----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähdelle, onnea testailuun!

Hento-Haave, tässä iässä voi tulla kiertoihin kaikenlaisia mysteerejä :confused004 Minulla oudot pitkät vuodot - tiputtelua jopa kp 10 saakka - johtuivat ilmeisesti polyypistä, joka nyt vasta hiljattain havaittiin. Ei silti luovuteta, eihän? :cool05

Kiitos Pernilla :)

Kai on marssittava ostamaan raskaustestejä, koska jäljellä on vain yksi Pregcheck, jota en tyhmyyksissäni tänään käsittänyt tehdä, sillä kuvittelin, että peli on selvä ja menkat alkoi.

Mutta näin ei nyt olekkaan, koska ei ne sitten alkaneetkaan:stop: :happy118

Alavatsaa kuumottaa, paperissa ei näy enää edes sitä pientä hentoa vaaleanpunaista.

Mulla menkat rysähtää päälle aika nopeasti, viimeistään vrk sisällä, kun eka verihavainto on olemassa. Nyt oon siis ällikällä lyöty ja täysin ihmeissä, että mitäs nyt tapahtuu?!:wideyed: :smiley-angry016

Miehelle jo kerroin, että menkat alkoi ja sitten, ettei alkaneetkaan ja taas, että alkoi ja nyt pitäisi kertoa, ettei sittenkään alkaneet:smiley-angelic002 :laughing021

Pernilla, hyvä että polyyppi on poistettu ja pääset yrittämään tosissasi:grin
Plussa heti ekaan yritykseen!!:cheers
 
ei mitään tulvaa. Pyyhkiessä tulee vähän. Ärsyttää tihrustaa niitä viivoja joita ei ole eikä tule. Kai sen sitte huomaa ku pää näkyy prkl.

Nimim. turhautunut tähän hommaan

Hentohaave :) Alkoiko siis sinulla nyt menkat?
Jospa on sitä kiinnittymisvuotoa:cheers

Rankkaa puuhaa tämä on, kun pitkäänkin yrittää. Onneksi sinulla on jo lapsia, niin kuitenkin voit olla onnellinen näistä saavutuksista:happy:

Pitkää pinnaa ja plussaa!!:cheers
 
Hippunen, nyt en muista tarkkaan, mutta olikos se niin, että ette pääse alkiodiagnostiikkaan, koska hoidot ovat julkisella? Se voisi olla vähemmän lannistava tie.
Toivotaan nyt kuitenkin vielä!! Ja ehkä se viimeinen on Se Oikea!

Yölento :) Meille sanottiin Klinikalla hoitopalaverissa, että aika harva heidän asiakas turvautuu alkiodiagnostiikkaan, vaikka ikä (40+) olisi jo sinänsä peruste.

Yksityisellä Klinikalla valtaosa asiakkaista on tietty 40++++ ikäisiä, mutta heidän tilaston mukaan diagnostiikka tehdään noin 20% asiakkaista.

Ei ole kovin yleistä ja varmaan perinnölliset sairaudet on suurin syy tehdä diagnostiikka.
 
:hello

Menkat on siis totaalisesti poissa!!! OMG... miItä ihmettä:facepalm:

Oonko nyt sittenkin silti raskaana:eek:

Tää on jo kohta ihan vakavasti testin paikka:angelic:
:smiley-angelic008
 
Last edited by a moderator:
Oliko tässä kierrossa mitään lääkitystä?

Inssi letroilla, kuten yleensä.

Mutta erona se, että nyt ovuloin 2 munaa samaan aikaan ultran mukaan.....

Ja myös erona myös se, että tällä kertaa sain irroituspiikin, joten munasolu(t) on varmasti myös irronnut:p
 
Last edited by a moderator:
Eiköhän tää meidän yrittäminen lopu tähän. Tuntuu liian vaikealta ja epätoivoiselta. Musta tuntuu että olen vaipumassa masennuksen syövereihin, tää on jotenkin ihan liian rankkaa henkisesti. En jaksa enää odottaa ja toivoa ja pettyä. Itkettää vaan koko ajan kaikki pikkuasiatkin.

Hentohaave :) Mutta olette yrittäneet nyt 2kk ajan?

Vielä ei sentään hanskoja tiskiin!!:cheers
 
Viime aikoina huomio on ollut poissa foorumilta, joten olen ihan pudonnut pois useamman viikon tapahtumista kaikista ketjuista. Täytyy yrittää kahlata läpi viikonloppuna, jotta tietää mitä on tapahtunut.

Töissä on kiirettä, tänäänkin oli palaveri 17.30 asti, ensi viikolla useampana päivänä myös pitkiä päiviä, koska aikaerojen takia kokouksia on myös illalla. Nyt sitten pitää hakea lääkäriltä todistus, että edelleen saan raskaudesta huolimatta matkustaa lentokoneella, koska kesäkuulle on nyt työmatkoja tulossa.

Raskauden suhteen kaikki on kunnossa.
 
7kk yritystä takana. Marraskuusta asti yritetty. Tuntuu että sinä aikana ei ole muuta elämää ollutkaan...

Hentohaave :) Rankkaa on... mutta tämä 7kk aika on lyhyt! Jospa annatte vauvan tulla itsekseen....ei aikatauluja, ei kirjanpitoa menkoista jne.... elätte vaan:cheers

Liikaa ei ole hyvä yrittää, vaan annatte asioiden tapahtua:blob7:blob6

Kukaan ei voi asioille mitään, mutta jos nyt lyöt hanskat tiskiin, niin sitten ei ole sitäkään mahdollisuutta.
 
Last edited by a moderator:
Viime aikoina huomio on ollut poissa foorumilta, joten olen ihan pudonnut pois useamman viikon tapahtumista kaikista ketjuista. Täytyy yrittää kahlata läpi viikonloppuna, jotta tietää mitä on tapahtunut.

Töissä on kiirettä, tänäänkin oli palaveri 17.30 asti, ensi viikolla useampana päivänä myös pitkiä päiviä, koska aikaerojen takia kokouksia on myös illalla. Nyt sitten pitää hakea lääkäriltä todistus, että edelleen saan raskaudesta huolimatta matkustaa lentokoneella, koska kesäkuulle on nyt työmatkoja tulossa.

Raskauden suhteen kaikki on kunnossa.

Suski75 :) Hyvä kuulla, että kaikki menee hyvin ja olet täällä takaisin.

On sinua jo kaivattukin!!:cheers
 
Eiköhän tää meidän yrittäminen lopu tähän. Tuntuu liian vaikealta ja epätoivoiselta. Musta tuntuu että olen vaipumassa masennuksen syövereihin, tää on jotenkin ihan liian rankkaa henkisesti. En jaksa enää odottaa ja toivoa ja pettyä. Itkettää vaan koko ajan kaikki pikkuasiatkin.
Teillä on vielä lyhyt yritys, mutta ymmärrän, että on raskasta. Entä jos vain elätte ja olette yhdessä ja onnellisia ja jos ihme tapahtuu, niin yllätytte ja jos ei, niin jatkatte yhtä onnellisena kuin tähänkin asti? Ei testejä, ajoituksia, mutta ei ehkäisyäkään.
 
Hento haave ymmärrän toi sama mielessä hieman lievempänä joka kk kun kp1. Silti sitä jaksaa uskoa. Meidän ikäisistä kun raskaaksi tulee vuoden aikana noin 5%. Tosin en tiedä kuinka kattava otos tutkimuksessa oli. :hilarious:

Suski Mahtavaa kuulla susta pitkästä aikaa!
 
Viime aikoina huomio on ollut poissa foorumilta, joten olen ihan pudonnut pois useamman viikon tapahtumista kaikista ketjuista. Täytyy yrittää kahlata läpi viikonloppuna, jotta tietää mitä on tapahtunut.

Töissä on kiirettä, tänäänkin oli palaveri 17.30 asti, ensi viikolla useampana päivänä myös pitkiä päiviä, koska aikaerojen takia kokouksia on myös illalla. Nyt sitten pitää hakea lääkäriltä todistus, että edelleen saan raskaudesta huolimatta matkustaa lentokoneella, koska kesäkuulle on nyt työmatkoja tulossa.

Raskauden suhteen kaikki on kunnossa.
Tervetuloa takaisin. Mahtavaa.
 
Siis kyllä olitte kirjoittaneet, noin 1000 viestiä oli lukematta. Ja vau, Lambilla ja Motolla plussat! Paljon onnea molemmille!
:smiley-bounce016

Ihan vanhoja en jaksa enää kaivella, joten jää kommentoimatta vaikka mielenkiintoisia aiheita olikin. Sen verran kuitenkin NT-ultrasta sanoisin, että ei tosiaan pelkkä ikä aiheuta huonoja riskilukuja. Minulla on ollut molemmissa raskauksissa niin hyvät riskiluvut, ettei ole mitään asiaa julkiselle NIPTiin. NIPTiin pääsee, jos riskiluku on 1:250 tai heikompi, ja minulla riskiluvut ovat olleet tyyliin 1:10 000 tai 1:100 000, vaikka ikää onkin. Huonoihin riskilukuihin vaaditaan muitakin väärään suuntaan kallellaan olevia arvoja.

Se vielä unohtui, että pahoinvointi on vihdoin mennyt pois, ja pääsin sokerirasitukseen. Arvot olivat hyvät, joten tässä raskaudessa vältyin raskausdiabetesdiagnoosilta. Jee! :dance011
 
:wideyed: ei enää sitäkään pihaustakaan menkoista....dpo 17....ei mitään....ei enää sitten yhtään mitään...

Epätavallinen tilanne:eek:

Alavatsalla tuntuu välillä pientä menkkamaista tunnetta ja välillä ei yhtään mitään.

Ei mitään oireita. Rinnat ei arat, ei närästystä, ei yhtään mitään:chicken:

Nyt varattuna raskaustestejä, mikäli on tarvetta testata. Ostin mylös Clearbluen digin.

Nähtäväksi jää.....:chicken:

Dpo 17
 
Huonoihin riskilukuihin vaaditaan muitakin väärään suuntaan kallellaan olevia arvoja.

Se vielä unohtui, että pahoinvointi on vihdoin mennyt pois, ja pääsin sokerirasitukseen. Arvot olivat hyvät, joten tässä raskaudessa vältyin raskausdiabetesdiagnoosilta. Jee! :dance011

Suski75 :)
Hienoa, että palasit ja voit hyvin! :)

En halua tyrmätä tässä, mutta ihan näin ei ole.

Riskilukua nostaa korkean iän lisäksi, vauvan erittämän istukkahormonin määrä. Lienee merkittävin seikka, eikä siihen itse kukaan voi vaikuttaa:angelic: Esim. saamani arvo oli nuorelle tavallinen/ normaali, mutta ei enää 42-vuotiaalle.

Myös äidin lieväkin ylipaino ja etenkin ensiraskaus 40+++ iässä.

Kyllä siellä Naiten klinikalla, jossa NIPT testikin tehtiin, niin todettiin, että loppujen lopuksi kyse on iästä. Uskon kuulemaani. Lääkärin kanssa, kun tuli silloin keskusteltua.

Hyvää odotuksen jatkoa ja nyt kohti synnytystä!:cheers Koskas jäät äitiyslomalle?
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top