----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
487fa16348250dbf591af5580d27cda8

Tämmöinen tää oli kuivuttuaan. Hätäpäissäni tein pc:n laimeasta tunnin pissasta kun tulin kotiin ja nega se tietenkin oli.
 
487fa16348250dbf591af5580d27cda8

Tämmöinen tää oli kuivuttuaan. Hätäpäissäni tein pc:n laimeasta tunnin pissasta kun tulin kotiin ja nega se tietenkin oli.

Rauha80 :) Toivottavasti tää ois plussa!:smiley-angelic003

Mutta oon saanut tällä testillä monta vastaavaa, enkä ole ollut raskaana.

Siksi en osta enää tätä testiä, enkä RFSu, ellei ole pakko.
 
Se ei osaa päättää! Ehkä se on yes toiselle munalle ja no toiselle, mutta tiimalasi kertoo, että odota vielä hetki.

Yölento :) Menee jännäksi, menkat eivät alkaneet tänään. Huonenna on Klinikan virallinen testipäivä.

Veikkaisin, että tämä testi tosiaan näyttää YES toiselle munalle, joka oli vähän pienempi (n. 17mm) ja siten irtosi mahdollisesti 2-3pv. myöhemmin....

Tälle munalle dpo ois nyt about dpo10?:joyful:

Toivossa on hyvä elää :cheers
 
Mulla ei kyllä ole mielialaoireilut vieläkään rauhoittuneet letrokuurin jälkeen. Pari rauhallista päivää oli välissä. Sen jälkeen on taas sukellettu aika syvissä vesissä. Pelottaa jo itteänikin nämä turhautumisraivarit. Asiasta, josta normaalisti sanoisin miehelle ehkä hieman ärtyneenä, (esim. ”olisit voinut laittaa omat astiasi tiskikoneeseen asti”) saan aivan mielipuolisen raivarin ja haukun miehen ihan pataluhaksi. Olen aivan järjettömän kiihtynyt, ja niin vihainen että tekee mieli lyödä. Sitten puoli tuntia välikohtauksen jälkeen kun olen rauhoittunut, oon itsekin aivan ihmeissäni ja järkyttynyt raivarin voimakkuudesta suhteessa tapahtuneeseen. Hiukan pelottavaa. Johtuuko nää oireet nyt edelleen letroista, vai oonko mä raskaana???

Hentohaave :) Ei tuo enää letroista johdu....:happy118

Viimeisen letron jälkeen kaikki on jo ennallaan yhden vuorokauden jälkeen.

Jospa olisit raskaana ja siinä syy!:cheers
 
Että ollakko vai eikö olla. Siinäpä vasta pulma.

Vastavirran akka :) Tämä on palstan paras ja selkein kysymys:laughing002

To be or not to be?:eek:

Nyt raskaustestejä ostamaan ja RFSU digin kierrän kaukaa, samoin liuskat...ja Clearblue....jäljelle jää pregcheck....mutta koska ne on niin haluttuja, hyllyt loistaa tyhjyyttään. Lähes jokapaikassa:banghead:

Miksei kaupoissa käsitetä mitään asiakkaiden toiveista?...varmaan kaupassa työskentelevälle ostajalle (purchaser) on aivan sama mikä testi on kyseessä, kunhan sillä mitataan raskautta!:singing: RFSU on halpa ja sillä kuvitellaan saada säästöjä Marketille:angelic:

Clearbluesta myös veikkaan, että ostohinta on aika matala myyntihintaan nähden.

Saankohan yhtään (luotettavaa) testiä käteen tällä kauppareissulla?:hungover:
 
Last edited by a moderator:
Vastavirran akka :) Tämä on palstan paras ja selkein kysymys:laughing002

To be or not to be?:eek:

Nyt raskaustestejä ostamaan ja RFSU digin kierrän kaukaa, samoin liuskat...ja Clearblue....jäljelle jää pregcheck....mutta koska ne on niin haluttuja, hyllyt loistaa tyhjyyttään. Lähes jokapaikassa:banghead:

Miksei kaupoissa käsitetä mitään asiakkaiden toiveista?...varmaan kaupassa työskentelevälle ostajalle (purchaser) on aivan sama mikä testi on kyseessä, kunhan sillä mitataan raskautta!:singing: RFSU on halpa ja sillä kuvitellaan saada säästöjä Marketille:angelic:

Clearbluesta myös veikkaan, että ostohinta on aika matala myyntihintaan nähden.

Saankohan yhtään (luotettavaa) testiä käteen tällä kauppareissulla?:hungover:
Kun bongaat niitä osta reilusti. Itsepalvelukassan kautta vaan.
 
Vastavirran akka :) Tämä on palstan paras ja selkein kysymys:laughing002

To be or not to be?:eek:

Nyt raskaustestejä ostamaan ja RFSU digin kierrän kaukaa, samoin liuskat...ja Clearblue....jäljelle jää pregcheck....mutta koska ne on niin haluttuja, hyllyt loistaa tyhjyyttään. Lähes jokapaikassa:banghead:

Miksei kaupoissa käsitetä mitään asiakkaiden toiveista?...varmaan kaupassa työskentelevälle ostajalle (purchaser) on aivan sama mikä testi on kyseessä, kunhan sillä mitataan raskautta!:singing: RFSU on halpa ja sillä kuvitellaan saada säästöjä Marketille:angelic:

Clearbluesta myös veikkaan, että ostohinta on aika matala myyntihintaan nähden.

Saankohan yhtään (luotettavaa) testiä käteen tällä kauppareissulla?:hungover:
Sehän voisit reippaana naisena laittaa kaupalle palautetta? Pitäishän sitä nyt luotettavia testejä saada naisten ostaa!
Netistä tilaaminen on kyllä helppo vaihtoehto, kun pääsee siitä ihmiskontaktista. Vähän niinkun seksilelujen osto :grin, kuka sitä nyt dildon kanssa marketin kassajonossa viitsisi kun voi netistä klikkailla.

Kun bongaat niitä osta reilusti. Itsepalvelukassan kautta vaan.
No joo, onhan tässä ideaa..
 
No joo, en minäkään tuota minään pidä. Kunhan on hauskaa nähdä välillä muutakin kuin vitivalkoista.
Huomisaamuna pc jos vuoto ei ala.
Mä tykkään kyllä kans haamuista ja viivanpaikoista. Vaikka mitään ei meinaiskaan. Mieluummin niitä katsoo kun puhdasta valkeaa..
 
Mä tykkään kyllä kans haamuista ja viivanpaikoista. Vaikka mitään ei meinaiskaan. Mieluummin niitä katsoo kun puhdasta valkeaa..
Mä voisin sitten myydä sulle muutaman kymmentä niitä mun Kiinasta tilattuja testejä.:grin Takuuvarma punertava haamu tulee kaikkiin, myös negoihin.:laughing014 Luulin, että mulla oli hauskaa niiden kanssa viime kierrossa, mutta taisikin mennä hiukkasen stressin puolelle.:stopHuh huh, ei enää.

Lisäksi tunnen itseni ihan idiootiksi, kun nyt luin, että raskaustestejä voi ostaa itsepalvelukassalta. Meidän Prismassa ei niitä kassoja vielä ole. Myydäänkö PC:tä sittarissa?
 
Mä voisin sitten myydä sulle muutaman kymmentä niitä mun Kiinasta tilattuja testejä.:grin Takuuvarma punertava haamu tulee kaikkiin, myös negoihin.:laughing014 Luulin, että mulla oli hauskaa niiden kanssa viime kierrossa, mutta taisikin mennä hiukkasen stressin puolelle.:stopHuh huh, ei enää.

Lisäksi tunnen itseni ihan idiootiksi, kun nyt luin, että raskaustestejä voi ostaa itsepalvelukassalta. Meidän Prismassa ei niitä kassoja vielä ole. Myydäänkö PC:tä sittarissa?
Hauskoja testejä.

Pc testejä on myös sittarissa.
 
Mä voisin sitten myydä sulle muutaman kymmentä niitä mun Kiinasta tilattuja testejä.:grin Takuuvarma punertava haamu tulee kaikkiin, myös negoihin.:laughing014 Luulin, että mulla oli hauskaa niiden kanssa viime kierrossa, mutta taisikin mennä hiukkasen stressin puolelle.:stopHuh huh, ei enää.

Lisäksi tunnen itseni ihan idiootiksi, kun nyt luin, että raskaustestejä voi ostaa itsepalvelukassalta. Meidän Prismassa ei niitä kassoja vielä ole. Myydäänkö PC:tä sittarissa?

Kosmoskukka :) Kiina ilmiö on järkky!

Ei vain nämä r-testit, mutta muukin maailman meno. Paperitonta tavaraa sieltä tulee roppakaupalla, kuka vaan uskoo ja ostaa. Myös ihan liikemaailmassa tämä on suoranainen riesa/ongelma:stop:

Ei pelkästään tavalliselle kuluttajalle, ihmiselle, vaan kaikille.
 
Takaisin
Top