----45+++++ kuumeiset

Mä oon aina ollut taistelija. Soturi. Mut tässä taistelussa toimitaankin vähän eri lainalaisuuksilla, kun kaikki lopputulemat pitää kyetä vain hyväksymään, ja ratkaisut ei ole juurikaan omissa käsissä. Mutta ehkä tän taistelun suurin oppitunti onkin juuri se, että oppii päästämään irti kontrollin tunteesta, ja silti sinnikkäästi jatkaa sen tekemistä, mitä kuuluu tehdä. Heittäytyy korkeampien voimien tahdon haltuun, mutta silti edistää omilla toimillaan sen verran mitä on mahdollista. Irtipäästämisen oppitunti... hyväksymisen oppitunti.
Toi on tosi hyvä tavoite! Ja armollisuutta ja hyväksyntää omaa kroppaa kohtaan, se hoitaa hommansa niin hyvin kuin vain voi.
 
Ei lapsi mene rikki sisaruksesta. Esikoisesta kasvaa mahdottoman iso yhdessä yössä, mutta itselleni tärkein oppi oli muistaa, että pikkuinen se vielä kuitenkin on. Vaikka jo seitsemän olikin. Sitä luulee, ettei toista lasta voi rakastaa niin paljon, kun esikoista, mutta todellakin voi. Äidin rakkaus vaan kasvaa. Ehtymätön luonnonvara.

Hippuselle tsemppiä ultraan. Ja Suskille hyviä loppumetrejä ja voimia koitokseen.
 
Kiitos ihanat mukanaelämisestä, ultrassa oli kaikki hyvin. Koko vastasi viikkoja ja syke näkyi.

Kovasti kiitollinen olen tottakai, mutta ei siltikään vieläkään onnitteluja. Historian valossa tästä ne kriittisimmät hetket alkaa ja panikointi vaan kasvaa. Että älkää lepuuttako peukaloita tai ottako niitä käsiä pois rististä...:smiley-angelic001 :smiley-ashamed004

Onneksi WM:llakin kaikki hyvin!
 
WM, onneksi kaikki oli hyvin :Heartred Mites hippusella menee? Ja missäs on Kosmoskukka? Onko Suski vielä yhdessä koossa?
Täällähän minä.:) Tänään on 11+6 viikkoja. Tasan viikon päästä on niskaturvotusultra. En saanut itse päättää ajankohtaa ja se tuntuu myöhäiseltä verrattuna muihin, mutta vastasihan koko varhaisultrassa päivälleen samaa kuin menkoista laskettuna.
Valkotakkiset olisivat varmaan jo saaneet hakea, ellei mulla olisi tuota kotidoppleria. Ihan erilaista tämä odotus keskenmenotaustalla mitä silloin huolettomana parikymppisenä.:grin

Klexanen piikitys on alkanut jo sujua onneksi.:p

Plussaonnea kaikille tasapuolisesti!:)
 
Kiitos ihanat mukanaelämisestä, ultrassa oli kaikki hyvin. Koko vastasi viikkoja ja syke näkyi.

Kovasti kiitollinen olen tottakai, mutta ei siltikään vieläkään onnitteluja. Historian valossa tästä ne kriittisimmät hetket alkaa ja panikointi vaan kasvaa. Että älkää lepuuttako peukaloita tai ottako niitä käsiä pois rististä...:smiley-angelic001 :smiley-ashamed004

Onneksi WM:llakin kaikki hyvin!

Ihana uutinen Hippunen!!:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Hienoja uutisia Kosmoskukallakin!

Itsellä oli tuo sama, jos ei kotidoppleria olisi ollut, niin kyllä olisin ollut pehmustetussa huoneessa Pitkässäniemessä Nokialla hyvin nopsaan! :D Olisin ehkä nuorena ollutkin huolettomampi, mutta kun tähän ikään mennessä on ehtinyt lukea kaikenlaisista kokemuksista ja aiheesta muutenkin sieltä täältä sitä sun tätä, ja ne kaksi keskenmenoakin koettuna, niin kyllä oli pelot aivan katossa odotusaikana. En tiedä, miten sitten mahtaisi toinen raskaus mennä nyt vielä vanhempana :wideyed: Sitä tuskin saamme koskaan tietää....
 
Mä tulen hulluksi taas tuon pojan vaatetuksen kanssa :shifty: Selailen vähän väliä jotain nettikauppoja, mistä saisi uudet sadehaalarit vanhojen, kohta pieneksi jäävien tilalle, kun haluaisin samanlaiset kuin vanhat, mutta isommassa koossa, eikä niitä löydy mistään :sad001 Vastaavia varmaan löytyy jostain kyllä, mutta tämä etsiminen on vähän hakusessa, kuten kokokin. Poika hujahti kesän aikana kasvua niin että hirvittää, enkä osannut yhtään varautua siihenkään, että bodyt alkavat pikku hiljaa vaihtua paitoihin. Lisäksi pitäisi vielä suuntautua värimaailmassa vaaleampiin väreihin, jotka rasittaa ihoa vähemmän. Sininen taitaa olla muiden tummien värien ohella pahin. Materiaali pitäisi olla puuvillaa, eikä mielellään tekokuituja. Kerran erehdyin laittamaan tekokuituiset housut pojalle tarhaan, ja lopputulos oli kamala, seuraavana päivänä ihottumat räjähti valloilleen rasvauksista huolimatta :sad001 Paitoja ja housuja pitäisi nyt sitten ostaa. Talvikin tulee ja ja ja... apuah! :arghh:
 
Takaisin
Top