----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen nyt vähän hämilläni, että mistä on kysymys. Flo:n laskennan mukaan menkat on nyt 4 päivää myöhässä. Kp on 31, testit negaa, oviksesta ei tietoa, seksiä on ollut viimeksi 13 päivää sitten. Kohdun napukka käväisi alhaalla mutta nousi takaisin ylös. Nyt on parina päivänä tullut kirkasta ovismaista limaa. Selvästi vähemmän sitä tulee kuin yleensä ovuloidessa, mutta tulee kuitenkin. Kaikenlaisia nippailuita ja menkkakipumaisia oloja on, mutta nekin kestää vaan vähän aikaa kerrallaan. Tulispa nyt pian ratkaisu jompaan kumpaan suuntaan!

Suskille moi, kiva kun oot takas ja kaikki hyvin :)

Tähdelle tsemppiä ja pikaista plussaa.

Terholle ja Tyypille voimia. Ripustautukaa hyvin ja pyytäkää hyvää palvelua.
 
Muokattu viimeksi:
Äää tää on niin tylsä vaihe tää kp 18. Tosin meillä tuli viime vkl taukoa kun asuttiin ex miehen kotona miehen KANSSA. Siellä ei aivan viitsi. Meillä siis kun on mun vuoro olla tyttöjen kanssa, mennään usein exän taloon kun se reissaa paljon. Monesti ollaan naurettu, että ei ihan tavallinen ratkaisu. Tällä tavalla tytöt saa olla omassa kotona ja me aikuiset vaihdetaan paikkaa. Tosin toi mun vanhempi on vielä muutaman viikon englannissa valmennuksessa.

Onko kukaan samassa vaiheessa mun kanssa?

Tähdelle pitelen edelleen peukkuja samoin Rauhalle. Ottaisin kernaasti lisää plussia ryhmään!
 
  • "Verinäytteen merkkiaineiden mittaustulokset, äidin ikä ja ultraäänitutkimuksesta saadut tiedot yhdistetään tilastollisen laskentaohjelman avulla. Tulos ilmoitetaan riskilukuna."
Riskiluvun laskentakaavassa ikä on yksi tekijä, mutta jos kaksi muuta arvoa ovat hyviä ja raskauden kesto oikein määritelty, niin edes tällaisella yli-ikäisellä äidillä seula ei hälytä. Jos ikä sellaisenaan olisi varma merkki siitä, että riskiluku ei ole riittävän pieni, iäkkäille odottajille ei edes tarjottaisi samoja tutkimuksia kuin nuoremmille. Se olisi rahan ja ajan tuhlaamista.

Onko tänään Rauhalla ja Tähdellä plussan alut?

Terho ja Tyyppi, miten siellä voidaan?
 
Onko tänään Rauhalla ja Tähdellä plussan alut?

Terho ja Tyyppi, miten siellä voidaan?

No ei ole plussaa tarjolla, ei edes alkua. Pc oli armoton. Eilen sain iltapäivällä haamulaisen herkkään testiin, mutta koska se oli rfsu en pidä täysin luotettavana. Ei auta kuin odotella ja jatkaa testailua.

Terhon ja Tyypin kuulumiset kiinnostaisi minuakin! Toki heidän äitiensäkin edesottamukset :)
 
Muokattu viimeksi:
ebf6ec97a2d30e8d229eac4e19fa3307
Tämmöinen oli eilen
 
Rauha, toihan kuulostaa aavistuksen lupaavalta? Lisää testejä! Samoin Tähden tilanne, onko siellä tikku odottamassa?

Täällä Tyyppi on edelleen messissä, perjantain hcg oli yli 11700. Teoriassa näillä luvuilla voisi jo nähdä sykkeen.

Omat olot vaihtelee, etominen alkaa yleensä lounaan jälkeen. Tänään pitäisi skarpata puutarhan suhteen ettei vuohenputket ja nokkoset valtaa koko takapihaa. Jälkimmäiset menee uuniin sipseiksi, nokkossipsit on ihan mielettömän hyviä :hungry:
 
Ohjetta sipsukoihin? Kuulostaa hyvältä ja nokkosia riittää pihapiirissä.
Nokkosen lehdet huuhtelun ja salaattilingolla kuivauksen kautta kulhoon, sekaan tilkka rypsiöljyä ja ripaus suolaa, sekoitellaan jotta jutut levittyy tasaisesti. Mä käytän lisäksi marokkolaista mausteseosta. Lehdet ilmavasti pellille, paistetaan 150 'C kiertoilmassa viitisen minuuttia, tai kunnes lehdet on saanut väriä ja on läpirapsakoita.

Mies voisi vetää näitä pellillisen kerrallaan. :grin
 
Muokattu viimeksi:
Nyt menossa 5+5, ultra 28.5. Jännää tosiaan on! Lambin päivän lienee suht samat?
Lienee samat päivät tosiaan!
Mahtavat lukemat teillä veressä!!

Mulla foorumi ystävä käymässä viikonlopun yli, just tultiin meriseikkailulta. Onhan virkistävää irrottautua vähän arjesta!
Tähden testiä odotellaan, rauhalla lupaavaa :smiley-bounce012
 
Kyllä väsyttää. Mulla siitepölyallergia ja se sekä lääke tietysti väsyttää.

Saatiin esikoiselle tänään parvisänky ja veljensä huoneeseen sohva työkaveriltani. Nyt on iloisia lapsia :joyful: Ja oli kiva piristys kahvitella kokoamisen jälkeen.

Kp11, ei mitään erikoista. Jätän oviksen tikuttelut nyt väliin ja otan rennosti.
 
Tänään OAJn liikuntatapahtumaan kollegoiden kans kävelemään, kun ei meistä ole nyt juoksemaan :grin

Kp12, ei Olla hommailtu nyt moneen päivään. Miehen kättä särkee ajoittain ja hänellä halut tiessään. Sääliksi käy, mut päivä kerrallaan.

Mun vanhemmilla tänään 40 -vuotishääpäivä :wideyed:
 
Takaisin
Top