Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heippa kaikille! Täällä olisi uusi 40+ kuumeilija tulossa mukaan, jos sekaan sopii Reolu vuosikas esikoinen löytyy ennestään ja toista kovasti toivottaisiin. Keväästä asti yritystä ollut kun kierto silloin käynnistyi, mutta taitaa ainakin imetys tuoda omat haasteensa, iän lisäksi tokikin.
Ei herttileijaa. Kävin katsomassa Kanta.fi:stä, niin minulla on TSH pompannut 1,5 kuukaudessa 4 --> 15. Voikohan tuossa olla jokin mittavirhe. Näillä arvoilla taitaa olla ihan turha edes haaveilla. Taitaa ollakin pitkä taistelu vielä edessä.
Minä en kahvia juo ollenkaan, mutta kokista juon joka päivä ainakin yhden lasillisen. Lisäksi päänsärkyyn saatan ottaa yhdistelmän parasetamoli + aspiriini + kofeiinitabletti. Samoin joskus väsymykseen saatan ottaa kofeiinitabletin. En kuitenkaan usko että kofeiinin keskimääräinen kulutus on minulla kovin merkittävä.
Hirvi :) Onko sulla lääkitys kilpirauhaseen?
Kofeiini on paha, se kannattaa jättää pois. Sillä on ns. ehkäisevä vaikutus, jopa yksi kuppi ( 1dl) kofeiinipitoista juomaa riittää haittaamaan. Loppuraskaudesta voi kupillisen kahvia juoda, mikäli ei oloa haittaa.
Suosittelen jättämään pois. Mua harmittaa, mutta lopetan kaiken kofeiinipitoisen asteittain nyt parin viikon sisään.
Voi ei, en ole tiennyt tuotakaan. Estääkö se kiinnittymisen vai ovulaation? Täytyy tosiaan lopettaa kaikki muu käyttö, paitsi päänsärkyyn on joskus pakko. Yksi kuppi vastaa kai yhtä tablettia. Täytyy kokeilla jos puoli tablettia riittäisi.
Lääkitys on, ei vain ole löytynyt oikeaa annostusta.
Nyt eletään kp25/27 (?) ja dpo7-8. Vahva tunne on, että ei tullut tärppiä tässä kierrossa. Ainakaan en ovista bongannut lämmöistä vaikka lh+ tulikin. Lisäksi pms nostelee päätänsä mukavasti..
Odotan jo malttamattomana että pääsisin tuhlaamaan raskaustestejä, vähän niin kuin pääsisi avaamaan joulukalenterin luukkuja tai raaputtamaan arpoja. Vaikka onnistumismahdollisuudet ovatkin tosi huonot noiden kilppariarvojen takia. Kuitenkin minulla on viime päivät ollut paljon parempi olo, että olisiko arvot jo parempaan päin.
Jotkuthan eivät halua testailla ollenkaan ja joidenkin mielestä on kai väärin testata liian aikaisin kemiallisen raskauden riskin takia, mutta itse näen asian toisin ja hakuan ehdottomasti tietää myös kemiallisesta ja mahdollisimman aikaisin.
Tähän kiertoon on varattu 4 superherkkää testiä + mahdollisisia epäselviä tapauksia varten muutama digitesti. Jos joka toinen päivä testaa niin ehkä ensi pe (dpo6) tai la voisi aloittaa testauksen. En tiedä voiko niin aikaisin näkyä yhtään mitään, mutta en millään meinaisi jaksaa odottaa edes siihen asti :)
Pahemman luokan testiaddikti täällä siis. Joskus tuntuu että pidän yksin pystyssä noita testitehtaita. :)
Onkohan se mahdollista tuntea jos kohdussa tapahtuu jotain? Minulla on jotenkin levoton olo alavatsassa, ihan kuin verenkierto olisi kiihtynyt. Minulla on usein kierron loppupuolella sellaista tuntemusta, en tosin muista onko se koskaan näkynyt testitikussa positiivisena.
Nyt on dpo3, mahdollinen munasolu taitaa olla vielä munanjohtimessa matkalla alaspäin, joten kaikki oireet täytyy olla vain kuvittelua eikö niin? Tai vatsaväänteitä...
Kuinkahan hulluksi tässä ehtii vielä tulla ennen kuin kuukautiset alkaa... Ja tätä samaa hulluutta kuukaudesta toiseen. Jälkikäteen tunnen itseni ihan hölmöksi kun olen kuvitellut vaikka mitä :-(
Noo nyt on vasta dpo4 joten mielikuvitus tässä vain tekee tepposen varmasti, mutta semmonen painava ja venyvä olo mahassa. Lisäksi en tiedä tunteeko muut oman sykkeensä samalla tavalla (vai sekoitanko vain suolen liikkeeseen), mutta ihan kuin olisi kiihtynyt syke vatsassa. Niinkuin verenvirtaus olisi lisääntynyt vatsan tienoilla. Mutta näin kun kirjoitan ylös näitä "oireita", niin tunnen itseni ihan höperöksi.
^ Niin kiireiseksi minua ei saa millään, etten ajattelisi tätä raskausasiaa ainakin joka toinen hetki. Aion testata huomenna tai ylihuomenna ensimmäisen kerran, sitten seuraavan kerran luultavasti maanantaina, koska lääkäri saattaa soittaa kilppariarvoista maanantaina. Sitten luultavasti joka toinen päivä kunnes kuukautiset alkaa. En minä koskaan ole malttanut odottaa kierron loppuun asti. Mitään toivoa herättäviä oireita minulla ei harmi kyllä ole, vain tuo outo olo vatsassa.