----45+++++ kuumeiset

Minäkin olen miettinyt tuota. Että kaupassa kun olen kerännyt kärryyn kasan PregCheckejä, niin miksi ne pitää piilottaa sinne muiden ostosten alle? Ei niissä pitäisi olla mitään hävettävää, eikä raskauden yrittämisessäkään pitäisi olla mitään hävettävää, niin mikä tässä on takana? Yritän kuitenkin kaikin tavoin olla elämässäni kaikkien tekojen ja sanojeni takana salailematta mitään, joten tuo raskaustestien piilottelu on jossain määrin periaatteideni vastaista, joten miksi tulee tuollainen tarve sitä kuitenkin tehdä?

Lopputulos kuitenkin tulee kaikkien näkyviin aikanaan.

Suski75 :) Kyllä mua ainakin kassalla tuijotellaan....että taasko tuo....eikö sillä jo tärppää....mitä liian vanha niillä tekee jne.... :happy093.

Tai sit on omaa mielikuvitusta. Hävetä ei.

Miespuolisella kassalla raskaustesti kädessä, niin kyllä ne nuoret klopit ainakin nieleskelee ja punastelee:smiley-ashamed008, kun lähes viiskymppinen mimmi on testiostoksilla:laughing002

Etenkin, jos kasa testejä on reilusti esillä siinä liukuhihnalla:laughing014
 
Ei se ikä päälle näy. Jotkut näyttävät viisikymppisiltä jo kolmikymppisinä ja toisin päin, koskaan ei voi arvata. Minuakin luultiin 30-vuotiaaksi pari kuukautta sitten, ihmettelin että miten tämän harmaan juurikasvun kanssa kukaan voi kuvitella minua nuoremmaksi (yleensä värjään ne pois mutta raskaana vältän kemikaaleja), mutta ilmeisesti edelleenkin ikä on vaikea arvata.
 
Suski75 :) Kyllä mua ainakin kassalla tuijotellaan....että taasko tuo....eikö sillä jo tärppää....mitä liian vanha niillä tekee jne.... :happy093.

Tai sit on omaa mielikuvitusta. Hävetä ei.

Miespuolisella kassalla raskaustesti kädessä, niin kyllä ne nuoret klopit ainakin nieleskelee ja punastelee:smiley-ashamed008, kun lähes viiskymppinen mimmi on testiostoksilla:laughing002

Etenkin, jos kasa testejä on reilusti esillä siinä liukuhihnalla:laughing014
Nuo nuoret pojat on ihania tuolla kassalla. Mukavan vaikeina välillä ovat. Usein myös hamsteroin monta pakettia, niin varmaan miettivät, että johan on. Ihme muija, kun ei pari testiä piisaa. No kun ei vaan piisaa.
 
En ole kyllä koskaan ollut töissä kassalla, mutta veikkaan, että siinä kassalla näkee niin paljon elämää, ettei sitä tule mietittyä joidenkin raskaustestejä. Viivakoodia toisen perään ja ollaan tyytyväisiä, kun kukaan ei yritä ostaa olutta kaatokännissä.
 
En ole kyllä koskaan ollut töissä kassalla, mutta veikkaan, että siinä kassalla näkee niin paljon elämää, ettei sitä tule mietittyä joidenkin raskaustestejä. Viivakoodia toisen perään ja ollaan tyytyväisiä, kun kukaan ei yritä ostaa olutta kaatokännissä.
Minä olen ja taukohuonejutut on vailla vertaa. Tosin en minä kassojen mielipiteistä välitä. Anopin mielipidettä en kaipaa.
 
Kp13. Ei mitään uutta.

Huh, sain töissä vihdoin pakata kemikaalijätteet odottamaan huomista kuljetusta. Mikä homma siinäkin.
Mutta nyt olen paljon viisaampi, eikä tarvitse enää vaivata edellistä varastonhoitajaa näissä asioissa.

Ihan lomafiilis jo itsellä, vaikka koulupäiviä vielä onkin. Meillä on tosi paljon poikkeusohjelmaa luvassa
tällä ja ensi viikolla. Ihan kiva juttu, kun ei mitään jaksaisi enää opettaakaan :grin Eikä nuo oppilaatkaan
enää niin keskity tunneilla, ysit varsinkaan :hilarious:
 
Anteeksi kun kysyn, mutta kun en oikeasti ymmärrä... onko anopilla ollut päätäntävalta teidän parisuhteen sisäisistä asioista? Jos hän sanoi että ei vielä lapsia, niin te tottelitte? Tuntuu jotenkin hyvin kummalliselta minusta. Minä olen aina päättänyt itse puolisoni kanssa milloin mennään kihloihin, naimisiin, ja milloin on lasten hankkimisen aika. Ja jos joku ulkopuolinen olisi edes yrittänyt alkaa määräilemään, olisin kyllä poistanut sellaisen ihmisen vaikutuspiiristäni hyvin pian.

Anoppi yritti itse asiassa määräillä ekan lapsen uskonnollisesta kasvatuksesta (ei kuuluta kumpikaan kirkkoon, ja anoppi alkoi komentelemaan että lapsi pitää kastaa ja laittaa uskontotunneille) Ilmoitin että hänellä on ollut aikanaan oikeus päättää oman lapsensa (mieheni) uskonnollisen kasvatuksen suhteen, ja meillä on se täysin sama oikeus, ja me päätämme oman lapsemme asioista. Sanoin, että minä kunnioitan hänen uskonnollista vakaumustaan, ja toivon että hän kunnioittaa yhtä lailla meidän.

Suuttuihan se, ei puhunut mulle sen jälkeen vuosiin. En surrut. Se oli hänen valintansa. Ja noin isoon asiaan kuin lasten hankinta en kuuntelisi kenenkään komentelua. En käsitä miksi joku antaisi ulkopuolisten päättää omasta elämästään ja ratkaisuistaan. Ehkä minä olen sitten jotenkin poikkeava, mutta tää on kyllä mun elämä ja mun parisuhde, eikä mun anopin.
Minä myös kauhulla olen lukenut Tähden kertomuksia anopin mielipiteistä. En ymmärrä, en todellakaan. Ja jos miehellä ei ole omaa mielipidettä ja tahtoa äidistään erillisenä, niin onko siinä sitten miestä ensinkään?

Ihan vain pohdin.

Kun itse olen vahvatahtoinen enkä kysele, mitä muut ovat mieltä, niin on vaikea ymmärtää.
 
Mä oon kiitollinen mun anopista. Hänellä kolme poikaa ja nyt kolme miniääkin.
Tukee ja auttaa. Olen hänen kanssaan läheisempi kuin oman äitini. Hän ja
appiukko ovat auttaneet lastenhoidossa ja talon remonteissa. Ja meidän
lapset ei oo rauhallisimmasta päästä vaan kaikille erityislasten piirteitä ja
niihinkin asioihin on molempien vanhemmat tottuneet. Mun vanhemmat on
maanviljelijöitä ja rankkaa ollut työnteko. Jotenkin aattelen, että mun vanhemmat
saavat nyt nauttia olemisesta keskenään, koska parisuhteen hoito jäi heiltä
kokonaan viiden lapsen kasvattamisessa ja maalaistalon hommissa. Appi-
vanhemmilla on paljon energiaa ja miehen isä auttelee mielellään täällä
meillä. Tulevat taas tälläkin viikolla auttamaan, kun miehen käsi nyt paketissa.
Appivanhemmilla on vahvat mielipiteet, mutta ovat antaneet meille kasvatusrauhan
lasten suhteen. Me annamme heidän tehdä omalla tavallaan lasten kanssa ja heillä
on kyllä järki päässä lasten asioissa. Kaikki apu otetaan aina mielellään vastaan.
Nyt tosin mieheni toinen veljistä sai vauvan, joten mumma ja vaarihan ovat olleet
nyt vauvan kanssa vähä väliä ja meidän lapset on jääneet vähemmälle huomiolle.
Ymmärrän sen täysin, koska he ovat meidän lasten kanssa olleet tosi paljon. Nyt
on uuden perheenjäsenen aika :) Sitä paitsi meidän lapset alkavat olla jo tosi isoja.

Nyt tuli keskimmäinen kipeeksi. Kuopus juuri toipui flunssasta. Saa poika jäädä
nyt sairastamaan isänsä kanssa kotiin.
 
Mun ed. mies oli tuollanen meidän suhteen alussa. Raportoi kaiken äidille ja äiti ohjasi ja neuvoi ja määräili. Minä olin aivan tyrmistynyt, sanoin että tuo teidän suhde ei ole aivan terveellä pohjalla. Sanoin anopillekin sen kerran kun mies joutui sairaalaan ja anoppi soitti mulle ja alkoi määräilemään ja neuvomaan mua. Ilmoitin että meidän asiat ei kuulu hänelle ja hän voi huolehtia omistaan, ja kerroin näkemykseni siitä miten epäterve suhde hänellä on poikaansa. Ei hän kyennyt käsittämään. Toisteli vain että heillä on ”aivan normaali äidin ja pojan välinen suhde.” Niinpä niin. Kuinkakihan moni viisikymppinen mies hakee äidilltään hyväksyntää sille kenen kanssa on harrastanut seksiä ja missä vaiheessa suhdetta se on tapahtunut... no se avioliitto kyllä loppuikin sitten ennen pitkää. Mies oli ottanut vuosiksi äidistä hajurakoa, mutta jotenkin minusta tuntuu että meidän eron jälkeen se mies kiinnitti napanuoran uudelleen äitiin. No sepä ei ole enää mun ongelma.

Hentohaave :) Meillä ei mies raportoi ja tietty vielä vähemmän nykyään kertoo, kuin 30-vuotta sitten.

Mies sanoo aina, että tulen häntä paremmin toimeen hänen äitinsä kanssa. Tuo anoppi on vaan niin hiton utelias ja sitten soljuttaa omat näkenyksensä asioihin.

Määräilevä ei ole millään tavalla, mutta osaa hallita silti.
 
Minä myös kauhulla olen lukenut Tähden kertomuksia anopin mielipiteistä. En ymmärrä, en todellakaan. Ja jos miehellä ei ole omaa mielipidettä ja tahtoa äidistään erillisenä, niin onko siinä sitten miestä ensinkään?

Ihan vain pohdin.

Kun itse olen vahvatahtoinen enkä kysele, mitä muut ovat mieltä, niin on vaikea ymmärtää.

Yölento :) Nyt kyllä vähän demonisoit...

Toki tätä olen miehelle purnannut, mutta hän sanoo, ettei johdu, kuin omasta itsestään...eikä voi ryhtyä isäksi ennen, kuin on siihen riittävän valmis.

Mä tietty "syytän" anoppia, ketäs muutakaan....

Kummallakin näillä on valtava vauvakuume, sekä myös tietty itsellä :)
 
Minulla on kyllä ollut Ihanat anopit, sekä ensimmäinen että tämä nykyinen. Ensimmäiseen on vieläkin hyvät välit ja on mielellään mummu myös tälle kolmannelle, jolla on omastakin takaa mummuja.

Ei ole kumpikaan edes yrittänyt edes vaikuttaa päätöksiin, ehkä ovat nähneet, ettei se kannata. Oma äitini yrittää joskus vieläkin kasvattaa minua, mutta ei se ole sen helpompaa kuin lapsenakaan.
 
Oma äitini yrittää joskus vieläkin kasvattaa minua, mutta ei se ole sen helpompaa kuin lapsenakaan.

Yölento :) Erikoista! Etkö.ole tehnyt selväksi, ettet ole määrättävissä?

Mä lähdin kotoa 18-vuotiaana, enkä sen jälkeen ole kuunnellut äidin määräyksiä. Välit on ihan hyvät.

Olen ihminen, joka ei pahemmin välitä määräilystä. Mutta jotkut osaavat tehdä sen niin hienovaraisesti ja huomaamatta, kuten anoppi:smiley-ashamed004
 
Yölento :) Erikoista! Etkö.ole tehnyt selväksi, ettet ole määrättävissä?

Mä lähdin kotoa 18-vuotiaana, enkä sen jälkeen ole kuunnellut äidin määräyksiä. Välit on ihan hyvät.

Olen ihminen, joka ei pahemmin välitä määräilystä. Mutta jotkut osaavat tehdä sen niin hienovaraisesti ja huomaamatta, kuten anoppi:smiley-ashamed004
Kyllä äiti sen tietää! Eihän hänellä ollut suurta sananvaltaa lapsenakaan, vaikka kovasti yritti, mutta taitaa olla yhtä kovapäinen kuin tyttärensäkin. Hyvää hän aina tarkoittaa ja meillä on hyvät välit. Äiti ehdottaa jotain ja minä vastaan Höpöhöpö ja molemmat ovat tyytyväisiä.
 
Minä olen ja taukohuonejutut on vailla vertaa. Tosin en minä kassojen mielipiteistä välitä. Anopin mielipidettä en kaipaa.

Vastavirran akka :)

Mitä näissä kaupan taukohuoneissa oikein tapahtuu.....asiakkaista juorutaan?:laughing014

Tuo on se joka ostaa koko ajan.....raskaustestejä:laughing025

Tuo on se joka ostaa....ryppyvoidetta:laughing002

Tuon on se.....jolla housut aina retkottaa...jne...jne..

Kerro!!:happy093. :joyful:
 
, ja tosi moni oli kokenut oireiden helpottaneen kun niitä oli käyttänyt useamman kierron ajan. Keho tottuu...? Lasken toivoni sen varaan. Niitä munasoluja nyt kuitenkin tarvisin. Mielelläni tänne pari kypsää, kiitos. Ilman mielialaoireita, kiitos.

Hentohaave :) Keho tottuu...ainakin oma kokemus...

Letrot pitäisi aloittaa huomenna, uutta inssiä varten.

Joskus on jäänyt 4tbl /kierto, eikä aiheuta ihmeitä...ovis ehkä nopeutuu tai vajautuu vähän, munasolu ei ehkä ehdi kypsyä kunnolla.
 
Takaisin
Top