Enkä taida uskaltaa jättää väliinkään. Milloin sitä pitikään juoda? Dpo 5-6? Jos mulla oli ovis plussa toissapäivänä niin laskenko että nyt dpo 1?

Muska77 :)

Tais olla just nuo dpo 5-7, mutta onko näitä määritelty missään... ja maltillisesti pitää ottaa.

Mulla on hauska tilanne, että raskaustestin tekopäivä on samana päivänä kun firman pikkujoulut! :) Jos aamulla on plussa, niin ne juhlat jää väliin...hihhh..:laughing002

Juu lasket, ensin on dpo 0.

Plussatuulia!!:smiley-bounce016

Tähti kp3/30
 
Justmee, ihanaa! Onnea odotukseen!!
Täällä menossa vissiin kp 12. Ovistesti eilen nega tietenkin. Ei mitään ovikseen viittaavia limoja näkyvillä. Noh katsotaan nyt. Meillä on kotona aikamoinen härdelli, kun yritetään tottua minun työssäkäyntiin ja miehen isyyslomaan. Ei ehkä kaikkein hedelmällisin parisuhdejakso juuri nyt. Mutta näillä mennään. Tyttö on ihana, hänestä on niin paljon iloa!!
 
Tervetuloa Justmee! :)

Sulla on rakenneultra sitten jo takana :)

Kiva, että löysit tänne palstalle :) Mukavaa odotusta.

Vielä kommentoin, että kävi samoin, plussakierrossa oli syömiset vähän mitä sattui ja tais vitamiinitkin silloin jäädä väliin...
 
Last edited by a moderator:
Hei! :) Help....

Mites tää nyt meneekään, mikä kp mulla on menossa, kun menkat alkoi su 5.11. MUTTA ei kunnolla, vaan vasta yöllä ma 6.11.

Onko nyt meneillään kp5 vai kp6 ?:wideyed:
 
Tähti, käsittääkseni kierto lasketaam alkavaksi kunnon vuodosta eli ei vielä tiputtelusta tai tuhrusta. Sen mukaan luulisin, että olisi kp5...? :)

Gunvor :) Eli kun menkat alkoi, niin ei heti kunnolla, vaan vasta yöllä. Sen puolesta laskisin, että on kp6...?:wideyed:

Miten tää onkaan nyt näin vaikeeta:yuck:?Yksi lapsi (1v.6kk siis on jo), mutta nyt oon täysin pihalla/ unohtanut perusasiat:laughing021

 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top