----45+++++ kuumeiset

Mitä mitä! Missä tähden himotestausinto? Oliko mikä tilanne Hento haave?

Peppipupu :) Tässä kierrossa sitä liian aikaista testaushimoa ei ole - valtti on maltti:cat: :chicken:

Tosin näin taas positiivista unta positiivisesta raskaustestistä:p

Dpo8
 
Mä ajattelin katsoa dpo 9 miltä näyttää. Koska ovitrelle säilyy testeissä 10 päivää ainakin. Ja sit juhannuksena katsoa mihin suuntaan tuosta mennyt.
 
Ikätoveri muistuttelee työpaikalla, miten hänen teini-ikäiset lapsensa vertailevat vanhempiensa ikää keskenään.
Niin, ja teini-ikäiset myöskin mittailevat koulussa mittanauhalla reidenympärystään vertaillessaan keskenään kuka on läskimpi, vertailevat keskenään kummalla on pidemmät kynnet, jne. Teini-ikäisten tekemiset eivät useinkaan ole kovin fiksuja, eikä niille kannata hirveästi antaa painoarvoa. :grin

Jos työkaverille juuri tuo iän vertailu on jäänyt mieleen, niin sitten hänellä on jokin henkinen ongelma itsellään asian kanssa, koska muuten koko juttua ei olisi edes erottanut teini-ikäisten muusta hölmöilystä. Hölmöily kuuluu ikään.
 
Peppipupu :) Tässä kierrossa sitä liian aikaista testaushimoa ei ole - valtti on maltti:cat: :chicken:

Tosin näin taas positiivista unta positiivisesta raskaustestistä:p

Dpo8
Minäkin näin unta raskaustesteistä. Mulla oli kaksi erimerkkistä digiä kädessä ja kummassakin eri tulos. Olin ihan romuna siitä negatestistä. Niin ja äidin kanssa niitä tutkin.:hilarious:
Ilmeisesti asia siis pyörii mielessä tuolla taustalla, vaikka en uskallakaan enää toivoa (pettyä).
 
Minäkin näin unta raskaustesteistä. Mulla oli kaksi erimerkkistä digiä kädessä ja kummassakin eri tulos. Olin ihan romuna siitä negatestistä. Niin ja äidin kanssa niitä tutkin.:hilarious:
Ilmeisesti asia siis pyörii mielessä tuolla taustalla, vaikka en uskallakaan enää toivoa (pettyä).

Kosmoskukka :) Minäkin tutkin testiä sukulaisen kanssa...tämä on niin kaukainen henkilö, enkä ole nähnyt hänestä koskaan mitään unta. Tässä hän tutki kuitenkin kanssani raskaustestiä:p

Sukulainen oli aiemmassakin raskaustesti unessa ja hän toi mulle läjän positiivisia testejä....tuosta tovi, niin plussa tuli!:p
 
Mä ajattelin katsoa dpo 9 miltä näyttää. Koska ovitrelle säilyy testeissä 10 päivää ainakin. Ja sit juhannuksena katsoa mihin suuntaan tuosta mennyt.

Peppipupu :) Joku himotestaaja testaa ihan heti irroituspiikin jälkeen ja katsoo päivä kerrallaan, miten viiva lähtee heikentymään....

Siellä dpo10 tietämillä testin pitäisi alkaa olla aika blanko, ellei sitten jo näy sitä oikeaa plussaa pilkistävän testistä...siitähän se plussatesti sitten taas lähtee vahvistumaan takaisin:p

Yhden kerran testasin dpo9 irrrotuspiikin (nimeä en muista) jälkeen.... Silloin näkyi hailura dpo9...mutta sitten se hävisi täysin about dpo11....ja täysi blanko oli dpo14.... menkat tuli dpo16.

Tavallaan tunsin, että kidutan itseä, koska irroituspiikki näkyy testissä pitkälle loppukiertoon saakka.

Toivotaan plussa tähän kiertoon ja että ois todellinen plussa!:cheers
 
Last edited by a moderator:
Ahaa... Tähdellä onkin varma olo niin ei tartte hätäillä... Pidän peukkuja niin paljon!

Mitäs Hippunen?

Peppipupu :) Oiskin varma olo....en tiedä onko tähdet ja kuu vaihtaneet paikkaa:confused005

Jokin asia tuntuu muuttuneen, en tiedä mikä:pompus:?
 
Ep

Epäilen pään kolhimista tai jotain mielenhäiriötä. Hu huu. Onko kaikki ok?

Ja perun kympin vedon, niin ei jää siitäkään kiinni.

Vastavirran akka :) Olotila on odottava, että en tekisi mitään vetoja tällä hetkellä:smiley-ashamed004

Voin heittää sen kympin sinne sulle.....huips!! Tässä ole hyvä:laughing002

En uskalla arvata edes arvalla sinne tai tänne...

dpo8
 
Minusta on ihan hyvä testata joka päivä, jotta näkee irrotuspiikin aiheuttaman viivan haalistuvan pois, ja sitten näkee, miltä näyttää nega. Sitten kun testipäivänä katsoo tikkua, tietää että mahdollinen viiva ei ainakaan johdu irrotuspiikistä, ja voi verrata testipäivän tikkua sekä siihen aikaisempaan negatikkuun että siihen aikaisempaan irrotuspiikin jälkeiseen tikkuun. Minusta plussa oli helppo tulkita juuri siksi, että minulla oli se puhdas blankotikku testattu ja kuvattu, ja ero oli selkeä.
 
Minusta on ihan hyvä testata joka päivä, jotta näkee irrotuspiikin aiheuttaman viivan haalistuvan pois, ja sitten näkee, miltä näyttää nega. Sitten kun testipäivänä katsoo tikkua, tietää että mahdollinen viiva ei ainakaan johdu irrotuspiikistä, ja voi verrata testipäivän tikkua sekä siihen aikaisempaan negatikkuun että siihen aikaisempaan irrotuspiikin jälkeiseen tikkuun. Minusta plussa oli helppo tulkita juuri siksi, että minulla oli se puhdas blankotikku testattu ja kuvattu, ja ero oli selkeä.

Suski75 :) Sinä olet himotestaaja:p

Testejä ja innostusta läjämäärin, niin onnistuuhan tuo:joyful:

Lähinnä se, että jos testaa dpo9....niin jää itseä harmittamaan, että onko haamu piikistä johtuvaa, vaiko raskautta.
 
Dpo11 vissiin nyt. Ei mitään oireita. Tänään testasin, ihan blanko. Toivoton olo. Taas päätin tänään että en enää jaksa enkä edes halua mitään vauvaa. Mun psyyke ei vaan kestä tätä joka ikinen kuukausi.

Hentohaave :) Sulla on vasta dpo11 ja lyöt jo hanskoja tiskiin...suotta!

Tämä kierto ei ole vielä läpi katsottu:cheers

Malttia, malttia....kestää, kestää, jaksaa jaksaa!:hello2
 
Oli vahingossa jäänyt perjantain postit laatikkoon ja pääsinkin nyt tekemään erimerkkisen ovistestin (one step kymppi). Sillä tuli ihan nega. Uskon, että nuo aikaisemmat rfsu:n haamut voin unohtaa ihan kokonaan. En osta enää niitä.
Jos huomenna yrittäisi itsekin vielä kysyä ultraa.:confused004 Tuskin heti pääsee silti. Kp12 nyt.
 
Nettiajanvarausta tässä tutkin. Yksityiselle ainakin pääsisi huomenna, jos ajaa vähän kauemmas ja ylihuomenna tähän omaan kaupunkiin(kp14). Nyt olen oikeasti niin kokematon näissä yksityisissä, etten tiedä minkälainen aika sinne pitäisi varata, jos haluaa, että ultralla katsotaan follitilanne? Gynekologian erikoislääkärin vastaanotto 20min? Vai joku erikseen ultra-aika?:smiley-angelic006
 
Äh Tähti muöta on mennyt ohi se, että sait irroituspiiikin. Sorry. Mä ajattelin just Suskin neuvosta testata sillon kp 9 tai 8 ja sit 11 tai 12
 
Takaisin
Top