----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti oon niin pahoillani sun anopin sanoista! Nyt tarvitset itse sitä positiivista nostetta jota aina meille muille jaat täällä. Edes joku prosentti onnistumiseen riittää! Yksi hyvä solu riittää! Halaisin jos olisit lähellä.
 
"Istukka on kaksiosainen. Siinä on lapsenpuolinen osa (lat. pars fetalis) ja äidinpuoleinen osa (lat. pars uterina) eli osa istukasta on kehittynyt sikiön ja osa kohdun soluista."

Siitä voi sitten vääntää, onko istukkahormoni äidistä vai vauvasta. Melkein kyllä taipuisin alkuraskaudessa siihen, että jos on valittava, niin äidistä, sillä hormonia voi erittyä silloinkin, kun todetaan kkm tai tuulimuna.
 
Äiti sen istukan kasvattaa ja kuten vauvankin omista soluistaan (no on sillä isänkin solulla toki melkoinen osa prosessissa). Ajatelkaa miten upeaa ja omituista: - kasvattaa nyt kokonainen uusi elin hetken tarvetta varten! Ihan mieletöntä.
 
Tähti oon niin pahoillani sun anopin sanoista! Nyt tarvitset itse sitä positiivista nostetta jota aina meille muille jaat täällä. Edes joku prosentti onnistumiseen riittää! Yksi hyvä solu riittää! Halaisin jos olisit lähellä.

Peppipupu :) Haluan jakaa positiivista nostetta.....nyt vaan ollaan aika aallon pohjalla, kp2.

Anopin sanat oli pahimpia tuolla 35++ iässä, kun olisin jo halunnut alkaa yrittää vauvaa, mutta tuo vaan pisti asian lekkeriksi. Tiedä sitten mistä näin voimakkaat säännöt tulee, kun kihloissakin oltiin jo oltu yksi 15-vuotta...mutta eipä mitään voinut.

Silloin puheet sattui vielä enemmän, kun oli vauvakuume ja lapseton.

Anoppi on kyllä nyt hengessä mukana, mutta kymmenen vuotta jäljessä toivomastani ajankohdasta:grumpy:
 
Last edited by a moderator:
Toisaalta teillä on tullut vasta yksi epäonnistuminen IVF:ssä, mutta ainakin tusina epäonnistumisia inseminaatioissa, joten siinä mielessä inseminaatiot eivät ainakaan kannata.

Moni nuorempikin on IVF:ssä havainnut, että monesti ensimmäinen IVF menee harjoittelukierrokseksi, ja vasta seuraavassa on lääkkeet kohdallaan. Tuo ei ole mitenkään harvinaista. Koskaan ei etukäteen tiedä, miten kroppa reagoi lääkkeeseen, joten kyllä toinenkin kierros kannattaa kokeilla, jos siis lasta haluaa ja rahaa on.

Suski75 :) Yrittää IVF varmasti uudestaan pitää, koska inseminaatio alkaa osoittautua nollaksi.

Tässä touhussa on myös muuta kestämistä, ei puhuta rahasta, vaikka sitäkään ei roskiin kannata heittää, kun on vaan tavallinen työssäkäyvä ihminen.

On tässä henkinenkin puoli, en osaa kuvailla, koska en ole kovin tunneherkkä ja yritän olla liikoja mielialoja purnaamatta, jalat maassa.

Luvassa IVF:llä kuitenkin onnistumis-% jotain 1% luokkaa ja kun siihen hintaan piikittää itseä, ja lopulta munasolut kerätään maljalle. Kova kipulääkitys ja lopullinen epätietoisuus hedelmöittyneiden onnistumisesta....sekä mahdollisen siirron onnistumisesta:chicken:

Helpointa olisi heittää hanskat tiskiin ja antaa muiden (ainakin anopin) luulla, että vauva tulee. Itse en ole kertonut, että vauvaa on tulossa, koska muutoinkaan en yrittämisasioita muille levittele.
 
Last edited by a moderator:
Helpointa olisi heittää hanskat tiskiin ja antaa muiden (ainakin anopin) luulla, että vauva tulee. Itse en ole kertonut, että vauvaa on tulossa, koska muutoinkaan en yrittämisasioita muille levittele.
Tähti, mahdollisuuksia kuitenkin on, joten ei kannata luovuttaa. :Heartred

Ikävää, että anoppi tökkii vielä omilla kommenteillaan.

Kannattaa toimia sen mukaan, minkä itse parhaaksi näkee.
 
Rauha se imetys voi heiluttaa sitä oviksen paikkaa kuulemma paljonkin. Jospa olisi kuitenkin! Ja kuvan haluaisin. Täällä on jotenkin eri käsitys haamu/viivanpaika/selkeä plussa. Se mitä mä sain sillon aikoinaan 31 kierron päivänä 32 olisi ehkä sit kuitenkin katsottu täällä plussaksi vaikka musta oli haamu. Sen näki silmällä mutta ei kyllä ollut samaa vahvuutta kun kontrolli. Jos näen jotain viivaa joka on kuitenkin ilman väriä on se musta nega. Mutta siis kuvaaaaaa!
 
Rauha se imetys voi heiluttaa sitä oviksen paikkaa kuulemma paljonkin. Jospa olisi kuitenkin! Ja kuvan haluaisin. Täällä on jotenkin eri käsitys haamu/viivanpaika/selkeä plussa. Se mitä mä sain sillon aikoinaan 31 kierron päivänä 32 olisi ehkä sit kuitenkin katsottu täällä plussaksi vaikka musta oli haamu. Sen näki silmällä mutta ei kyllä ollut samaa vahvuutta kun kontrolli. Jos näen jotain viivaa joka on kuitenkin ilman väriä on se musta nega. Mutta siis kuvaaaaaa!

Niinhän se voi, mutta olis aika kummallista jos nyt lähtisi yhtäkkiä heittelemään kun pitkään on ollut jo samoina päivinä. Mahdollista toki mutta outoa. Pari päivää on menkat voineet myöhästyä entisessä elämässä(harvoin), mutta ei koskaan näin paljoa.
Kuvaa et ikävä kyllä nyt saa, kun testi on kotona roskiksessa (puhelin ehdotti että Roskildessa :D ) ja minä olen töissä. Huomenna jatkuu ;)
 
Takaisin
Top