----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:smiley-angelic006 eilen tuo anoppi kyseli, että koskas hankit toisen vauvan?....että eikös jo pian olisi kiva, hankkia toinenkin vauva.

Lyhyesti vastasin; kelpais vauva kyllä:happy119

Kp1
:sad015
 
Arrrgh. Tuollaisille anopeille biologian ja psykologian peruskurssit jotta osaa olla ihmisiksi. :grumpy:

Motto78 :) Sattuu ja syvältä!

Muistisairaus on, mutta ei näy missään, tunnen henkilön niin pitkältä ajalta. Sanoi vielä, että vaikka adoptoikaa, sekin on vaihtoehto.

Ai jaa... onko todella:hungover:
Eikä taida enää tässä iässä sekään onnistua, vaikka henkisesti olisikin.
 
Anoppi luulee, että 50+ ikäinen synnyttää tuosta vaan. Asiasta olen kyllä ehtinyt sanoa, että harva enää synnyttää 40+++

Saa nähdä kauanko tässä on järkeä enää yrittää....ja millä tavalla se toteutetaan:angelic:? Mies ei nyt oikein usko IVF-hoitoon meidän kohdalla, koska tuo yritys oli täysi mahalasku, sillä tuli yhdeksän raakaa munasolua.

Klinikan lääkäri tosin iloitsi munasolujen määrästä, mutta ei raaoilla mitään tee. Kypsiä saatiin 2kpl, joista toinen hedelmöittyi, joka ei sitten kehittynyt blastoksi saakka.

Tilaston mukaan 0.8%...ja promilleilla mennään eteenpäin (?)....Kaikki toimenpiteet jatkossa on kysymysmerkkiä?:confused005
 
Last edited by a moderator:
Anoppi luulee, että 50+ ikäinen synnyttää tuosta vaan. Asiasta olen kyllä ehtinyt sanoa, että harva enää synnyttää 40+++

Saa nähdä kauanko tässä on järkeä enää yrittää....ja millä tavalla se toteutetaan:angelic:? Mies ei nyt oikein usko IVF-hoitoon meidän kohdalla, koska tuo yritys oli täysi mahalasku, sillä tuli yhdeksän raakaa munasolua.

Klinikan lääkäri tosin iloitsi munasolujen määrästä, mutta ei raaoilla mitään tee. Kypsiä saatiin 2kpl, joista toinen hedelmöittyi, joka ei sitten kehittynyt blastoksi saakka.

Tilaston mukaan 0.8%...ja promilleilla mennään eteenpäin (?)....Kaikki toimenpiteet jatkossa on kysymysmerkkiä?:confused005
Onko mies tutustunut ivf-aiheeseen yhtään? Veikkaan, että aika harvalla tässä iässä löytyy ensimmäisellä kerralla oikea lääkitys. Jos tuon määrän saisi toisella lääkekombinaatiolla kypsänä, niin todennäköisyydet kasvaisivat.

Toki on myös mahdollista todeta, että teillä on yksi ihana lapsi ja aloittaa sopeutuminen siihen, ettei toista tule. Aloititte kuitenkin yrityksen suhteellisen myöhään, joten yksikin on voitto!
 
Toisaalta teillä on tullut vasta yksi epäonnistuminen IVF:ssä, mutta ainakin tusina epäonnistumisia inseminaatioissa, joten siinä mielessä inseminaatiot eivät ainakaan kannata.

Moni nuorempikin on IVF:ssä havainnut, että monesti ensimmäinen IVF menee harjoittelukierrokseksi, ja vasta seuraavassa on lääkkeet kohdallaan. Tuo ei ole mitenkään harvinaista. Koskaan ei etukäteen tiedä, miten kroppa reagoi lääkkeeseen, joten kyllä toinenkin kierros kannattaa kokeilla, jos siis lasta haluaa ja rahaa on.
 
Onko mies tutustunut ivf-aiheeseen yhtään? Veikkaan, että aika harvalla tässä iässä löytyy ensimmäisellä kerralla oikea lääkitys. Jos tuon määrän saisi toisella lääkekombinaatiolla kypsänä, niin todennäköisyydet kasvaisivat.

Toki on myös mahdollista todeta, että teillä on yksi ihana lapsi ja aloittaa sopeutuminen siihen, ettei toista tule. Aloititte kuitenkin yrityksen suhteellisen myöhään, joten yksikin on voitto!

Yölento :) 42-vuotiaana ryhdyttiin ekaa hankkimaan. Ja todella onnellinen, että lapsi on olemassa. Voisi olla, ettei lasta olisi, ainakaan tilastojen valossa.

En tiedä miksi syytän anoppia siitä, ettei aikaisemmin lähdetty hankkimaan, hän kyllä oli jotenkin "esteenä", eikä halunnut, että hankkisin lapsen 20++ vuotiaana, koska vielä 50v. voi synnyttää. Muoks: Aiheesta puhuttiin tuolla, kun täytin 39v. niin anoppi totesi, että olen liian nuori hankkimaan lapsia.

Suoraa syytöstä ei ole, mutta nyt en välttämättä pysty kertomaan hänelle positiivisia uutisia, liittyen kysymykseen toisesta lapsen lapsesta, 46-vuotiaana.
 
Last edited by a moderator:
Lisättäköön vielä, että anopin mielipidettä en ole koskaan halunnut kuulla, liittyen vauvoihin ja niiden hankintaan.

Mielipiteet on tulleet aina sieltä suoraan mulle.

Yksin ei kukaan lapsia hanki. Mies (vielä hetki sitten) luuli, että naiset synnyttää 50v. lähes kaikki, jos vaan haluavat lapsia.

Enää ei luule, kun 1, 5v ajan on yritetty ja tilasto kertoo 0.8%....on tullut totuus vasten kasvoja!:schoked025
 
Lisättäköön vielä, että anopin mielipidettä en ole koskaan halunnut kuulla, liittyen vauvoihin ja niiden hankintaan.

Mielipiteet on tulleet aina sieltä suoraan mulle.

Yksin ei kukaan lapsia hanki. Mies (vielä hetki sitten) luuli, että naiset synnyttää 50v. lähes kaikki, jos vaan haluavat lapsia.

Enää ei luule, kun 1, 5v ajan on yritetty ja tilasto kertoo 0.8%....on tullut totuus vasten kasvoja!:schoked025
Voi Tähti :3some:sad010
Mua niin surettaa toi kummallinen ajatus siitä että lapsen hankinta olis jotenkin parhaiten 40-50 vuotiaiden hommaa. Olisi mielenkiintoista tietää mihin ne mielipiteet perustuu näistä 50v synnyttäjistä.
On suunnaton onni onnistua yhdenkin kerran 40 paremmalla puolella! Tsemppiä sulle, toivottavasti miehesikin lähtisi vielä uudelle IVF kierrokselle jos toiveita ja rahaa siihen löytyy. :Heartred
 
Tähti. Kirves pois kaivosta. Ei lisääntyminen ole helppoa näin iäkkäänä, mutta kyllä sekin jollekin onnistuu. Miksi se et olisi sinä? Sulla tulee munia jopa hyvin ikäiseksesi. Leuka rinnasta ja kovat piippuun.

Itse mietin, josko ovis olisi ollutkin myöhemmin. Ei tullut tikutettua, kun kerran. Jotain mini mini hailuraa näyttää pc. Jännää. Joten Rauhan kanssa samassa teemassa, ollakko vai eikö olla.
 
Mä nii toivoisin, että mun sukkapuikko tuikkaukset ja alavatsan kiristely olisi enne jostain. Mutta kun kp 18 niin varmaan jotain muuta... Hö! Jos nää olis myöhäisemmässä vaiheessa niin olisin toiveikas. Mutta mun kroppaan ei voi näissä oireissa kyllä mitenkään enää luottaa. Olispa jo loppukierto!
 
Olisi mielenkiintoista tietää mihin ne mielipiteet perustuu näistä 50v synnyttäjistä.
On suunnaton onni onnistua yhdenkin kerran 40 paremmalla puolella! Tsemppiä sulle, toivottavasti miehesikin lähtisi vielä uudelle IVF kierrokselle jos toiveita ja rahaa siihen löytyy. :Heartred

Lambi :) Näin kävi ja lapsi tuli 43-vuotiaana. Silloin anoppi heräsi, että ihana lapsi....lisää näitä....

Nyt on "ehkä" liian myöhäistä...:sad010
 
Takaisin
Top