----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sen kun tietäisikin....
mahikset 0.8%, niin järkeä ei taida olla missään:smiley-ashamed005
Yksi lapsi postiluukusta, kiitos!:computer005
Toivottasti teillä on kookas postiluukku!

Sitä vain mietin, että se inssi on jo aika nähty ja ivf kerran kokeiltu eikä vielä ihan sinulle parhaalla lääkityksellä, että jos nyt ihan tosissanne haluatte onnistua, niin eikö sen kokeilu olisi järkevämpää?
 
Vuotoraportti oman navan ympärillä jatkuu (kiviäkin kiinnostaa...) Siis, koko päivänä ei ole vuotanut mitään housuun, vain pyyhkiessä tulee vähän veristä limavuotoa paperiin. Alavatsaa kivistelee hiukan. Niinku tosi lieviä menkkaoireita. Tänään taas vaihteeksi mieliala ihan normaalihko. Muuten olo vetämätön ja flunssainen, närästää. Oonko onnistunut keräämään koko sarjan klassisia raskausoireita? Ylenpalttisen toiveikas kun on, niin keho kehittää kaikki mahdolliset raskausoireet! Milloin saa testata???:laughing025
Sovitaan, että se on kiinnittymisvuotoa!
 
Vuotoraportti oman navan ympärillä jatkuu (kiviäkin kiinnostaa...) Siis, koko päivänä ei ole vuotanut mitään housuun, vain pyyhkiessä tulee vähän veristä limavuotoa paperiin. Alavatsaa kivistelee hiukan. Niinku tosi lieviä menkkaoireita. Tänään taas vaihteeksi mieliala ihan normaalihko. Muuten olo vetämätön ja flunssainen, närästää. Oonko onnistunut keräämään koko sarjan klassisia raskausoireita? Ylenpalttisen toiveikas kun on, niin keho kehittää kaikki mahdolliset raskausoireet! Milloin saa testata???:laughing025

Hentohaave :) Toivotaan, että olet raskaana:cheers

Saat testata jo aika pian, koska sinun ovis oli aikaisin.

Tosin liian aikaisin ei kannata testata, mutta mielestäni dpo9 on jo aika hyvä ajoitus Pregcheckillä....
 
Tyypin kuulumisia: hCG eilisissä testissä 4920, eli tuplaantumistahti on hidastunut selvästi puolentoista viikon takaisesta. Uusintatesti huomenna, siitä sitten näkee tän hetkisen tahdin. Toivottavasti on vielä normaalin rajoissa! Ultra varattiin 28.5. tiistaille, silloin viimeistään näkee onko ketään paikalla.

Kävin samalla labrareissulla rautainfuusion kontrollissa, ja tulokset oli hyvät: ennen infuusiota ferritiini oli 12, nyt 2kk sen jälkeen 131. Olen tosi iloinen tästä, alhainen ferritiini kun on liitetty mm. alkuraskauden keskenmenoihin.

Motto78 :) Peukut pystyssä Tyypille!:cheers

Hcg arvo ei kai nouse suoraviivaisesti.

Koita olla relax ja hyvää odotuksen jatkoa:Heartpink
 
Toivottasti teillä on kookas postiluukku!

Sitä vain mietin, että se inssi on jo aika nähty ja ivf kerran kokeiltu eikä vielä ihan sinulle parhaalla lääkityksellä, että jos nyt ihan tosissanne haluatte onnistua, niin eikö sen kokeilu olisi järkevämpää?

Yölento :) IVF on kyllä edessä, mutta nyt myöhästyttiin seuraavasta kierrosta, kun ei haluta mennä uutta kertaa samalla (epäonnistuneella) IVF lääkityksellä.

Ilman inssiä, meillä ei ole kyllä yhtään mitään tsäänssiä (vasta-aineidenkin takia), joten maksetaan siitä se joku satanen taas toivoa ylläpitämään.
 
Äääh, halit sinne!
Alkaako IVF nyt seuraavaan kiertoon?

Lanbi :) Kiitos haleista!:hug013

Olen reilun vuoden aikana kovettanut itseni näiden letro/inssi pettymysten keskellä, joten ei tunnu oikein miltään.

Mies ei vielä tiedä, että pyyhin tänään päivällä punaista väriä wc paperiin (ja sitä tulee yhä niin vähän, ettei mitään näy, mutta sieltä ne kuitenkin alkaa:sad015).

Ei tää tunnu missään, enkä aio kiukutella miehelle.

Hän ei ansaitse kiukunpurkauksia. En ole myöskään masentunut, en itke, eikä mielialat heittele. Ainoa tunne on pettymys ja sekin alkaa olla ohi.

Life goes on....:happy093.
 
Mitäs....verta ei tulekkaan....:confused005

Piti jo kai alkaa, sillä päivällä näkyi "jotain" paperissa.

Kaivamalla kaivan, ei mitään:banghead:

Tää on niin tätä, tyyliin ollako vai ei olla:chicken:

Dpo 15, (ei vielä kp1....)
 
Hento haave ei kai vielä testiä? Jos kp 15 vai käsitinkö väärin? Mikä sulla normaali kierron pituus? Jos tänään kiinnitysvuoto näkyy kai aikaisintaan siitä kolmen päivän päästä? Vai olenko aivan ulapalla? Mulla kp 16/26-27. Testaan aikaisintaan kp 26 eli 26.5. Hauskaa kun kierto alkoi 1.päivä. Toki mulla ei mitään lääkkeitä käytössä. Jos ovis olisi kp8 niin kp17 aivan aikaisin milloin olisi haamuja. Korjatkaa oikeasti jos olen väärässä. Toki mä olen saanut niitä hailuja vasta dpo16. Eritänkin huonosti hormoonia pissaan.
 
Pari tippaa kirkasta verta, ei muuta:wideyed:

Yleensä menkat alkaa pienellä tuhrulla.

Lämmöt ylhäällä 37c

Raskaana en satavarmasti ole.

Dpo 15
 
En oo viittiny latistaa tunnelmaa ja raportoida päivittäisistä täysblankoista testeistä, joita oon tihrustanu ja yrittänyt tahdonvoimalla saada jotain näkyyn dpo 9 lähtien. :sad010

Viimeks oon testannut dpo 12. Sen jälkeen en oo testannut, en jaksa enää tyhjiä testejä tuijottaa. Tänään dpo 14 ja kävin verikokeessa, että voin lopettaa luget aikaisemmin, kunhan huomenna saan 100% vahvistuksen negalle. Muutoin kotitestipäivä olis vasta su ( dpo17).

Prosentuaalisesti meidän alkioista olis edes yhden luullut olevan kelvollinen, mutta yksikään ei ole edes yrittänyt tarttua kiinni. Kuitenkin luomuna alkanut kaksi (keskenmennyttä) raskautta viimeisen puolentoista vuoden aikana. Olisipa kiva tietää, onko tässä nyt joku muu ongelma, vai oliko alkiot todella kaikki niin surkeita?

Munasoluja saatiin kuitenkin hyvä määrä (14), heldelmöittyneitä oli hyvä määrä (10), lähes kaikki hedelmöittyneet saatin pakkaseen (9), kaikki paitsi yksi ovat selvinneet sulatuksesta ja jatkaneet jakautumista ennen siirtoa. Jotenkin tuntuu oudolta, että munasolut ois jo kaikki aivan paskoja, kun kaikki siirtoihin saakka meni niin hyvin ja hyvillä prosenteilla.

Yks 5päiväinen pakkasessa ja sit tää tie on tällä erää kuljettu loppuun.
 
Takaisin
Top