----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon tätä elämäni jo kypsytellyt seuraavaan.. Erittäin hitaasti lämpiävää sorttia tällä saralla (ei ehkä näytä siltä tässä sirkuksessa :wacky:), vaikka muuten onkin syttyvä tyyppi.
Meillä ei kumpikaan halua piuhojaan katkaistavan, että tervetuloa viiskymppisylläri :shy:. Jospa tuo keskeytetty aktioni alkais toimia huonommin vanhemmiten.. :woot: - lienee tosin riittää jalkojen riiputtaminenkin pikkuhiljaa. Kiitos vinkistä.
Vanhemmiten naisilla saattaa tulla outoja pakkoliikkeitä. Esim h hetkellä jalat kramppaa ukon kropan ympäri ja sen semmosta. Mutta nyt vaan Terhoa kasvattelemaan. Vielä sulla on viiteenkymppiin matkaa.
 
Jahas. Nyt alkoi vuoto. Mitälie, kirkasta verta tulee paperiin, kp15. Onks nää nyt menkat? 15 päivän kierto? Kiinnittymisvuoto? Jos ovis oli sillon kp8 (kun aamulämmöt nousi kp9) niin nyt olis just kiinnittymisen ajankohta. Eikö? Ei mulla kyl ikinä ennen ole ollut mitään kiinnittymisvuotoja. Neljä lasta on, ja kuusi raskautta. Eikä sen puoleen 15 päivän kiertojakaan. Kroppa on aina toiminu ku junan vessa, lähes kellon tarkkuudella. Nyt on kaik sekasin. Tai sitte frouva on raskaana. Kumpaa veikkaatte?
Vaikea kyllä sanoa, mitä on menossa, mutta kun lääkitys ottaa noin koville, niin ehkä luomuyritys kannattaa. Säilyy ainakin parisuhde <3
 
Onnea Helena!!!

Tähti, pahoittelut. :Heartred Miten etenette seuraavaksi?

HentoHaave, mulla tuli tällä kertaa ekaa kertaa ikinä kirkasta verta kiinnittymisen aikoihin, edellisissä ei mitään. Frouvan siis kannattaa pitää testejä kaapissa!

Lambi, ihan mahtavaa jos Terho osaa käyttäytyä ja säästyisit oireilta kokonaan.

Tyypin kuulumisia: hCG eilisissä testissä 4920, eli tuplaantumistahti on hidastunut selvästi puolentoista viikon takaisesta. Uusintatesti huomenna, siitä sitten näkee tän hetkisen tahdin. Toivottavasti on vielä normaalin rajoissa! Ultra varattiin 28.5. tiistaille, silloin viimeistään näkee onko ketään paikalla.

Kävin samalla labrareissulla rautainfuusion kontrollissa, ja tulokset oli hyvät: ennen infuusiota ferritiini oli 12, nyt 2kk sen jälkeen 131. Olen tosi iloinen tästä, alhainen ferritiini kun on liitetty mm. alkuraskauden keskenmenoihin.
 
Muokattu viimeksi:
Tyypin kuulumisia: hCG eilisissä testissä 4920, eli tuplaantumistahti on hidastunut selvästi puolentoista viikon takaisesta. Uusintatesti huomenna, siitä sitten näkee tän hetkisen tahdin. Toivottavasti on vielä normaalin rajoissa! Ultra varattiin 28.5. tiistaille, silloin viimeistään näkee onko ketään paikalla.

Kävin samalla labrareissulla rautainfuusion kontrollissa, ja tulokset oli hyvät: ennen infuusiota ferritiini oli 12, nyt 2kk sen jälkeen 131. Olen tosi iloinen tästä, alhainen ferritiini kun on liitetty mm. alkuraskauden keskenmenoihin.
Huhhuh, pitää kyllä jännässä!
Normaalinrajoissa on aina hyvä, kammottavan koukuttavaa tietää noin tarkkoja lukuja!!!
Ja onnittelut fetritiinin noususta (taas yksi asia jonka oppinut tässä seurassa!)
 
Joo näin mietin tuossa itsekin eilen... ainakin parin kuukauden hengittelytauko nyt lääkitysten kanssa. Mullahan kuitenkin ON todistetusti myös ovulaatio ilman letroja, ainakin osassa kierroista on tullut vahvat viivat ovistesteihin. Että ehkä niillä vois mennä eteenpäin. Tuli mitä tuli.

Nää mun mielialat nyt on aina olleet mitä on, ADHDn ansiosta ei mitään jarrua tunnetiloissa eikä tunnereaktioissa. Muutenkin siis haasteellista. Sit kun lääkitys moninkertaistaa tunnereaktiot niin... :nailbiting:

Hentohaave :) Sama täällä, ovulointiin en tarvitse yhtään mitään.

Välillä letrot olleet poissa, koska mietin, että mikä hyöty niistä on....

Ja nyt punaista dpo15....kp1 ovella!

Tämä kierto ei edes pidentynyt letrojen ansiosta:laughing002

Ei tullut niitä kahta, kun ei tullut yhtäkään:sad001
 
Minä olin ymmärtänyt, että teillä olisi ollut inssi välikierrossa ja ivf seuraavassa. Kuinkas nyt sitten?? Onko teidän klinikka auki heinäkuussa?

Yölento....en ole vielä ehtinyt kysellä

Piti olla IVF, mutta koska lääkitystä muutettiin, en lähtenyt vielä siihen mukaan...mikäli olisi inssi tärpännyt, olisi turhaa syödä lääkitystä loppukierrossa...
 
Takaisin
Top