Pisama
Näppärä viestien naputtelija
Tähti eipä täällä muutosta suuntaansa. Menkat taitaa alkaa joko nyt illalla tai huomenna. Ovikset olen pongannut hyvin, mutta taitaa turnausväsymys iskenyt tänne. Seksielämää ei pahemmin ole, oviksen tienoilla kyllä ollut 1-2 krt yhdyntä, eihän siihen tarvii kuin se yksi simppa mutta mutta.. lähinnä tuntuu nyt että miehellä mennyt mielenkiinto koko seksiin. Niin en jaksa kauheesti oviksenkaan tienoilla ahdistella. On kyllä aina valmis mutta se alote puuttuu sieltä päästä nyt kokonaan.
Kävin niissä vasta-aine testeissäkin ja ne oli ihan normaalit. Toisaalta ahdistaa sekin kun ei mistään löydy mitään vikaa niin hemmetti mistä sit kiikastaa.
Rupee mielikin jo temppuilemaan ja välillä tekee mieli luovuttaa. Mutta sitten jostain nousee taas se sitkeä minä ja päättää että mehän saadaan se yksi lapsi...keinolla millä hyvänsä.
Katoitteko muuten aamutvstä tuli tänään lapsettomuushoidoista ja siitä että kaikilla ei ole mahdollisuutta saada samanarvoista hoitoa.
Tsemppiä kaikille ja tervetuloa mukaan. Olen kyllä lukenut kaikki jutut mutta kommentointi nyt vähän jääny.
Hyvältä kuulostaa tähti sun oireet muuten. :)
Kävin niissä vasta-aine testeissäkin ja ne oli ihan normaalit. Toisaalta ahdistaa sekin kun ei mistään löydy mitään vikaa niin hemmetti mistä sit kiikastaa.
Rupee mielikin jo temppuilemaan ja välillä tekee mieli luovuttaa. Mutta sitten jostain nousee taas se sitkeä minä ja päättää että mehän saadaan se yksi lapsi...keinolla millä hyvänsä.
Katoitteko muuten aamutvstä tuli tänään lapsettomuushoidoista ja siitä että kaikilla ei ole mahdollisuutta saada samanarvoista hoitoa.
Tsemppiä kaikille ja tervetuloa mukaan. Olen kyllä lukenut kaikki jutut mutta kommentointi nyt vähän jääny.
Hyvältä kuulostaa tähti sun oireet muuten. :)