----45+++++ kuumeiset

Minulla tuli hoitojen alussa ihan ensimmäisestä irrotuspiikistä raskausoireet(!), mutta sen jälkeisistä irrotuspiikeistä ei mitään, vaikka samaa ainetta käytettiin. Ja vasta jälkikäteen lueskelin irrotuspiikeistä enemmän, ja minulle selvisi, että nuo irrotuspiikit (esim. Pregnyl ja Ovitrelle) sisältävät raskaushormonia, eli hCG:tä, eikä suinkaan LH:ta, joten raskausoireet ovat ihan luonteva seuraus piikityksestä.
 
Luulisin olevani keskitasoa siinä, että näkyykö ikä. Ryppyjä varmaan tasoittaa ylimääräinen elopaino, mutta muutamia vitivalkoisia hiuksia on tullut bongattua. Tosin olen aina värjännyt hiuksiani.
Välillä näkee kuvan jostain vanhan näköisestä keski-ikäisestä ja sitten hups, lukeekin että oman ikäinen tai nuorempi.:grin Jotenkin ei taida aina ihan hahmottaa, että ikää on jo kertynyt.
Mulla on raskauksista jo pitkä aika, mutta silti mulla on edelleen se sama raskaana olevan ryhti.o_O En tykkää. Aina pitäisi kaavoihin muokata notkoselkä pois.

On tuo ikä silti tuonut paljon armeliaisuuttakin peilikuvaan. Huonommaksi vaan menee, mutta silti sitä on paljon paremmin sinut itsensä kanssa. Ja vaatetus + tyyli on hioutunut paljon paremmaksi vanhemmiten.
 
Pernilla :)

Testasitko?:cheers Sinulla tänään dpo9.....

Mä kaivoin Klinikan hoitokalenterin käteen ja tänään on vasta dpo8....Virallinen testipäivä on tasan viikon kuluttua. Yritän olla testaamatta ennen sitä.

Klinikalla hoitaja sanoi, että pari päivää ennen testipäivää toki voi jo testata.
 
Tyytyväinen tähän ikään ja omaan elämään myös. Ainoa mikä harmittaa on se, että sylissä olisi vielä vapaa paikka.

Ikätoveri muistuttelee työpaikalla, miten hänen teini-ikäiset lapsensa vertailevat vanhempiensa ikää keskenään. Häntä tuo asia tuntuu kuitenkin enemmän vaivaavan kuin minua. Jotkut kypsyvät vanhemmiksi myöhemmin ja toisaalta tuo kypsyys on tuonut elämänkokemusta.
 
Tyytyväinen tähän ikään ja omaan elämään myös. Ainoa mikä harmittaa on se, että sylissä olisi vielä vapaa paikka.

Ikätoveri muistuttelee työpaikalla, miten hänen teini-ikäiset lapsensa vertailevat vanhempiensa ikää keskenään. Häntä tuo asia tuntuu kuitenkin enemmän vaivaavan kuin minua. Jotkut kypsyvät vanhemmiksi myöhemmin ja toisaalta tuo kypsyys on tuonut elämänkokemusta.

Mun yks 8lk oppilas sanoi, et hänen äitinsä on mun ikäinen, kun kerran tuli ikä puheeks. Mua ei mitenkään haittaa sanoa ikääni ääneen ja joka vuosi arvuuttelen, minkä ikäinen olen. Yleensä veikkaukset menevät 19v -45v :grin Viimeisin veikkaus oli 36v:joyful:
 
Pernilla :)

Testasitko?:cheers Sinulla tänään dpo9.....

Mä kaivoin Klinikan hoitokalenterin käteen ja tänään on vasta dpo8....Virallinen testipäivä on tasan viikon kuluttua. Yritän olla testaamatta ennen sitä.

Klinikalla hoitaja sanoi, että pari päivää ennen testipäivää toki voi jo testata.
Huvikseen testasin, kun oli liuska matkassa, mutta eihän tässä vaiheessa voi käytännössä kunnollisia plussaviivoja näkyä..:rolleyes:

Parin päivän päästä vasta eli dpo 11 minulla on yleensä aikaisintaan näkynyt jotain.
 
Huvikseen testasin, kun oli liuska matkassa, mutta eihän tässä vaiheessa voi käytännössä kunnollisia plussaviivoja näkyä..:rolleyes:

Parin päivän päästä vasta eli dpo 11 minulla on yleensä aikaisintaan näkynyt jotain.

Jännätään uutta testausta!!:cheers:cheers:hello2
 
Mun yks 8lk oppilas sanoi, et hänen äitinsä on mun ikäinen, kun kerran tuli ikä puheeks. Mua ei mitenkään haittaa sanoa ikääni ääneen ja joka vuosi arvuuttelen, minkä ikäinen olen. Yleensä veikkaukset menevät 19v -45v :grin Viimeisin veikkaus oli 36v:joyful:
Täytyy kyllä myöntää, etten yleensä mainitse ikääni varmuuden vuoksi kenellekään. Siinä mielessä minulla on siis iän suhteen matala profiili.
 
Voihan se mullakin olla, että kun vanhenen, niin en niin mielellään enää ikääni mainitse. Opettajissa
huomaa, että varsinkin nuoret opet helpommin sanovat ikänsä kuin vanhemmat. Yks kollega mulla
on, joka on samanikäinen ja hänenkin ikänsä oppilaat yleensä kuulevat. Viime vuonna hänen
valvontaluokkansa pojat yrittivät arvata, kumpi meistä on vanhempi. Kollegani on syntynyt
tammikuussa. Oli vaikeaa kyllä heidän päättää, mitä vastaavat ja sehän oli meille hyvä, kun selkeästi
kumpikaan ei näyttänyt toista vanhemmalta :grin
 
Ei minua tämä ikä mitenkään vaivaa. Olen aina ollut henkisesti nelikymppinen. On ollut helpotus, kun viimein olen sen ikäinen, miltä tuntuu. Olen aina ollut ikäistäni nuoremman näköinen, yli kaksikymppisenä minulle myytiin vielä lastenlippuja (alle 12v), jos en erikseen maininnut, että aikuisten lippu. Työelämässä oli joskus pakko muistuttaa, että olen ihan aikuinen enkä mikään koululaisharjoittelija. Nykyisin saan hämmästeleviä katseita, kun käy ilmi, että minulla on aikuisia lapsia. En silti ole ollut teiniäiti, en lähellekään.

En käytä meikkiä enkä mitään kosteusvoiteita, ei siis ole omia ansioita, että ryppyjä ei ole. Ihan vain perimää. Äitini on myös aina ollut nuoren oloinen, on vieläkin.
 
Takaisin
Top