----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pernilla :)

Onko sinulla ollut kiinnittymis tuntemuksia?:rolleyes:

Mitään "oireita"?

Koska aiot uskaltaa alkaa testaamaan?

Mennään varmaan aika samoissa:p

Dpo7
Mökille matkalla :dog

Perillä heti uimaan :happy093

Tasan tarkkaan sama dpo täällä. :)

Yksi testiliuskakin pakattu mukaan sunnuntaita varten :rolleyes:

Eilen illalla tunsin yllättäen tutuntuntuisia nippailuja, joten jotain yritystä ainakin on meneillään.

Meillä on nyt töissä hieman hiljaisempaa, joten olisi sopiva sauma mammalomalle..

Tähti, toivotaan että työputki vaihtuu pian helmivauvan odotukseen :smiley-angelic003

Muokattu viimeksi:
Lambi :) Muistelen, että eka ultrai oli ainakin meillä viikolla rv6....
Se on teillä ollut jokin varhaisultra. Täällä ei moista tarjota kun omakustanteisena. Ei ole sitten ollut tapana käydä. Kunta tarjoaa sen perus seulan (en tiedä onko siinä eri vaihtoehtoja nyt just, nää vaihtelee niin vinhaaan) ja se ultraus on ajoittunut 11-12 ainakin ennen. Ei nouse toiveet siis turhan aikaisin.. :facepalm:

Täälläkään ei tipu varhaisultraa kunnalliselta. Aina pitänyt käydä yksityisellä. Vuotojen suhteen pääsee sitten noin 7-8viikolta alkaen suoraan naistentaudeille. Mun pari raskautta on ollut hyvin tarkkaan seurattuja, jatkuvasti joku torvi toosassa olin. Neuvolakäynnit on vähän minustakin tuntuneet turhilta, kun tullut niin paljon asioitua suoraan polilla.

Kyllä jännät paikat Lambilla. Onkohan siellä Terho, vai Tammi ja Terho. Mitä itse veikkaat?
Näinhän se menee että täytyy olla jotain erityistä syytä miksi enempi tutkittaisiin. Ja hyvä niin kauan kun ei ole :smiley-angelic001!

Eiköhän se yksi tammi ole kasvussa, ehkä kuitenkin olojen perusteella tyttö, ei poika niinkun lanka 'veikkaili'. Poikien odotuksissa ei oloja ole ollut minkäänlaisia ennen synnytystuskia, tyttöjen kanssa taas on saanut vähän jumpata niiden olojen kanssa. Ja nyt kyllä suu pupeltaa perus olon ylläpitämiseksi. Mahakin kasvaa syömisen myötä :p.. Oikeen hyvästä syystä:Heartred. Olis se aikamoista jotain tyhjää munaa tällä ololla kasvatella :facepalm:..

Eilen illalla tunsin yllättäen tutuntuntuisia nippailuja, joten jotain yritystä ainakin on meneillään.

Meillä on nyt töissä hieman hiljaisempaa, joten olisi sopiva sauma mammalomalle..

Tähti, toivotaan että työputki vaihtuu pian helmivauvan odotukseen :smiley-angelic003
Seuraavat virtuaalikaksoset Pernillalle ja Tähdelle!!! :blob7:blob6:blob3

Eikös ilman mitään pulmia pääse vain nt-ultraan ja rakenneultraan? Iän perusteella ei ainakaan pääse mihinkään, mutta minulla oli niin kätevästi, että epäsäännöllisen kierron vuoksi pääsin ar-ultraan ja sitten loppuajasta poika oli niin suuri ja väärässä tarjonnassa, että päästiin katselemaan tämän tästä.

Joo näinhän se menee Yölento. Meillä on samoista syistä ja istukan sijainnista johtuen seurattu sitten loppupuolella useammin. Painoarviota on jokaiselle haettu siellä viikoilla viikoilla myös. Osuvimman painoarvion olen tosin saanut kokeneelta neuvolatädiltä käsikopelolla..

Pernilla :) Upeaa mökkireissua:p

Toivotaan Helmivauvaa sinne!!:cheers
Mistä tuon tietää, vaikka meidän vauvat syntyy samana päivänä:king

Joo näinhän se menee Yölento. Meillä on samoista syistä ja istukan sijainnista johtuen seurattu sitten loppupuolella useammin. Painoarviota on jokaiselle haettu siellä viikoilla viikoilla myös. Osuvimman painoarvion olen tosin saanut kokeneelta neuvolatädiltä käsikopelolla..
Minulla ei osuvia arvioita ole ollut. Kaksi ensimmäistä arvioitiin kiloa liian pieneksi ja tämä kolmas arvioitiin 1,6kg suuremmaksi, mitä oli. Oli käsikopelot ja mittanauhat ja monta ultrausta ja pieleen meni kunnolla!

Helena80 :) Minkälaisia on tarjolla?

Ihanan rentouttavaa:happy:

Meandi on mun lempparimerkki. Mun esittelijä lopetti hommat ja piti viimeisen VIP -illan kotonaan mun työpaikkani lähellä vielä :grin Kuvassa pipo ja paita sieltä pojalleni :joyful:

Liitteet

• 20190607_200043.jpg
    20190607_200043.jpg
    35.2 KB · Katsottu: 214
En minäkään ole saanut iän vuoksi yhtään ylimääräistä tutkimusta tai ultraa. Ja kun tässä raskaudessa ei ole ollut mitään vaivojakaan (pahoinvointia ei edes lasketa), niin nytkin on neuvolakäyntien väli lähes 2 kuukautta, eli edes niitä terveydenhoitajan peruskäyntejä ei kovin usein ole. Olen siis jo viimeisellä kolmanneksella, eikä sf-mittaakaan ole vielä kertaakaan mitattu.

En minäkään ole saanut iän vuoksi yhtään ylimääräistä tutkimusta tai ultraa. Ja kun tässä raskaudessa ei ole ollut mitään vaivojakaan (pahoinvointia ei edes lasketa), niin nytkin on neuvolakäyntien väli lähes 2 kuukautta, eli edes niitä terveydenhoitajan peruskäyntejä ei kovin usein ole. Olen siis jo viimeisellä kolmanneksella, eikä sf-mittaakaan ole vielä kertaakaan mitattu.

Susk76 :) Ompas erikoista.... :angelic:

Eipä ollut myöskään vaivoja koko raskausaikana, mutta kyllä ultra oli jo rv 6...
Ja neuvolakäynnit alkoi rv 8.....

Vatsan ympärystä muistaakseni mitattiin alkaen viimeiseltä kolmannekselta...about jostain rv25 lähtien.....

Hyvää odotuksen jatkoa!:Heartbigred

Last edited by a moderator:
Takaisin