----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hippunen, nyt en muista tarkkaan, mutta olikos se niin, että ette pääse alkiodiagnostiikkaan, koska hoidot ovat julkisella? Se voisi olla vähemmän lannistava tie.
Toivotaan nyt kuitenkin vielä!! Ja ehkä se viimeinen on Se Oikea!
 
Kiitos tuesta kanssasisaret!
Julkisella ei tosiaan tehdä mitään ylimääräistä, ellei ole joku lääketieteellinen syy, kuten esim diagnostiikkaan perinnöllinen sairaus.
 
En oo viittiny latistaa tunnelmaa ja raportoida päivittäisistä täysblankoista testeistä, joita oon tihrustanu ja yrittänyt tahdonvoimalla saada jotain näkyyn dpo 9 lähtien. :sad010

Viimeks oon testannut dpo 12. Sen jälkeen en oo testannut, en jaksa enää tyhjiä testejä tuijottaa. Tänään dpo 14 ja kävin verikokeessa, että voin lopettaa luget aikaisemmin, kunhan huomenna saan 100% vahvistuksen negalle. Muutoin kotitestipäivä olis vasta su ( dpo17).

Prosentuaalisesti meidän alkioista olis edes yhden luullut olevan kelvollinen, mutta yksikään ei ole edes yrittänyt tarttua kiinni. Kuitenkin luomuna alkanut kaksi (keskenmennyttä) raskautta viimeisen puolentoista vuoden aikana. Olisipa kiva tietää, onko tässä nyt joku muu ongelma, vai oliko alkiot todella kaikki niin surkeita?

Munasoluja saatiin kuitenkin hyvä määrä (14), heldelmöittyneitä oli hyvä määrä (10), lähes kaikki hedelmöittyneet saatin pakkaseen (9), kaikki paitsi yksi ovat selvinneet sulatuksesta ja jatkaneet jakautumista ennen siirtoa. Jotenkin tuntuu oudolta, että munasolut ois jo kaikki aivan paskoja, kun kaikki siirtoihin saakka meni niin hyvin ja hyvillä prosenteilla.

Yks 5päiväinen pakkasessa ja sit tää tie on tällä erää kuljettu loppuun.

Hippunen77 :)

Sanattomaksi vetää:hug013

Jaksamista ja uskoa, sekä etenkin plussaa!:cheers
 
Last edited by a moderator:
Ei menkkoja yöhön mennessä.....

Varmaan aamulla:angelic:

Täsaä kierrossa ei ole ollut yhtään mitään oireita. Ei edea kuuluisaa närästystä, eikä rintojen arkuutta. Ei mitään, ei yhtään mitääm.

Ovuloimaton kierto tämä ei ole, kun irrotuspiikkikin ihan tällä kertaa pistettiin.

Näin tuo kroppa omistajaansa hämää....:oops:

dpo16
 
:singing: ei menkkoja....

Enkä tyhmänä sit testannut, kun olin satavarma, että nyt ne alkaa.....

Yöpissa oli jo kipossa, mutta kaadoin pois, enkä dipannut testiä... koska oli ihan pieni vaaleanpunainen väri paperissa.

Nyt töissä, naisten vessassa ihmettelen, e
ttä missäs ne mun menkat nyt on:eek:

Ollako vai ei....siinä pulma.....digi taisi olla oikeassa:laughing021

Dpo16
 
Kp30/23-28. Oviksen ajankohdasta ei tietoa. Yleensä se on ollut jo 16-19. Aamulla rfsu liuskassa vaaleanpunainen haamu, pc:ssä nega. Sunnuntaihin mennessä mielestäni pitäisi näkyä jos jotain näkyvää tulee.
 
Tää on niin tätä. Minäki vatvoin testaamista petissä niin pitkään että meinas pissa tulla housuun. Sitte päätin että antaapa olla tällä kertaa.

Hentohaave :) Oon testannut kaksi negaa dpo 13 ja dpo 14....

Ois vaikea kuvitella, että nega muuttuisi enää tässä vaiheessa plussaksi:wacky:

Tsemppiä sinne testailuun!!:cheers
 
Hentohaave ovulaation jälkeinen päivä on dpo1 eli sulla olisi sitten dpo 8 tänään jos ovis olisi kp8?

Ja mulla sama eli inhoan tyhjiä testejä, siksi testaan vasta viimeisenä päivänä.
 
Heissulivei :greet025

Toipumassa paraikaa polyypin poistosta. Tämä kierto jäi minulta väliin operaation vuoksi, mutta nyt on letroresepti mukana ja toiveikkain mielin odottelen tulevaa.

Hippuselle oikein paljon onnea seuraavaan siirtoon!

Klinikalla lääkärini on korostanut sitä, miten oikea siirtohetki vaikuttaa pakastetun alkion siirron onnistumiseen. Kuulemma siirtoajankohdalla on suuri merkitys ihan päiväntarkkuudella.

Tähdelle, onnea testailuun!

Hento-Haave, tässä iässä voi tulla kiertoihin kaikenlaisia mysteerejä :confused004 Minulla oudot pitkät vuodot - tiputtelua jopa kp 10 saakka - johtuivat ilmeisesti polyypistä, joka nyt vasta hiljattain havaittiin. Ei silti luovuteta, eihän? :cool05
 
Takaisin
Top