----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olispa menkat jo ohi. Nyt ollaan kokeiltu tikutella ovis ja ajoittaa hommailut oikein. Sitten on kokeiltu olla tikuttamatta ja harrastella suht oikeeseen aikaan lähestulkoon ilman stressiä. Eipä tärpännyt kummallakaan tyylillä. Taitaa siis olla ihan sama, miten tekee :hilarious:

Näin se vaan on. Jos aiemmat on tulleet nopeasti, niin vanhemmiten saattaa kestää joskus pidempään. Mulla on jokainen lapsi vuosien yrityksen takana. Normaalilla parilla vuosi yritystä yleensä riittää. Et ole gyneä harkinnut? Vaikka eihän teillä iän puoleen hoppua ole. Leuka pystyyn ja uuteen yritykseen,

Niinpä. Ei tässä kiire. Onhan ikää jo edelliseen kertaan verrattuna. Menkkojen aikaan mieli muutenkin matalalla aina. Kyllä se tästä. Kiitos <3

En vielä harkitse gyneä, mutta voi tulla jossain vaiheessa ajankohtaiseksi :)

Helena80 :) Malttia....gynellä kannattaa käydä ihan siksi ainakin, että "paikat" on kunnosa.

Kiire teillä ei vielä ole....siellä 40++45++++ alkaa tulla kiire.

Toivotaan, että tämä on nyt se onnekas kierto!:cheers:cheers:cheers

Eikös ilman mitään pulmia pääse vain nt-ultraan ja rakenneultraan? Iän perusteella ei ainakaan pääse mihinkään, mutta minulla oli niin kätevästi, että epäsäännöllisen kierron vuoksi pääsin ar-ultraan ja sitten loppuajasta poika oli niin suuri ja väärässä tarjonnassa, että päästiin katselemaan tämän tästä.

Meilläpäinkin on normaalisti kaksi ultraa.
Mä olen käynyt joka raskaudessa.kuitenkin useammassa. Aina ollut jotain. Ekassa oli epämääräisiä vatsakipuja. Löysivät myoman kohdun ulkoseinästä ja sitä seurattiin ja mulla nousi paino vain kilon koko raskauden aikana niin vauvan kokoa seurattiin myös. Tokassa oli ainakin vauva koko mitä seurattiin ensimmäisen traumaattinen synnytyksen vuoksi ja lapsi että oli paljon. En muista oliko muutakin. Kolmannessa myrkytys. Neljännessä en nyt äkkiä muista mitä oli vai oliko mitään. Viidennessä vuotoa RV 11. Ja vielä noin 14 ja.myrkytys.

Muokattu viimeksi:
Meilläpäinkin on normaalisti kaksi ultraa.
Mä olen käynyt joka raskaudessa.kuitenkin useammassa. Aina ollut jotain. Ekassa oli epämääräisiä vatsakipuja. Löysivät myoman kohdun ulkoseinästä ja sitä seurattiin ja mulla nousi paino vain kilon olo raskauden aikana noin vauvan kokoa seurattiin myös. Lapsivettä oli paljon. Tokassa oli ainakin vauva koko mitä seurattiin ensimmäisen traumaattinen synnytyksen vuoksi. En muista oliko muutakin. Kolmannessa myrkytys. Neljännessä en nyt äkkiä muista mitä oli vai oliko mitään. Viidennessä vuotoa RV 11. Ja vielä noin 14 ja.myrkytys.
Auts:sad001!

Siis kahdesti myrkytys:depressed:!? Se oli kyllä hirveä tauti, pelkään sen uusimista kun ruttoa.. Äh, pysykää paineet sopivana:smiley-angelic001! Täytyypi hommata mittari taas kotiin niin saa vähän ahkerammin seurata omassa rauhassa.

Olisko aamuplussia :shy:?

Mä kommentoin sivusta sen verran, että ultrat on kuntakohtaisia. Meillä on ns kaikille kuuluvien nt ja rakenneultrien lisäksi kaikille 39+ täyttäneille tiukempi seuranta ilman mitään komplikaatioitakin. Itsellä raskaus oli ongelmaton, mutta kävin muutamalla extra käynnillä lääkärillä polilla sekä lisä ultrat muistaakseni joskus 28-30 ja 38 kun oli synnytystapa-arvio.

Kp3. Hirvee päänsärky herätessä :sour: Yöllä oli aika kuuma. Ens viikolla onneks tulee ilmalämpöpumpun asennus yläkertaan. Ystävä kyseli kahville ja neulomaan illasta, kivaa :)

Eipä kai sillä hirveästi ole merkitystä, miksi LH-huippua ei tule, koska onneksi on lääkkeet, joilla asian voi korjata. Vähän niin kuin silläkään ei ole merkitystä, miksi joku on likinäköinen, kun senkin voi silmälaseilla korjata.

00E2023C-8CCF-4276-B121-BB299B2FCA0A.png
Samalle näyttää kuin eilenkin. Alin siis tämänpäiväinen. Näin mun ovistestit on aina käyttäytyneet. Samaa haaleaa viivaa koko ajan.

Takaisin