----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lambi :) Mä kans epäilen näitä kahta irronnutta munaa, ettei ole kultamunia, kuten luulin:chicken:

Eikös dpo 13 pitäisi jo raskaustestissä jotain näkyä:shy:?

Vielä katsoin sitä mun eilistä RFSU digiä, niin se on ihan seonnut...ruudussa juoksee vuorotellen...?....NO....YES....?....No...YES...Herranen aika!:banghead: :laughing021
Että ollakko vai eikö olla. Siinäpä vasta pulma.
 
Ei hemmet! Repesin, onhan sekopäinen testi :hilarious:
!
Ota videoo ja lähetä valmistajalle? Jospa saisit läjän uusia :grin..

Koska sulla pitäis menkat alkaa?

Lambi :) Video ois tänne hyvä....jos se testi vielä hyrrää, voisin onnistua saamaan sitä tänne nähtäväksi (mutta videot ei taida onnistua liitettäväksi)....

Jospa tuo testi tahtoo viestittää... arpapelistä!!:laughing001

Tätähän tämä on meillä promille/prosentti kerholaisilla. Hauskin koskaan tekemäni raskaustesti,:greet015

..eikä mikään halpiskaan - tosiaan.

Menkkoja odotan alkavaksi huomenna.
 
Last edited by a moderator:
Tähti: Aika hauska, että toinen sanoo mun tilanteesta, että olen ajoissa liikkeellä, kun itsellä on jo ihan kirveen kaivoon heittänyt fiilis.:grin Pelottaa esivaihdevuodet, vaikkei sekään tarkoita, etteikö enää lasta voisi saada. Mutta kun luonne on tämä.:hungover:

Kosmoskukka :) Huomaan, että olet perehtynyt aika syvällisesti tähän palstaan ja meihin! Hienoa, että päätit tulla mukaan!:cheers

Toivottavasti kukaan ei ole sanonut, että olisit vanha. Luon sinulle toivoa, ikä ei ole sinulla vielä vastassa:happy118 ei ei ei....:cheers

Aloin ensimmäistä hankkimaan 42-vuotiaana. Sinulla on aikaa vielä, eikä esivaihdevuodet yleensä tule edes ennen 40-vuoden ikää.

Nyt vaan uskoa jatkaa eteenpäin:joyful: Olet vielä nuori, usko vaan:p

Plussaa puhallan...PUUH!!:cheers
:wav
 
Oon niin tööt täällä reissussa etten enää tunne omaa kroppaani... :hungover: Vuoto onneksi loppui, nyt kun saisi vielä levättyä niin voisi tunnustella muita oloja. Saan torstaina pitää etäpäivän ja alkaa palautua pari viikkoa kestäneen projektin loppurutistuksesta, ihanaa. :bag:

Miten Terho voi? Ja kasvatusalusta itse? :)

Motto78 :) Toivon ja uskon, että se vuoto oli harmitonta.

Missä tarkalleen olet? Miltä siellä näyttää maailma, onko erilaisia rakennuksia?

Hyvää odotuksen jatkoa!:Heartpink
 
:greet025
ota tästä selvää....:smiley-angelic006

Ompas hauskaa!!:laughing021

Lienee vähän huonoa huumoria, mutta rikkihän tuo on...:smiley-ashamed004 Kysymysmerkki vaan tällä kertaa puuttuu...

20190514_184416.jpg

20190514_184406.jpg

20190514_184359.jpg


:smiley-angelic003 :smiley-angelic006:smiley-angelic006

Dpo 12
 
Last edited by a moderator:
Tervehdys kaikille,
Oli tuolla raskaaksi 2019 ketjussa puhetta, että tarvitsisin uuden kirjoittelupaikan, koska tuntuu, että siellä kaikki nuoria, nättejä, hedelmällisiä ja vain pikaisesti käymässä.:smiley-angelic002

Mutta teillä näyttäisi olevan täällä aika hyvä yhteishenki, enkä ole yhtään hyvä keskustelija.:wacky: Aina sellaista omanapaista kirjoittelua, kun en joko tiedä asioista mitään tai sitten en vain tiedä mitä kehtaa vastata. Hiljainen ihminen olen siis ihan livenäkin vieraiden kanssa.

Yritin selata tätä ketjua taaksepäin muutaman sivullisen, mutten oikein päässyt kärryille missä tilanteissa täällä kuumeilette. Itse olen 38v ja ”toisella kierroksella”, tällä kertaa elämäni rakkauden kanssa, ja olisimme niin kovasti halunneet vielä yhteistä jälkikasvua, mutta ei tämä minun keho oikein taida enää pelittää.

Tänään alkoi menkat kp16.:sorry: Olikin ennätyslyhyt kierto se sitten. Tiputtelu alkoi kp9 ja jatkui tähän asti. Ehtihän tässä siis olla 3 vuodotonta päivää tässä kierrossa. Ahdistaa kun ei mulla ole koskaan ollut välivuotoja. Lisäksi kierrot on muutenkin lyhentyneet nyt viimeisen puolen vuoden aikana. Aina ennen olleet ihan säännölliset 27-28pv ja nyt sitten jotain 25.
Syksyllä oli tuulimunaraskaus, mutta silloin ei ollutkaan vielä näitä vuotohäiriöitä.

Ensi viikolla olen menossa gynen polille. Pelottaa ettei ota mun huolia yhtään tosissaan.:sorry: Tuleeko kenellekään mieleen jotain vinkkejä mitä pitäisi itse ymmärtää siellä kysyä/pyytää?

Tervetuloa :welcome
 
Kp7. Puuhailtiin äsken spontaanisti, ihanaa :love017

Tänään oli pitkä päivä. Tulevat 7lk tulivat tutustumaan ja tapasin tulevan 7. luokkani. Illalla oli vanhempainilta ja tapasin muutamia vanhempiakin :happy:

Väsyttää :wacky:
 
Kp28 keskimäärin 25pvän kierrossa. Flo ilmoittaa että päivän myöhässä. Seksiä on ollut 11 päivää sitten. Oli tosi kuiva kierto, ei juuri haluttanut, joten tuo on oikeastaan ainoa mahdollinen pano josta mitään potentiaalista voisi tulla. Ovista en tikuttanut enkä kuulostellut, joten post ovulatorisesta päivästä ei mitään käryä.
Clearbluen plussa/miinus testillä nega. Joskin se pystyviiva siitä kuultaa, mutta niin kai se sinipohjaisissa tekee. Käyn huomiseksi hakemassa pc:n, jos vielä tarttee.
Melko varmasti vuoto kuitenkin alkaa pian.
 
Ajoin miehen aamulla leikkaukseen ja haen iltapäivällä pois. Tänään illalla vyöhyketerapia. Ei sitä
tiedä, jos se auttais tärppiin :grin

Toivottavasti ei mulle flunssa iske, kun huomenna haluaisin töihin. On juhlapäivä ja leivon sinne
piirakkaa sekä kiikutan muitakin herkkuja :joyful: Mulla on myös tää viikko opehuoneen keittiön
vastuuviikko mieskollegan kanssa, jolla myöskin huomenna juhlapäivä. Saa nähdä, notkuuko
meillä opehuone huomenna herkuista :woot:

Kp8, ei mitään erikoista. Ei sitten yhtään mitään :hilarious:
 
Että ollakko vai eikö olla. Siinäpä vasta pulma.
Jokos sä tikutat? Vai missä päivissä menet? Menee nyt päivät jotenkin hitaasti :wacky:.. Ja samalla kuitenkin niin ettei meinaa kaikkea keritä. Vähän aiheesta riippuen.. Laidunkauden korvalla on aina paljon hommaa, aidat, villat yms yms. Mutta kiertopvät / rvt matelee :hilarious:.
 
Jokos sä tikutat? Vai missä päivissä menet? Menee nyt päivät jotenkin hitaasti :wacky:.. Ja samalla kuitenkin niin ettei meinaa kaikkea keritä. Vähän aiheesta riippuen.. Laidunkauden korvalla on aina paljon hommaa, aidat, villat yms yms. Mutta kiertopvät / rvt matelee :hilarious:.
Vasta dpo7 alkaa testit jo poltella, mutta hetki vielä pitää malttaa. Kasvimaa hommiin pitäis apulaisen kanssa lähteä. On hyvin kiinnostunut ja auttavainen apulainen. Ihanaa se on, kun hommaa piisaa. Terho taitaa voida hyvin?

Mitäs Tyypin numerot näyttää tänään?
 
Takaisin
Top