----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti eipä täällä muutosta suuntaansa. Menkat taitaa alkaa joko nyt illalla tai huomenna. Ovikset olen pongannut hyvin, mutta taitaa turnausväsymys iskenyt tänne. Seksielämää ei pahemmin ole, oviksen tienoilla kyllä ollut 1-2 krt yhdyntä, eihän siihen tarvii kuin se yksi simppa mutta mutta.. lähinnä tuntuu nyt että miehellä mennyt mielenkiinto koko seksiin. Niin en jaksa kauheesti oviksenkaan tienoilla ahdistella. On kyllä aina valmis mutta se alote puuttuu sieltä päästä nyt kokonaan.

Kävin niissä vasta-aine testeissäkin ja ne oli ihan normaalit. Toisaalta ahdistaa sekin kun ei mistään löydy mitään vikaa niin hemmetti mistä sit kiikastaa. :shifty:
Rupee mielikin jo temppuilemaan ja välillä tekee mieli luovuttaa. Mutta sitten jostain nousee taas se sitkeä minä ja päättää että mehän saadaan se yksi lapsi...keinolla millä hyvänsä. :dead:

Katoitteko muuten aamutvstä tuli tänään lapsettomuushoidoista ja siitä että kaikilla ei ole mahdollisuutta saada samanarvoista hoitoa.

Tsemppiä kaikille ja tervetuloa mukaan. Olen kyllä lukenut kaikki jutut mutta kommentointi nyt vähän jääny.

Hyvältä kuulostaa tähti sun oireet muuten. :)
 
Minulla ei ole kilpparia ollenkaan, mutta gluteeni, maito ja sokeri saattaa vaikuttaa suoliston kuntoon ja sitä kautta tyroksiinilääkkeen imeytymiseen, luulisin ainakin. Olen miettinyt että pitäisi edes ruisleivästä luopua kun se ei minun vatsalle sovi. Leivän korvaaminen gluteenittomalla on kuitenkin helppo elämänmuutos, toisin kuin koko ruokavalion muuttaminen. Ainoa ongelma on siinä ettei sitä myydä juuri missään ja jos myydään niin tosi kovaan hintaan.

Minulla on ollut voimakkaita oireita, mutta ainakin tänä aamuna r-testi oli negatiivinen. Ja kyseinen testi on 6,5 mIu/ml (First Response) eli sen herkempää testiä ei taida edes olla.

Hirvi :) Sinuna en koskisi leipään (viljoihin), edes missään muodossa. Leipä on tosi helppo jättää syömättä.

Toivottavasti saat plussan! :)
 
Tähti eipä täällä muutosta suuntaansa. Menkat taitaa alkaa joko nyt illalla tai huomenna. Ovikset olen pongannut hyvin, mutta taitaa turnausväsymys iskenyt tänne. Seksielämää ei pahemmin ole, oviksen tienoilla kyllä ollut 1-2 krt yhdyntä, eihän siihen tarvii kuin se yksi simppa mutta mutta.. lähinnä tuntuu nyt että miehellä mennyt mielenkiinto koko seksiin. Niin en jaksa kauheesti oviksenkaan tienoilla ahdistella. On kyllä aina valmis mutta se alote puuttuu sieltä päästä nyt kokonaan.

Kävin niissä vasta-aine testeissäkin ja ne oli ihan normaalit. Toisaalta ahdistaa sekin kun ei mistään löydy mitään vikaa niin hemmetti mistä sit kiikastaa. :shifty:
Rupee mielikin jo temppuilemaan ja välillä tekee mieli luovuttaa. Mutta sitten jostain nousee taas se sitkeä minä ja päättää että mehän saadaan se yksi lapsi...keinolla millä hyvänsä. :dead:

Katoitteko muuten aamutvstä tuli tänään lapsettomuushoidoista ja siitä että kaikilla ei ole mahdollisuutta saada samanarvoista hoitoa.

Tsemppiä kaikille ja tervetuloa mukaan. Olen kyllä lukenut kaikki jutut mutta kommentointi nyt vähän jääny.

Hyvältä kuulostaa tähti sun oireet muuten. :)

Pisama :) Mua harmittaa hirveesti teidän tilanne. Mitä siihen voisi tehdä, anyone help please...
 
Last edited by a moderator:
Huolestuttaako vielä ketään synnytys?:rolleyes:

Yhden kokeneena edelleen pelottaa:confused:

Mutta palkintohan on maailman paras:p
 
Pisama tuo on kyllä hyvä että miehesi on kuitenkin aina valmis. Ehkä hän olettaa että teet aloitteet kun aika on otollinen. Mä oon tosi seksuaalinen tyyppi ja joudun myös aina tehdä aloitteet, ennen vauvatouhuiluakin ja se on ärsyttävää. Sama oli exän kans. Niin että kyllä mies ekan puol vuotta teki aloitteita, alkuhuuman ajan mut sit tyssäsi. Onneks on kuitenki valmis kun "aika on". Mut olisihan sitä kivaa tuntea olevansa haluttu...
 
Tähti mua ei huoleta. Huolettaa tällä hetkellä tuunko enää raskaaksi. Jos tulen haluan sektion niinkuin viimeisin oli.
 
Pisama voi että... asenne (aaltoilevanakin) on kyllä kohdallaan. Kyllähän se turhauttaa ja väsyttää, haluais elämässään jo ihan muuta välillä. Mutta, kun ikää alkaa olla ei ole aikaa taukoilla - pitää painaa, kunnes biologia pistää lopullisen stopin. Luovuttamalla ei meillekään lasta tullut vaan tekemällä tarvittavat toimenpiteet. On ollut luomuplussaan mahis 12 vuotta, eikä oo näkynyt.
Mekin ollaan mietitty sektiota vaihtoehtona, vaikka mielellään kannattaisin alatiesynnytystä.
Toki nämä huolet on ihan turhia, kun ei ole raskaana ja viime metreillä menossa. Mulla on jonkun verran laskeumia tuolla alapäässä, että sen suhteen en välittäisi toista kertaa yli tuntia ponnistaa.
 
Toista synnytystä en sinänsä jännitä, paitsi toki siinä mielessä, että meneekö kaikki hyvin. Ettei tule happivajetta tms. Jos sektioon joutuisin, se pistäisi kyllä jännittämään.

Yövalvomiset sen sijaan jo ennakkoon mietityttää, kuinka ne sujuisi. Kamppailin aikani omien univaikeuksien kanssa, kun yövalvomiset pisti jotenkin unirytmit sekaisin. Eiköhän siitä selvittäisi kuitenkin jollain tapaa vielä toistamiseen. :)
 
Mulla ei synnytys jännitä ollenkaan. Esikoisen synnytys oli haastava mutta kuopuksen aivan loistava! Koko synnytys kesti 4 h ja ponnistusvaihe 6 min ilokaasuövereissä. Sektio kyllä hirvittäis muakin.

Nyt oon tilannu läjän ovistestejä josko tässä kohta pääsis kunnolla yrityksen makuun. Onkin ollut ikävä testien tiirailua :) Kuningatarhyytelön otan myös käyttöön. Ja sitku oviksen oon pongannu niin dpo1-6 pikku lasi punkkua vaikka nenästä kiinnipitäen kitusiin vilkastuttamaan verenkiertoa -> kiinnittyminen helpompaa.

Pisama, mulla tuli mieleen että onko sun hemoglobiinia tsekattu? Oon kuullu että jos on korkee hemppa niin plussan saanti voi olla haastavaa. Jotku on ottanu babyaspiriinia mikä ohentaa verta ja kiinnittyminen helpottuu. Googlaamalla löytyy ainaki enkuksi tietoa.

Tsempit kaikille!
 
Kävin niissä vasta-aine testeissäkin ja ne oli ihan normaalit. Toisaalta ahdistaa sekin kun ei mistään löydy mitään vikaa niin hemmetti mistä sit kiikastaa. :shifty:
Rupee mielikin jo temppuilemaan ja välillä tekee mieli luovuttaa. Mutta sitten jostain nousee taas se sitkeä minä ja päättää että mehän saadaan se yksi lapsi...keinolla millä hyvänsä. :dead:

Katoitteko muuten aamutvstä tuli tänään lapsettomuushoidoista ja siitä että kaikilla ei ole mahdollisuutta saada samanarvoista hoitoa.

Tsemppiä kaikille ja tervetuloa mukaan. Olen kyllä lukenut kaikki jutut mutta kommentointi nyt vähän jääny.

Hyvältä kuulostaa tähti sun oireet muuten. :)

Pisama :)

Oonko jo kysyntyt, että oletko kokeillut baby aspirinia?:rolleyes: Sitähän käytetään ulkomailla mm. hoitojen tukilääkityksenä. Sitä voi käyttää muutenkin, tukemaan kiinnittymistä. Saa apteekin hyllyltä.

Itse otan sitä loppukierrosta, koska mulla on korkea hemoglobiini. Nyt aloin ottamaan sitä, eli about dpo 3-10 ja vain 50-100mg/pv,( eli ihan tavallinen tabletti neljään osaa, tai pienemmäksi).

Se ohentaa verta ja parantaa siten kiinnittymistä. Näitä tarinoita on paljon, ettei edes IVF-hoidot auttaneet, mutta luomuplussa tuli baby aspirinilla :)
 
Pisama, mulla tuli mieleen että onko sun hemoglobiinia tsekattu? Oon kuullu että jos on korkee hemppa niin plussan saanti voi olla haastavaa. Jotku on ottanu babyaspiriinia mikä ohentaa verta ja kiinnittyminen helpottuu. Googlaamalla löytyy ainaki enkuksi tietoa.

Tsempit kaikille!

Tindra :) Hauska, kun kirjoitettiin Pisamalle samaan aikaan samasta asiasta, baby Aspirinista:laughing002

Nyt sulle tsempit!:gen014 Aloitan kanssa litkun nauttimisen ehkä tänä iltana, viimeistään huomenna...
 
" Paino ja ruokavalio on minun toinen kipukohtani. Kyllä minä aina yritän ryhdistäytyä mutta se vain on todella vaikeaa"
Kilpparin kanssa on oltu sodassa (ei ole liioittelua) muutama vuosi ja nyt ollaan toivottavasti voiton puolella.

Taidan kuitenkin hakea sen rokotteen ensi tilassa. Onhan siitä enemmän hyötyäkin kun ottaa sen ajoissa.

Hirvi :) Tässä et suoranaisesti kertonut, että millä tavoin paino on kipukohtasi. KIlpparilla voi olla yhteys painon kanssa, jos et ole normaali bmi:n sisällä.

Raskauden kannalta olisi merkittävää olla normaalipainoinen. Se myös parantaa muitakin arvoja. Veikkaan, että olet liian laiha, bmi 16 ?:rolleyes:
 
Apua! Oon flunssassa! Mies on huolestunut voiko se vaikuttaa haitallisesti mahdollisesti alkaneeseen raskauteen??
 
Apua! Oon flunssassa! Mies on huolestunut voiko se vaikuttaa haitallisesti mahdollisesti alkaneeseen raskauteen??

Eikö flunssa ole yks perinteinen raskausoire :wink Minun käsityksen mukaan ei pitäis olla haitallinen ellei joku rokko iske päälle tai järkyttävän korkee kuume.
 
Korkean hemoglobiinin haitallisuudesta raskautumiseen en olekaan kuullut aiemmin. Itselläni on aika korkea. Mielenkiintoista, täytyypä googlettaa.

Painoindeksiin liittyen itse lääkärin suosituksesta kerrytin ennen hoitoihin lähtemistä hieman lisää painoa, mutta sillä ei ollut vaikutusta.

Ja juuri kun aiemmassa viestissä mainitsin, etten juo alkoholia juurikaan niin otin sitten kuitenkin lasin punaviiniä. :wink Eipä siitä haittaakaan ole.
 
Joko Tähti on ekat testit tehny? Toivottavasti flunssa on armollinen ja paranet pian.

Mikäs muilla kuumeilijoilla on tilanne?

Minä tässä yritän muistia virkistää asioilla mitkä on haitallisia plussan metsästäjille ja näin äkkiseltään tulee mieleen alkoholi, rööki, kahvi ja ibuprofeiini. Mitäs vielä olis syytä välttää?
 
Joko Tähti on ekat testit tehny? Toivottavasti flunssa on armollinen ja paranet pian.

Mikäs muilla kuumeilijoilla on tilanne?

Minä tässä yritän muistia virkistää asioilla mitkä on haitallisia plussan metsästäjille ja näin äkkiseltään tulee mieleen alkoholi, rööki, kahvi ja ibuprofeiini. Mitäs vielä olis syytä välttää?

Tindra :) En vielä, dpo 4.

Vähän malttia, ensiviikolla.... :)

Mutta nyt litku hatkittu, Piccini - Organic Wine, Chianti

Ei sano mitään, mutta kurkkuuni kimoan sen:laughing001

Tänään ei mitään oireita:shifty:
 
Takaisin
Top