----45+++++ kuumeiset

Mulla on kamalan turpea olo. Edelleen ei häivähdystäkään menkoista. Nyt siis myöhässä 4-5 päivää jo. Koskas pitää sitten soittaa apuja kierron käynnistymiseen? Ja ihan kiva jos en ovuloi edes tuolla 5mg letroannoksella..
 
Pernilla :) Täällä menee 1kapseli/ vrk (500mg Solgar).

Sillä tullut hyvä tulos...
Ovulaatiosta ihan mahti :) Sillä munasolut on 20mm luokkaa kypsiä kp14/15, kuten nuorella iällä :)

Mieluummin otan tämän luonnon (Inositolin) kapselin, kuin letron (syöpälääke).

Ostin muuten ekaa kertaa lukulasit ja nyt kunnolla näen, että mitä kirjoitan, sekä että mitä muut tänne kirjoittaa!:laughing002 Alkaa ehkä ikänäkö haitata.
 
Nyt tulee tositarinaa elämästä. Saa nauraa tai pyöritellä silmiä :hilarious::smiley-ashamed008

Oltiin eilen siskon pojan, Eino Juhanin kastejuhlassa Keuruulla. Mun toinen sisko oli puolisoineen ajanu Hollolasta Malmille hakemaan helikopteria, jolla ovat opetelleet lentämään. Mun veli avokkeineen oli ajanut ensin Virroilta Hollolaan jättääkseen auton sinne ja mennäkseen siskon kyydillä kopterille. Pääsivät onnellisesti kopterilla Keuruulle ja lennättivät ennen ristiäisiä mun vanhemmat kierroksella, kunhan olivat ensin löytäneet väärään paikkaan ajaneet vanhemmat :smiley-ashamed005
Ristiäiset sujui mukavasti ja porukka lähti ulos seuraamaan spektaakkelimaista kopterin ilmaan nousua. Me siitä lähdimme kotia kohti ja olimme iltayhdeksältä kotona. Hetken päästä mun veli soittaa vaivaantuneen kuuloisena, että tota, missä me mennään. Kerroin, että oltiin juuri päästy kotiin. Veli sanoi, että he pääsivät kopterilla Jämijärvelle tankkaamaan, mutta kopteri ei lähtenyt enää käyntiin :nailbiting: Että voitaisko me tulla hakeen heidät keskeltä ei mitään, kun me oltiin lähimpänä. Mun mies lähti ajamaan iltakymmeneltä ja mä jäin laittaa lapset nukkuun. Mä olin juhlissa saanut ovisplussan :woot: Ja suunnitelma oli kellistää mies, kun tullaan kotiin. Okei, ei sitten. Miehellä kesti 50 minne Jämijärvellä ja sama takasi. Sillä välin mä taistelin fysiikan tunnilla solmuun menneen jousen kanssa, minkä oppilaat oli saanu sotkuun. Jousi meni enemmän solmuun :banghead: Mies palasi takaisin mun siskon, veljen ja veljen avokin kanssa. Siskon mies jäi Ikaalisten kylpylään yöksi stressiä purkaan ja setviin kopteripulmaa. Mun veli avokkeineen lähti vielä meiltä puolenyön jälkeen viemään mun siskoa kotiin, että sisko pääsee aamulla töihin ja samalla hakivat auton. Ajoivat yöllä kahdella autolla meille ja tulivat 04.30 :eek: Mä kellistin miehen puolenyön jälkeen. Hän oli rättipoikki. Tänään on kaikkia hieman väsyttäny :wacky:

Iltapäivällä esikoinen alkoi säätää eikä odottanutkaan mua koululla kuten oli sovittu, koska olin vähä myöhässä vaan lähti kaverinsa mummolaan kyytiä odottamaan. Mä metsästän tyttöä ympäri kylää :hilarious: Pääsi kotiin lopulta:grin

Yritin kellistää vielä nyt, mutta lopahti. Hän lähti yrittämään itsekseen, et katotaan miten käy.

Lopputulos: jousi solmussa, kaikkia väsyttää enkä tiedä, miten kopterin kävi :hilarious::hilarious:

Unohdinkohan mä jotakin :hilarious:o_O
 

Liitteet

  • 20190819_215126.jpg
    20190819_215126.jpg
    27.7 KB · Katsottu: 123
  • 20190816_145734.jpg
    20190816_145734.jpg
    39.7 KB · Katsottu: 111
Onko Suski vielä yhdessä koossa?
Joo, vielä olen. Laskettuun aikaan vielä yli viikko, eikä vielä ole mitään synnytyksen merkkejä havaittavissa. Nyt pitäisi yrittää nauttia näistä viimeisistä rauhallisista päivistä, kun kotona on vain yksi lapsi, johon saa keskittyä kokonaan, mutta kyllähän tuo synnytys ja tuleva sen verran jännittää, ettei osaa nykyhetkestä nauttia. Ja samalla käy sääliksi esikoinen, kun hän joutuu jatkossa jakamaan minut vauvan kanssa. Rakastan tuota kolmivuotiasta yli kaiken.

Muoks. Kertokaa te useamman lapsen äidit, etteivät esikoiset mene rikki siitä, että saavat sisaruksia.
 
Helena, pääasia, että kellistettyä tuli!

Suski, ei esikoinen mene rikki. Minun esikoiseni oli viikon minulle kiukkuinen, mutta se meni ohi. Olen aina ollut lapsille tasapuolinen, mikä ei kuitenkaan tarkoita samanlaista kohtelua kaikille. Viimeistään sitten kiittävät kun ei tarvitse yksin äidin hautajaisia järjestää
 
Hento Haave juu ei näytä. Joko ovis ei ole tullut lainkaan tai sitten todella myöhässä. Yli 35 vissiin niin on satavarma anovulatoorinen. Koko yritysaikana kaksi kiertoa 29, ja loput 26-27. Ei yhtään näin pitkää kiertoa eikä ennen yritystä myöskään. Primolut kierrot venytetty 33 ja 30. Mutta ei kai ne tammi ja helmi enää vaikuta.

Mulla oli luteaali siinä ovitrelle kierrossa tasan 15 ja se vissiin vakio. Mutta ovistesti oli melko vahva kp 14 eli ei se varmaan sinne kp 20 asti mennyt. Ja mikä se oli se haamu kp 28... En tajua. Jos ovis olis ollut vaikka kp 17 + mun luteaali 15 =32. Testi olis varmaan tänään haamuillu dpo14 kp 31 ?

Ja se ultran haamu olis tullut jo dpo11? Mä lähden huomenna sinne reissuun ja hermo palaa kun menkat pilaa uimisen.. Mitään oireita menkoista ei ole eikä mitään väriä tullut mihinkään mistään, ei tuhrua tai testiin väriä. Ehkä annan olla nyt muutaman päivän.
 
Niin, unohdin tarinasta sen, että sössin tuon digiovistestin käytön ekalla kerralla :hilarious: Onneksi kokeilin ensin kotona, muuten olisin sössinyt juhlissa :grin
 
Takaisin
Top