----45+++++ kuumeiset

Pistetty ja oli kyllä helppoa. Nyt vaan toivotaan että olisi hyvä muna.

Peppipupu :)
Toivotaan tähän kiertoon täydellistä munaa!:happy093.Alan todenteolla jännätä seuraavaksi sinua:cheers

Vaikka kaikkiahan tässä kyllä jännätään, jopa Yölentoa:drunken_smilie

Meidän tuk tuk juna liikkuu nyt vähän hitaammin, jotta ehditään soljuvasti kaikki hypätä kyytiin....:bounce
 
Jos aiemmat on tulleet nopeasti, niin vanhemmiten saattaa kestää joskus pidempään,

Vastavirran akka :)
Mua varoiteltiin jo nuorena menemästä kylpyammeeseen yhdessä kumppanin kanssa. No siksi, että vaikka ei samaan aikaan siellä oltaiskaan, mutta siittiöt voi uida vedessä ja yhtäkkiä olis ollut toivomattaan yllärinä RASKAANA....
:schoked025

Raskautuminen nuorena kuulemma voi tapahtua, vaikka ei olisi edes varsinaisesti yhdynnässä. Että kyllä se onnistuminen valtavasti vaikeutuu, kun ikä alkaa juosta.....
 
Last edited by a moderator:
Mä kommentoin sivusta sen verran, että ultrat on kuntakohtaisia. Meillä on ns kaikille kuuluvien nt ja rakenneultrien lisäksi kaikille 39+ täyttäneille tiukempi seuranta ilman mitään komplikaatioitakin. Itsellä raskaus oli ongelmaton, mutta kävin muutamalla extra käynnillä lääkärillä polilla sekä lisä ultrat muistaakseni joskus 28-30 ja 38 kun oli synnytystapa-arvio.

Eclipse :) Kiva, että seuraat palstaa.
Jospa sinustakin tulisi tänne kuumeilija?:cheers

Miten tytön 3-vuotis syntymäpäivät meni?
Entä oletteko nyt menossa pian matkalle jonnekkin? Me lähdetään etelään, kun loma koittaa - kohde on hitusen auki vielä:laughing002
 
Kyllä salamoi. Meni sähköt poikki täällä kahvilassa, missä oon neulomassa. Tänään Knit in public -päivä :joyful:
 

Liitteet

  • IMG_20190608_182728_736.jpg
    IMG_20190608_182728_736.jpg
    68.9 KB · Katsottu: 171
Täällä fakfestit päällä, väliajalla katsellaan josko ampuisi Kreikkaan kesälomalla joko juhannuksen jälkeen tai elokuussa. Ja jäätelö on tärkeää, että jaksaa humpsia. Yrityksestä ei jää kiinni!

On muuten heti tuo piikki vaikuttanut alaosaston kosteutukseen. Jumaleissön olenko mä ovuloinutkaan vuosiin?
 
Kosmoskukka :) Kyllå näyttää vahvistuvan:cheers

Onko sinulla edessä vielä ultra?

Ei ole. Mietin, että jos ensi kuulle yrittäisi varata. Jos vaikka tämä määrä ei riitä mulle? :think005 Ei ole minkäänkään näköisiä oviskipuja. Edes ennakoivia. Se sopisi yhteen noiden mun ovishaamujen kanssa. Mutta vielä kai tässä ehtii.

Vanhoja juttuja lukiessa huomasin, että ***** ainakin jossain kirjoitti, että hänelle oli lisätty kpl määrää. Tosin odottaakin nyt kaksosia. Yksi mulle, kiitos.:dummy:

Mutta eniten tässä nyt jännitän, että jääkö kierto taas siihen 15pv. Voi että toivoisin oikeaa 28pv kiertoa mikä aina ennen oli itsestäänselvyys.:meh:
 
Mä kirjoittelin tuonne synnytyspuolelle mun synnytystarinat. En oo tainnu niitä oikein mihinkään kunnolla
kirjoitella, niin huomasin, ettei niin tarkkaan enää kaikkea muista ja pompsahteli muistoja mieleen
niistä ajoista :Heartred
 
Eclipse :) Kiva, että seuraat palstaa.
Jospa sinustakin tulisi tänne kuumeilija?:cheers

Miten tytön 3-vuotis syntymäpäivät meni?
Entä oletteko nyt menossa pian matkalle jonnekkin? Me lähdetään etelään, kun loma koittaa - kohde on hitusen auki vielä:laughing002
Juu, ei tule kuumeilijaa musta. Yksi lapsi riittää meille. :) sitä mieltä on myös mieskin.

Syntymäpäivät meni vauhdikkaasti :rolleyes: vain kolme pattia päässä:eek: :grin
Anoppi osti trampoliinin ja kaikki mukulat riehui siellä vuorotellen, pienin tietenkin aina mukana. Tosin vahingot ei siellä käyneet. o_O
Tein yksisarviskakun tänä vuonna. Onneksi oli aurinkoinen ilma niin pystyttiin olemaan pihalla. Tyttö on reipas kolme vuotias ja tykkää käydä tarhassa. Siitä voi olla oikein tyytyväinen, koska pärjää sitten paremmin sosiaalisissa tilanteissa tulevaisuudessa. Huomenna menee ensimmäisen kerran yökylään kun me lähdetään miehen kanssa Rockfesteille. Se on ensimmäinen kerta tytön syntymän jälkeen kun päästään johonkin kahdestaan enemmän kuin kahdeksi tunniksi :joyful:. Matkoja ei olla suunniteltu. Ehkä mennään Ruotsin risteilylle. Se voisi olla tytöstä hauskaa. Mies täyttää tänä kesänä 50v niin ensimmäinen pätkä kesälomaa menee juhlia järjestäessä. Ensin juhlat sukulaisille ja sitten minä, tyttö ja kissat mennään jonnekin evakkoon että mies pääsee juhlimaan kavereiden kanssa. :rolleyes:
 
Täällä kun meitä ikäneitoja on koossa enemmälti, niin kysynpä kiperän kysymyksen. Kun näette ikäisiänne naisia, niin koetteko olevanne ulkonäöltä samanikäisiä heidän kanssaan?

Tuli ihan vain mieleen, kun omia ikätovereitani olen nähnyt, niin heillä kaikilla on ryppyjä ja harmaita. Vaikka miten katson peiliin, niin niitä ryppyjä ja harmaita ei ole. Toisaalta ryhtini ei ole erityisen hyvä, vieläkin vatsareppu roikkuu kuin yhä olisin raskaana, selkäranka on vääristyneesti mutkalla.
 
Minulla on harmaita hiuksia ollut jo kaksikymppisestä asti, tosin eivät ne näy, koska väriaineet on keksitty. Ryppyjä ei ole, toisaalta laihat rypistyvät aikaisemmin kuin lihavat, joten ryppyjen puute selittyy tuolla. :grin

Minua yleensä luullaan nuoremmaksi kuin olen. Kuukausi sitten taas kaverin (mies) kautta kuulin, kuinka hänen kolmikymppinen kaverinsa (mies) luuli että olen noin 30-vuotias.
 
Minulla on vaalea tukka, joten harmaat eivät erotu kovinkaan helposti, jos niitä joskus tulee. Iho on monella tavalla viallinen, sen ansiosta näyttää nuoremmalta. Toki siinä on omat huonot puolensakin, niin kuin hidas haavojen paraneminen ja jättimäiset arvet.
 
Ei oo harmaita hiuksia eikä oikeastaan ryppyjäkään. Tosin ylipaino pitää rypyt kurissa :hilarious: mutta jos vertaan äitiini niin ei hänkään saanut harmaita ja ryppyjä kuin vasta yli 60v. Kyllä mä joskus kieltämättä ihmettelen oman ikäisten ja jopa nuorempien uurteita. Ja pakko sanoa et jokainen on myös ollut tosi laiha että on näistä läskeistä edes jotain hyötyä:notworthy
Mutta toisaaltaan eipä mua rypyt ym häiritse. En ole koskaan ollut järin kiinnostunut ulkonäköön liittyvistä asioista. Mulla on ollut sama hiustyylikin jo viimeiset 30v:oops:
 
Täällä kun meitä ikäneitoja on koossa enemmälti, niin kysynpä kiperän kysymyksen. Kun näette ikäisiänne naisia, niin koetteko olevanne ulkonäöltä samanikäisiä heidän kanssaan?

Tuli ihan vain mieleen, kun omia ikätovereitani olen nähnyt, niin heillä kaikilla on ryppyjä ja harmaita. Vaikka miten katson peiliin, niin niitä ryppyjä ja harmaita ei ole. Toisaalta ryhtini ei ole erityisen hyvä, vieläkin vatsareppu roikkuu kuin yhä olisin raskaana, selkäranka on vääristyneesti mutkalla.
Samaistun yleensä enemmän nuorempiin. Juonteita on, mutta varsinaisia ryppyjä saa vielä odottaa. Harmaita ei näy ja jos tulisikin, niin heti värjäisin.

Ikätoverit ainakin töissä valittavat turhankin usein ikää :singing:
 
Täällä fakfestit päällä, väliajalla katsellaan josko ampuisi Kreikkaan kesälomalla joko juhannuksen jälkeen tai elokuussa. Ja jäätelö on tärkeää, että jaksaa humpsia. Yrityksestä ei jää kiinni!

On muuten heti tuo piikki vaikuttanut alaosaston kosteutukseen. Jumaleissön olenko mä ovuloinutkaan vuosiin?
Irrotuspiikeistä on ivf-hoitojen yhteydessä tullut minullekin melkoisia ovisoireita vieläpä aika pian. Kuopuksen hoidon aikaan oireet olivat sitä luokkaa, että piti ihan soittaa klinikalle ja varmistaa, ettei ne munat vaan lähde heti karkuun..
 
Täällä kun meitä ikäneitoja on koossa enemmälti, niin kysynpä kiperän kysymyksen. Kun näette ikäisiänne naisia, niin koetteko olevanne ulkonäöltä samanikäisiä heidän kanssaan?

Tuli ihan vain mieleen, kun omia ikätovereitani olen nähnyt, niin heillä kaikilla on ryppyjä ja harmaita. Vaikka miten katson peiliin, niin niitä ryppyjä ja harmaita ei ole. Toisaalta ryhtini ei ole erityisen hyvä, vieläkin vatsareppu roikkuu kuin yhä olisin raskaana, selkäranka on vääristyneesti mutkalla.

Minä olen mielestäni selkeästi nuoremman näköinen kuin muut ikäiseni. Myös äitini on aina näyttänyt nuoremmalta kuin ikäisensä. Tiedä sitten, mistä johtuu, mut en valita :grin
 
Takaisin
Top