----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä jäi pahimpaan aikaan kaikki vitamiinit, macat, geleet, maitohapot, ubiqinonit ja greippimehu ottamatta, kun en viikkoon saanut niitä alas sairastamisen vuoksi. Tänään ovisplussa. Olo on poikkeuksellisen haluton kierron vaiheeseen nähden. En pidä mahdollisuuksia kovin hyvinä tässä kierrossa mutta katsotaan.
 
Täällä jäi pahimpaan aikaan kaikki vitamiinit, macat, geleet, maitohapot, ubiqinonit ja greippimehu ottamatta, kun en viikkoon saanut niitä alas sairastamisen vuoksi. Tänään ovisplussa. Olo on poikkeuksellisen haluton kierron vaiheeseen nähden. En pidä mahdollisuuksia kovin hyvinä tässä kierrossa mutta katsotaan.

Hirvi :) Toivotaan parasta! Oletteko muuten käyneet lapsettomuushoidoissa? Se asia meni vähän ohi,etten huomannut...
 
Täällä on ovis ehkä ovella, ehkä ei. Testit on vahvenemaan päin.
ImageUploadedByVau Foorumi1510416802.784978.jpg

Tuo alempi ei mulle ole vielä plussa, mutta katsotaan, suostuisiko mies kellistykseen. On flunssan kourissa, joten hyvin agressiivisesti en voi vaatia toimintaan. Mitään ovulaatiolimaa ei näy ja preseed on hukassa, etten tiiä miten tästä selvitäänkään.
Kp 15/ 26-30?
 
Täällä on ovis ehkä ovella, ehkä ei. Testit on vahvenemaan päin.
View attachment 62391
Tuo alempi ei mulle ole vielä plussa, mutta katsotaan, suostuisiko mies kellistykseen. On flunssan kourissa, joten hyvin agressiivisesti en voi vaatia toimintaan. Mitään ovulaatiolimaa ei näy ja preseed on hukassa, etten tiiä miten tästä selvitäänkään.
Kp 15/ 26-30?

Katjusha :)
100% plussa!! Kellistä heti mies:p
 
En tiiä, tuliko ”susi” kierto. Vahvin tulos tuoreeltaan sain 12/11 iltapäivällä. Illalla haaleampi. Äsken myös haalea. Aamulämpö alle 36 astetta, eli varmuudella ei oo vielä munasolu irronnut.
Sain kellistettyä toissapäivänä. Ja ehkä tänään sitte taas :)
ImageUploadedByVau Foorumi1510587112.807313.jpg

Katjusha kp 17
 
Hei! :) Help....

Mites tää nyt meneekään, mikä kp mulla on menossa, kun menkat alkoi su 5.11. MUTTA ei kunnolla, vaan vasta yöllä ma 6.11.

Onko nyt meneillään kp5 vai kp6 ?:wideyed:
Ketjun ulkopuolelta huutelen, että jos menkat alkaa ennen klo 18 illalla, niin se kyseinen päivä lasketaan kp 1:ksi. Mutta, kun sinulla alkoi menkat vasta yöllä niin se tuleva päivä on vasta kp 1.
Kuulostipa hankalalta selitykseltä! Toivottavasti sait selkoa!
 
Ketjun ulkopuolelta huutelen, että jos menkat alkaa ennen klo 18 illalla, niin se kyseinen päivä lasketaan kp 1:ksi. Mutta, kun sinulla alkoi menkat vasta yöllä niin se tuleva päivä on vasta kp 1.
Kuulostipa hankalalta selitykseltä! Toivottavasti sait selkoa!

Hei Peruna :)

Kiitos selvennyksestä. Mites, kun ne tavallaan alkoi päivällä, mutta ei vielä kunnolla... mutta ei mitään tuhrua, vaan hetken reippaasti. Illalla lopahti, kunnes yöllä hanat aukes täysin. Lienee tulkinnan varainen?:wideyed:

Kaikkea sitä voikin hämmästellä.
 
Tähti, päätät itse :) Mä lasken, että jos oikeasti punaista verta tulee ennen klo 18 on se päivä kp 1. Määrä toki lisääntyy seuraavaksi päiväksi.
 
Tähti ei olla hoidoissa. Minulla on tuo kilppariongelma niin paha että varmaan turha mennä hoitoihin ennen kuin tyroksiinilääkitys kunnossa. Kävin yksityisellä alkuvuodesta ja silloin tutkittiin lähinnä veriarvoja. Ainoa mistä löytyi vikaa oli kilpirauhasarvot.

Minä olen aina laittanut kp1:ksi sen päivän jolloin olen ekat tuhrut havainnut, en ole tiennyt että pitäisi miettiä myös kellonaikaa tai vuodon määrää.
 
Hirvi, eipä se niin tarkkaa "tavikselle" olekaan. Me, jotka tarvitaan hormonihoitoja jne. erilaiset lääkitykset lähtee kp 2, eli kun ollaan tosissaan jo vauhdissa menkkojen kanssa.
Toivotaan, että saat kilpparin kuntoon! Mulla oli tarvetta ottaa kortisonia, että saatiin alkiot kiinnittymään. Sen verran oli kroppa vastaan raskautta, että vissiin 15 alkiota siirrettiin "turhaan" ja kiinnittymään lähti vasta kortisonin vauhdittamana.
 
Tähti ei olla hoidoissa. Minulla on tuo kilppariongelma niin paha että varmaan turha mennä hoitoihin ennen kuin tyroksiinilääkitys kunnossa. Kävin yksityisellä alkuvuodesta ja silloin tutkittiin lähinnä veriarvoja. Ainoa mistä löytyi vikaa oli kilpirauhasarvot.

Minä olen aina laittanut kp1:ksi sen päivän jolloin olen ekat tuhrut havainnut, en ole tiennyt että pitäisi miettiä myös kellonaikaa tai vuodon määrää.

Hirvi :)

Toivottavasti saisit kilpparin pian kohdilleen!

Siis ihan sama juttu, että tuo klo:n aika ei ole käynyt mielessäkään. Mistähän tuo raja on klo 18 ? Jos kerran saa päättää, niin kp1 oli sitten lauantai. Olihan kierto kuitenkin 29päivän pituinen... :)
 
Paitsi eikö se fsh-testi pitänyt tehdä tasan kp3 (ajattelin tilata sellaisen) ja laskettu aikakin määrätään alustavasti sen mukaan. Normaalisti ei toki olekaan merkitystä.

Kiitos Tähti!
 
Hei Peruna :)

Kiitos selvennyksestä. Mites, kun ne tavallaan alkoi päivällä, mutta ei vielä kunnolla... mutta ei mitään tuhrua, vaan hetken reippaasti. Illalla lopahti, kunnes yöllä hanat aukes täysin. Lienee tulkinnan varainen?:wideyed:

Kaikkea sitä voikin hämmästellä.

Katjushan kans samaa mieltä, että jos sitä tuli päivällä jo niin, että vereksi voi kutsua, niin laskisin sen kp 1:ksi. Mutta teet niinkun parhaaksi näät! :)
 
Katjushan kans samaa mieltä, että jos sitä tuli päivällä jo niin, että vereksi voi kutsua, niin laskisin sen kp 1:ksi. Mutta teet niinkun parhaaksi näät! :)

Peruna :)

Kaikkea sitä voikaan ihmetellä. Jotenkin enemmän aina kaikkea ihmettelee, kun ikä vaan lisääntyy.

Kummastus, että nuorempana ei tullut ees hämmästeltyä mitään. Sitäkin miettii, että kuinka monet raskaudet ovat täysin suunniteltuja, tai onko ylläreitä oikeastaan olemassa:fart005 Sitten puhutaan ajoituksesta, joka onkin kaikki kaikessa! Nuorille kerrotaan, että raskaaksi tupsahdetaan, vaikka olis mikä kp tahansa. Kun tulee ikää, ei mikään kp riitä, ellei osu sekunnilleen 100% just!:laughing014

Voihan....

Tänään siis kp11 tai 10:scratch
No, huomenna testaillaan, näkyiskö jo jotain:angel12
 
Joo, kyllähän se mutkikkaampaa voi olla, kuin mitä annetaan nuorille ymmärtää. Täälläkin foorumilla on monia 20-25 v., jotka ovat yrittäneet vuosikausia lasta, saati sitten meitä vanhempia.
Mä luulen, että mulla oli väärä hälytys oviksen suhteen, koska lämmöt ei oo noussut. Muniksissa tuntuu jotain ja kohdunsuu on melkein pihalla, että en tiedä, mitä tästä pitäisi ajatellan. Lämmöt kielen alta 36,3 astetta kahtena aamuna, mikä ei ole mulle normaali ovulaation jälkeinen kohonnut lämpö. We'll see how it goes.
kp 19 / 28-30?
 
Kp11(?) Ovistikku blanco. Ei siis vielä mitään. Enkä tosin vielä olettanutkaan, mutta kun on kärsimätön... :alien
 
Mulla puolestaan näkyy joka toinen päivä vahvempi viiva, ja sitten taas haaleampi. Lämmöt ei nouse, joten taisi tulla ovuloimaton kierto. Harmittaa, mutta eihän näille mitään voi. Ehkä se ajan kanssa tasoittuu.
kp 20 / ?
 
Takaisin
Top