----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä voisin sitten myydä sulle muutaman kymmentä niitä mun Kiinasta tilattuja testejä.:grin Takuuvarma punertava haamu tulee kaikkiin, myös negoihin.:laughing014 Luulin, että mulla oli hauskaa niiden kanssa viime kierrossa, mutta taisikin mennä hiukkasen stressin puolelle.:stopHuh huh, ei enää.

Lisäksi tunnen itseni ihan idiootiksi, kun nyt luin, että raskaustestejä voi ostaa itsepalvelukassalta. Meidän Prismassa ei niitä kassoja vielä ole. Myydäänkö PC:tä sittarissa?
Muuten ostaisin heti, mutta kun nyt pukkaa tota leffaviivaa joka testiin :whacky011.
 
Lambi :) Et tarvi enää testejä, vaan oikopäätä veritestiin....mars!:joyful: :cheers
En tarvikaan. Mutta jännäten nyt loppuun asti, en mä veritestistäkään nyt mitään hyödy. Jos terhon hiljaiselo jatkuu niin ehkä siellä 10 viikolla sitten neuvolaan,että pääsee johonkin ultraan kurkkaamaan, ehkä sydänäänetkin vois kuulua jo siinä. Siihen asti meinaan olla kun en olisikaan.
 
Kosmoskukka :) Kiina ilmiö on järkky!

Ei vain nämä r-testit, mutta muukin maailman meno. Paperitonta tavaraa sieltä tulee roppakaupalla, kuka vaan uskoo ja ostaa. Myös ihan liikemaailmassa tämä on suoranainen riesa/ongelma:stop:

Ei pelkästään tavalliselle kuluttajalle, ihmiselle, vaan kaikille.
Onhan se. Ihan hirveää krääsää sieltä kuskataan. Minä olen tilannut harrastejuttuja mm. Englannista. (Se huvi tosin taitaa loppua.) Mutta sortunut kyllä niihin Kiinalaisiinkin.:smiley-angry026 Mutta en mä silti mikään täysi kuluttajaporsas ole. Ihan ekologinenkin usein.:angelic: (Paitsi nää testit oli kyllä ihan typeryyttä)
 
Taidan olla vähän pihalla teidän keskusteluista.:hilarious:
Onnea leffaviivoista! Voithan sitten palata asiaan, kun oot vauvan pyöräyttänyt.
Ei se mitään :grin, kiva kun on uutta verta joukossa.
Eikä taida mulla enää paluuta yritykseen olla jos nyt niin ihmeellisesti kävisi että vauva tästä siunaantuisi. Mun mies on joustanut mulle jo niin monta lottovoittoa etten enempiä osaisi toivoakaan. Kuumeilu sen sijaan tuskin loppuu koskaan :nailbiting:.. (se olisi enää mahdollisuutena seuraavaksi se miehen kauhukuva YLLÄTYStuplat 50 senä kun vaihdevuodet olis just alkaneet)
Täällä saa onneksi roikkua ilman kuumettakin :shy:.
 
Ei se mitään :grin, kiva kun on uutta verta joukossa.
Eikä taida mulla enää paluuta yritykseen olla jos nyt niin ihmeellisesti kävisi että vauva tästä siunaantuisi. Mun mies on joustanut mulle jo niin monta lottovoittoa etten enempiä osaisi toivoakaan. Kuumeilu sen sijaan tuskin loppuu koskaan :nailbiting:.. (se olisi enää mahdollisuutena seuraavaksi se miehen kauhukuva YLLÄTYStuplat 50 senä kun vaihdevuodet olis just alkaneet)
Täällä saa onneksi roikkua ilman kuumettakin :shy:.
Pitäiskö sitä ukkoa alkaa jo hissukseen kypsyttelemään seuraavaan. Meillä on ihan toisin. En saa tuota ukkoa lopettamaan. Ei halua ehkäisyä. Sanoo vaan mulle, että jätät ne jalat nostamatta. Hänen mielestä toimiva ehkäisykeino. Että ylläriraskaus viiskymppisenä. Siis minä laittaisin hänet piuhojen katkaisuun, mutta nou nou. Mutta vielä yritetään täysillä.
 
Hei käyttääkö kukaan täällä hajuvettä? Moni oli tuoksu yliherkkä mutta mä kaipaisin jonkun kepeän kesätuoksun enkä tiedä mitä etsiä. Pidän tosi hennoista ja hedelmäisistä tuoksuista. Ja se miedompi ei Parfum koska suihkutan sitä ilmaan ja kävelen läpi niin tukka tuoksuu kivalle koko päivän. Älkää tappako mutta ajattelin jos jollain olisi idea? Escada ollut usein valinta mutta nyt ei toi kesätuoksu iskekkään.
 
Hei käyttääkö kukaan täällä hajuvettä? Moni oli tuoksu yliherkkä mutta mä kaipaisin jonkun kepeän kesätuoksun enkä tiedä mitä etsiä. Pidän tosi hennoista ja hedelmäisistä tuoksuista. Ja se miedompi ei Parfum koska suihkutan sitä ilmaan ja kävelen läpi niin tukka tuoksuu kivalle koko päivän. Älkää tappako mutta ajattelin jos jollain olisi idea? Escada ollut usein valinta mutta nyt ei toi kesätuoksu iskekkään.
Lynkkaan kyllä heti!!!! En pelkästään inhoa tuoksuja, vaan saan niistä migreenin ja astmakohtauksen, siis myös muiden ihmisten miedoistakin hajusteista. Tuskin olen Suomen ainoa, joten jos yhtään olet ihmisystävällinen ja välität muista, niin jätät hajut ostamatta.

Olenko ihan kummajainen, kun ostin aina testit apteekista??? Yhden kerrallaan, kun menkat oli runsaasti myöhässä. Toisen hain, jos oli plussa, niin kokeilin viikkonäytöllistä myöhemmin.
 
Hei käyttääkö kukaan täällä hajuvettä? Moni oli tuoksu yliherkkä mutta mä kaipaisin jonkun kepeän kesätuoksun enkä tiedä mitä etsiä. Pidän tosi hennoista ja hedelmäisistä tuoksuista. Ja se miedompi ei Parfum koska suihkutan sitä ilmaan ja kävelen läpi niin tukka tuoksuu kivalle koko päivän. Älkää tappako mutta ajattelin jos jollain olisi idea? Escada ollut usein valinta mutta nyt ei toi kesätuoksu iskekkään.

Peppipupu :) Pidän tuoksuista:Heartpink

Samoilla linjoilla, mutta jos jollain olisi jotain ihanaa tuoksua suositella....?
 
Vastavirran Akka ymmärrän, mutta tuskin kukaan niin lähelle tulee että haistaisi. En koskaan milloinkaan kulje julkisilla (ihmiset haisee todella pahalle) . Työpaikalla istun oman miehen kanssa, samoin lounaalla. Joo kaupassa käyn 2 viikossa mutta noin muuten en ole ihmisten ilmoilla. :grin jos käyn jossain niin omien kavereiden kotona.
 
Vastavirran Akka ymmärrän, mutta tuskin kukaan niin lähelle tulee että haistaisi. En koskaan milloinkaan kulje julkisilla (ihmiset haisee todella pahalle) . Työpaikalla istun oman miehen kanssa, samoin lounaalla. Joo kaupassa käyn 2 viikossa mutta noin muuten en ole ihmisten ilmoilla. :grin jos käyn jossain niin omien kavereiden kotona.
Tuoksut häiritsevät luontaista lisääntymisviettiä. Että jos et meistä muista piittaa, niin älä ainakaan oman miehen himojärjestelmää.
 
Vaatteetkin ostan netistä tai haen käytettynä joltain myyjältä. Just tein löydön : nahkaiset korkkarit 20€. Miltei käyttämättömät! Ja ihan just sellaiset joita toivoin! Eilen hain pakettiautomaatista Helly Hansenin käyttämättömän pidemmän tuulitakin ja senkin aivan naurettavaan hintaan! Mä oon tarjoushaukka!
 
Pitäiskö sitä ukkoa alkaa jo hissukseen kypsyttelemään seuraavaan. Meillä on ihan toisin. En saa tuota ukkoa lopettamaan. Ei halua ehkäisyä. Sanoo vaan mulle, että jätät ne jalat nostamatta. Hänen mielestä toimiva ehkäisykeino. Että ylläriraskaus viiskymppisenä. Siis minä laittaisin hänet piuhojen katkaisuun, mutta nou nou. Mutta vielä yritetään täysillä.
Mä oon tätä elämäni jo kypsytellyt seuraavaan.. Erittäin hitaasti lämpiävää sorttia tällä saralla (ei ehkä näytä siltä tässä sirkuksessa :wacky:), vaikka muuten onkin syttyvä tyyppi.
Meillä ei kumpikaan halua piuhojaan katkaistavan, että tervetuloa viiskymppisylläri :shy:. Jospa tuo keskeytetty aktioni alkais toimia huonommin vanhemmiten.. :woot: - lienee tosin riittää jalkojen riiputtaminenkin pikkuhiljaa. Kiitos vinkistä.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top