----45+++++ kuumeiset

Lambi, Keskimmäisen lapsen raskaudessa kieltäydyin seuloista, mutta osallistuin rakenneultraan. Esikoisesta tuli seulonnoissa väärä hälytys enkä halunnut kokea sitä uudelleen. Iltatähden kohdalla lähdettiin miehen kanssa siitä oletuksesta, että mennään kaikkiin laitteisiin ja otetaan vastaan kaikki tieto, mutta keskeytystä ei olisi otettu missään olosuhteissa. Kyllähän tutkimusten luotettavuus minusta on aika kyseenalainen usein, esimerkiksi tämä viimeisin synnytys käynnistettiin vauvan suuren koon vuoksi. 5,2-kiloisen sijaan syntyi pesueeni pienin, olikohan hän 3,6kg tai niillämain.

Peppipupu, rohkeasti testaamaan. Ei meitä voi pettää. Plussat otetaan vastaan ja negoissa kannatellaan, ettei kukaan vaivu epätoivon suohon.
 
Mulma on muuten hassu ajatus päässä, että jos testaan nega petän teidät. :dead: ihmismieli on outo. Huomenna aamulla siis testaan.
:smiley-angelic003ei meitä ole niin helppo pettää:grin!
Muistetaan että yksikään lapsi ei ole tässä maailmassa äitinsä ansiosta, me voidaan vaan harrastaa pupuilua tai klinikkaa ja toivoa niin maan perusteellisesti. Loppu on sitten ihan jossain muussa kädessä.

Odotetaan innolla testituloksia ja toivotaan yli yhtä viivaa :smiley-angelic001
 
Muistetaan että yksikään lapsi ei ole tässä maailmassa äitinsä ansiosta, me voidaan vaan harrastaa pupuilua tai klinikkaa ja toivoa niin maan perusteellisesti. Loppu on sitten ihan jossain muussa kädessä.

Odotetaan innolla testituloksia ja toivotaan yli yhtä viivaa :smiley-angelic001

Lambi :) Haluan kanssa liputtaa sen puolesta, että kaikki on ylemmän kädessä. Koko elämä on vain sitä.
 
Peppipupu, rohkeasti testaamaan. Ei meitä voi pettää. Plussat otetaan vastaan ja negoissa kannatellaan, ettei kukaan vaivu epätoivon suohon.

Peppipupu :) ....huomenna sitten aamuista testiäsi olen täällä etsimässä:cheers


Yölento, kiitos tsempistä...kp2....:hungover:
 
Peppipupu :) ....huomenna sitten aamuista testiäsi olen täällä etsimässä:cheers


Yölento, kiitos tsempistä...kp2....:hungover:
Joko on suunnitelma tähän kiertoon?

Täytyy ihan jakaa teille, vaikka ei mikään mairitteleva kommentti ollutkaan. Olin tädilläni käymässä ja hän tuli vatsaani taputtelemaan, että onkos siellä seuraava tulossa. Kiitos kohteliaisuudesta :) en siis ole tähän arvuutteluun vielä liian vanha.
 
Joko on suunnitelma tähän kiertoon?

Täytyy ihan jakaa teille, vaikka ei mikään mairitteleva kommentti ollutkaan. Olin tädilläni käymässä ja hän tuli vatsaani taputtelemaan, että onkos siellä seuraava tulossa. Kiitos kohteliaisuudesta :) en siis ole tähän arvuutteluun vielä liian vanha.

Yölento :) Enkös ole povannut sinulle....kohta olet raskaana :) Kierukka vain pois.

Tämä kierto mennään täysin luomuna Inositolinilla inssiin. Eniten epävarmuutta Klinkkakäyntien suhteen tuo miehen uusi pesti...
 
Mikäs päivä oli Hippusen ultra?

Ylihuomenna on, ja nyt meinaa alkaa ahdistaa tosi paljon. Mitään muuta ei päässä pyörikään.

Oon elänyt uudestaan ja uudestaa mielessäni sitä edellistä kertaa, kun lääkäri sanoo pitkän hiljaisuuden jälkeen, että täällä ei valitettavasti näy sykettä. Todennäköisesti tilanne tulee nyt olemaan ulkoisilta puitteiltaan identtinen, lääkäriä myöten. Voisiko se muka mennä toisin kuin viimeksi?

Toki on mielessä käynyt myös ne upeat hetket, kun syke onkin kuulunut. Mutta koska molemmat ovat johtaneet viikon-kahden sisällä tuohon ensimmäiseen tilanteeseen, niin ne eivät tässä kohtaa tunnu mitenkään rauhoittavilta ajatuksilta. Huoh.

Meitä saa muistaa...:smiley-angelic001
 
Ylihuomenna on, ja nyt meinaa alkaa ahdistaa tosi paljon. Mitään muuta ei päässä pyörikään.

Oon elänyt uudestaan ja uudestaa mielessäni sitä edellistä kertaa, kun lääkäri sanoo pitkän hiljaisuuden jälkeen, että täällä ei valitettavasti näy sykettä. Todennäköisesti tilanne tulee nyt olemaan ulkoisilta puitteiltaan identtinen, lääkäriä myöten. Voisiko se muka mennä toisin kuin viimeksi?

Toki on mielessä käynyt myös ne upeat hetket, kun syke onkin kuulunut. Mutta koska molemmat ovat johtaneet viikon-kahden sisällä tuohon ensimmäiseen tilanteeseen, niin ne eivät tässä kohtaa tunnu mitenkään rauhoittavilta ajatuksilta. Huoh.

Meitä saa muistaa...:smiley-angelic001
Hippunen, muistetaan ilman muuta! Tuo alkuraskaus on kyllä yhtä piinaa, kun historiassa on hankaluuksia. Esirukouksesta ja toivomisen määrästä ei nyt ainakaan jää kiinni.

Tähti, minkä verran matkapäiviä miehelle tulee kuukaudessa? Meillähän mies matkusti ennen paljon, mutta sai toisenlaisen toimenkuvan omasta pyynnöstään, kun yritys alkoi. Nykyisin matkustaa 2-4krt/vuosi, :sad001 joista yksi reissu on heti alkavalla viikolla.
 
Tähti, minkä verran matkapäiviä miehelle tulee kuukaudessa? Meillähän mies matkusti ennen paljon, mutta sai toisenlaisen toimenkuvan omasta pyynnöstään, kun yritys alkoi. Nykyisin matkustaa 2-4krt/vuosi, :sad001 joista yksi reissu on heti alkavalla viikolla.

Matkapäiviä tulee ihan joka viikko 2-4..... keskimäärin vaan 2.....mutta siinä jos ovis livahtaa ohi niin good bye hoito:scared001:smiley-ashamed004
 
Toivottavasti hippunen sulla on kaikki ok ultrassa :-)

Mulla oli tänään pelottava ilta. Iltapäivällä alkoi verentulo kunnolla. Oli myös kipuja.
Olin heti, että tässä se nyt oli. Kaikki ajatukset oli sekaisin. Otti päähän niin perkeleesti.

No soitin Ikaalisiin päivystykseen ja kerroin tilanteen.
He tekivät suoraan lähetteen naisten polille.
Taysissa otettiin verikokeet. Hcg vastaus oli 18453.
Sen mukaan kaikki kunnossa. Odotellessa kävin vessassa ja vuoto jatkui.
Naisgyne otti mut sisälle ja sanoi että arvot hyvät ja nyt katsotaan miltä näyttää. Sisätutkimuksessa näkyi et paikat kiinni ja verentulo loppumassa.
Sitten tuli se hetki kun alettiin ultrata. Pidätin hengitystä. Gyne käänsi näytön ja sanoi katso. Siellä se sydän pamppaili. Se tunne mikä valtasi oli sanoin kuvaamaton. Mitattuna hänestä saatiin pari päivää pienempi mutta sillä ei kuulemma väliä.
Viikon päästä uusinta ultraus.

Olen niin kiitollinen tästä ihmeestä jonka ruudulta näin että toivon hänen pysyvän tiukasti kiinni.
 
WM on sulla ollut kova päivä. Onneksi sait iloisia uutisia ja pienen sykekin siellä jo näkyi, hienoa! :Heartred
Osaan jotenkin niiiiiin samaistua sun fiiliksiin, tuli mieleeni vastaavanlaiset kokemukseni jotka ei päättynyt hyvin ja ennen kaikkea sen mikä päättyi hyvin! Mulla oli tästä meidän viime elokuussa syntyneestä pas-pojasta alkuun vuotoja ja juoksin paniikkiultrissa koska olin satavarma keskenmenosta. Mutta niin vaan kaikki meni hyvin, vuodoille ei löytynyt mitään erityistä syytä ja vauva saatiin maailmaan terveenä :Heartred
Mulla on jotenkin sellainen kutina että teillä menee tämä juttu nyt hyvin maaliin asti :Heartred
 
Takaisin
Top