----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025 Tässä hätäinen RFSU testi työmatkalla..

Pidätystä takana vajaa 2 tuntia....

En ole vuoteen saanut tällaista RFSU:n testiä, varmaan kertaakaan...:wacky: Missä on kuuluisa hailura/viivanpaikka?
20190513_180459.jpg


Kun olin raskaana, niin tämä RFSU testi taisi olla silloin aika saman näköinen blanco....:angelic:

Yhtä mysteeri tulos, kuin digi?

Dpo 12
 
Last edited by a moderator:
Tervehdys kaikille,
Oli tuolla raskaaksi 2019 ketjussa puhetta, että tarvitsisin uuden kirjoittelupaikan, koska tuntuu, että siellä kaikki nuoria, nättejä, hedelmällisiä ja vain pikaisesti käymässä.:smiley-angelic002

Mutta teillä näyttäisi olevan täällä aika hyvä yhteishenki, enkä ole yhtään hyvä keskustelija.:wacky: Aina sellaista omanapaista kirjoittelua, kun en joko tiedä asioista mitään tai sitten en vain tiedä mitä kehtaa vastata. Hiljainen ihminen olen siis ihan livenäkin vieraiden kanssa.

Yritin selata tätä ketjua taaksepäin muutaman sivullisen, mutten oikein päässyt kärryille missä tilanteissa täällä kuumeilette. Itse olen 38v ja ”toisella kierroksella”, tällä kertaa elämäni rakkauden kanssa, ja olisimme niin kovasti halunneet vielä yhteistä jälkikasvua, mutta ei tämä minun keho oikein taida enää pelittää.

Tänään alkoi menkat kp16.:sorry: Olikin ennätyslyhyt kierto se sitten. Tiputtelu alkoi kp9 ja jatkui tähän asti. Ehtihän tässä siis olla 3 vuodotonta päivää tässä kierrossa. Ahdistaa kun ei mulla ole koskaan ollut välivuotoja. Lisäksi kierrot on muutenkin lyhentyneet nyt viimeisen puolen vuoden aikana. Aina ennen olleet ihan säännölliset 27-28pv ja nyt sitten jotain 25.
Syksyllä oli tuulimunaraskaus, mutta silloin ei ollutkaan vielä näitä vuotohäiriöitä.

Ensi viikolla olen menossa gynen polille. Pelottaa ettei ota mun huolia yhtään tosissaan.:sorry: Tuleeko kenellekään mieleen jotain vinkkejä mitä pitäisi itse ymmärtää siellä kysyä/pyytää?
 
Kosmoskukka, tervetuloa! Neuvoja en osaa antaa, vaikka itselläni on aina ollut epäsäännöllinen kierto. Apuja en ole siihen saanut missään vaiheessa, yritysaikana en edes yrittänyt, kun silloin oli jotakuinkin hyvä vaihe eli ei tosi lyhyitä eikä pitkiä kiertoja.

Terveelliset elämäntavat ja jotakuinkin normaali paino auttavat varmasti ja gyneltä nuo naiset ovat saaneet muutakin apua. Ihan hyvissä ajoin olette kuitenkin toisenne löytäneet! Onnea!
 
Tervehdys kaikille,
Oli tuolla raskaaksi 2019 ketjussa puhetta, että tarvitsisin uuden kirjoittelupaikan, koska tuntuu, että siellä kaikki nuoria, nättejä, hedelmällisiä ja vain pikaisesti käymässä.:smiley-angelic002

Mutta teillä näyttäisi olevan täällä aika hyvä yhteishenki, enkä ole yhtään hyvä keskustelija.:wacky: Aina sellaista omanapaista kirjoittelua, kun en joko tiedä asioista mitään tai sitten en vain tiedä mitä kehtaa vastata. Hiljainen ihminen olen siis ihan livenäkin vieraiden kanssa.

Yritin selata tätä ketjua taaksepäin muutaman sivullisen, mutten oikein päässyt kärryille missä tilanteissa täällä kuumeilette. Itse olen 38v ja ”toisella kierroksella”, tällä kertaa elämäni rakkauden kanssa, ja olisimme niin kovasti halunneet vielä yhteistä jälkikasvua, mutta ei tämä minun keho oikein taida enää pelittää.

Tänään alkoi menkat kp16.:sorry: Olikin ennätyslyhyt kierto se sitten. Tiputtelu alkoi kp9 ja jatkui tähän asti. Ehtihän tässä siis olla 3 vuodotonta päivää tässä kierrossa. Ahdistaa kun ei mulla ole koskaan ollut välivuotoja. Lisäksi kierrot on muutenkin lyhentyneet nyt viimeisen puolen vuoden aikana. Aina ennen olleet ihan säännölliset 27-28pv ja nyt sitten jotain 25.
Syksyllä oli tuulimunaraskaus, mutta silloin ei ollutkaan vielä näitä vuotohäiriöitä.

Ensi viikolla olen menossa gynen polille. Pelottaa ettei ota mun huolia yhtään tosissaan.:sorry: Tuleeko kenellekään mieleen jotain vinkkejä mitä pitäisi itse ymmärtää siellä kysyä/pyytää?

Tervetuloa! Täällä saa mielestäni osallistua ja/tai omanapailla ihan nin paljon kuin hyvältä tuntuu. :) Tilanteitakin on moneen lähtöön; osalla on jo yksi tai useampi lapsi ja jotkut (esim. minä) yrittää ensimmäistä.

Hyvä että pääset polille; uskoisin että ottavat tosissaan kun ikää ja yritystä sekä tuulimuna/vuotohäiriöt taustalla. Kannattaa avata taustat, pyytää testejä (ainakin alku- ja loppukierron hormonit, ehkä myös AMH) nykytilanteen selvittämiseksi, ja kysellä olisiko esim. loppukierron tukemisesta progesteronilla hyötyä. Ultralla toivottavasti kurkkaavat miltä kohdussa ja munasarjoissa näyttää.

Mulla oli kkm loppusyksystä, ja siitä seurasi myös tiputtelua ja muita ihmeellisyyksiä. Onkohan hormonitoiminnan palautuminen näin kypsemmällä iällä hitaampaa...?
 
Mikäs moton tilanne tänään? Onko sulla kipuja/vuotoa vielä?
Oon niin tööt täällä reissussa etten enää tunne omaa kroppaani... :hungover: Vuoto onneksi loppui, nyt kun saisi vielä levättyä niin voisi tunnustella muita oloja. Saan torstaina pitää etäpäivän ja alkaa palautua pari viikkoa kestäneen projektin loppurutistuksesta, ihanaa. :bag:

Miten Terho voi? Ja kasvatusalusta itse? :)
 
Oon niin tööt täällä reissussa etten enää tunne omaa kroppaani... :hungover: Vuoto onneksi loppui, nyt kun saisi vielä levättyä niin voisi tunnustella muita oloja. Saan torstaina pitää etäpäivän ja alkaa palautua pari viikkoa kestäneen projektin loppurutistuksesta, ihanaa.

Miten Terho voi? Ja kasvatusalusta itse? :)
Ihanasti luo toivoa meidän virtuaalikaksosille vuodon loppuminen!
Terho on kovin huomaamaton, mikä on kovasti optimistinen asia tässä! Tänään siis oikeen hyvä meininki! Ei tunnu miltään.
On aika muikea tunne kantaa aarteen siementä kenenkään siitä tietämättä.
En tiedä aavistaako mun fiksu 10 vuotias, sanoi mulle hetki sitten että "sähän et enää voi saada vauvaa äiti? sähän sanoit ettei enää yli 40 onnistu vauvojen teko ihmisillä" nooooh, ehkä kuitenkin, ei sitä koskaan tiedä kulta.. Yritin sitten kertoa kattavasti miten munasolut vanhenee, mutta joukossa voi olla the Kultamuna.. :smiley-ashamed004
 
Niin, tiedä sitten onko kultamuna, tuhkamuna, tuulimuna vai vain luulosairas hautomo. Kaikki ihan mahdollisia skenaarioita.
 
Tervehdys kaikille,
Oli tuolla raskaaksi 2019 ketjussa puhetta, että tarvitsisin uuden kirjoittelupaikan, koska tuntuu, että siellä kaikki nuoria, nättejä, hedelmällisiä ja vain pikaisesti käymässä.:smiley-angelic002

Mutta teillä näyttäisi olevan täällä aika hyvä yhteishenki, enkä ole yhtään hyvä keskustelija.:wacky: Aina sellaista omanapaista kirjoittelua, kun en joko tiedä asioista mitään tai sitten en vain tiedä mitä kehtaa vastata. Hiljainen ihminen olen siis ihan livenäkin vieraiden kanssa.

Yritin selata tätä ketjua taaksepäin muutaman sivullisen, mutten oikein päässyt kärryille missä tilanteissa täällä kuumeilette. Itse olen 38v ja ”toisella kierroksella”, tällä kertaa elämäni rakkauden kanssa, ja olisimme niin kovasti halunneet vielä yhteistä jälkikasvua, mutta ei tämä minun keho oikein taida enää pelittää.

Tänään alkoi menkat kp16.:sorry: Olikin ennätyslyhyt kierto se sitten. Tiputtelu alkoi kp9 ja jatkui tähän asti. Ehtihän tässä siis olla 3 vuodotonta päivää tässä kierrossa. Ahdistaa kun ei mulla ole koskaan ollut välivuotoja. Lisäksi kierrot on muutenkin lyhentyneet nyt viimeisen puolen vuoden aikana. Aina ennen olleet ihan säännölliset 27-28pv ja nyt sitten jotain 25.
Syksyllä oli tuulimunaraskaus, mutta silloin ei ollutkaan vielä näitä vuotohäiriöitä.

Ensi viikolla olen menossa gynen polille. Pelottaa ettei ota mun huolia yhtään tosissaan.:sorry: Tuleeko kenellekään mieleen jotain vinkkejä mitä pitäisi itse ymmärtää siellä kysyä/pyytää?

Tervetuloa mukaan Kosmoskukka! :)

Täällä kyllä saa omanapailla, ei ketään haittaa, kun ollaan jo sen verran hyvällä itsetunnolla varustettuja:laughing002

Täällä on niin loisto porukka ja juttuja riittää....mutta koska plussat on niin tiukassa, keskustella saa ja sopii muustakin:p

Voi kun osaisin neuvoa, ainakin olet ajoissa liikkeellä:joyful: Pikaista plussaa toivotaan:cheers
 
Niin, tiedä sitten onko kultamuna, tuhkamuna, tuulimuna vai vain luulosairas hautomo. Kaikki ihan mahdollisia skenaarioita.

Lambi :) Mä kans epäilen näitä kahta irronnutta munaa, ettei ole kultamunia, kuten luulin:chicken:

Eikös dpo 13 pitäisi jo raskaustestissä jotain näkyä:shy:?

Vielä katsoin sitä mun eilistä RFSU digiä, niin se on ihan seonnut...ruudussa juoksee vuorotellen...?....NO....YES....?....No...YES...Herranen aika!:banghead: :laughing021
 
Vielä katsoin sitä mun eilistä RFSU digiä, niin se on ihan seonnut...ruudussa juoksee vuorotellen...?....NO....YES....?....No...YES...Herranen aika!:banghead: :laughing021
Ei hemmet! Repesin, onhan sekopäinen testi :hilarious:
!
Ota videoo ja lähetä valmistajalle? Jospa saisit läjän uusia :grin..

Koska sulla pitäis menkat alkaa?
 
Yölento: Ylipainon kanssa olen tosiaan koko elämäni paininut ja siitä ihan varmasti huomauttaa ensi viikolla. Tekisi niin mieli sitäkin laittaa vähän edes iän piikkiin. Tiukasti tuntuu kroppa pitävän kaikesta kiinni.

Motto78:
Juuri tällaisia olinkin miettinyt, että saako hormonitoimintaa mitenkään testattua. Tuosta AMH testistä olinkin joskus lukenut. Toivottavasti suostuvat testailemaan. Neuvolantäti ainakin lupaili puhelimessa ultrausta ja en aio kovin helpolla suostua ilman sitä poistumaan.:smiley-angry016

Viisi vuotta sitten kohdussa ainakin joku myooma oli, joka silloin ei edellyttänyt toimenpiteitä, mutta onhan se (ne?) voinut kasvaa ties kuinka paljon siitä. Kummallista paineentunnetta mulla myös on tuossa kohdun kohdalla pitkin kiertoa nykyään. Mulla on lapsia jo ennestään, mutta 10v alkaa olla jo aikaa mun ”vauvan” syntymästä. Toivon kyllä sulle plussa onnea vähän enemmän kuin itselleni, jos ensimmäistä yritätte.:Heartred:grin

Tähti
: Aika hauska, että toinen sanoo mun tilanteesta, että olen ajoissa liikkeellä, kun itsellä on jo ihan kirveen kaivoon heittänyt fiilis.:grin Pelottaa esivaihdevuodet, vaikkei sekään tarkoita, etteikö enää lasta voisi saada. Mutta kun luonne on tämä.:hungover:
 
Tähti, jos kultamuna on kiinnittynyt vähän myöhemmin niin voi olla ettei tuloksiakaan vielä näkyisi? (Toivoa on kunnes toisin todistetaan!)

Palautetta vaan vetämään, ja toivotaan että korvaukseksi saadut uudet testit olisi tarpeettomia koska plussa. :grin

Mä tein äsken huvikseni toilettipussukasta löytyneen ovistestin koska niitä on kotona kaapissa 45 kpl. Oli melkoisen räikeä testiviiva näin 5+1 :wideyed:
 
Yölento: Ylipainon kanssa olen tosiaan koko elämäni paininut ja siitä ihan varmasti huomauttaa ensi viikolla. Tekisi niin mieli sitäkin laittaa vähän edes iän piikkiin. Tiukasti tuntuu kroppa pitävän kaikesta kiinni.
Motto78: Juuri tällaisia olinkin miettinyt, että saako hormonitoimintaa mitenkään testattua. Tuosta AMH testistä olinkin joskus lukenut. Toivottavasti suostuvat testailemaan. Neuvolantäti ainakin lupaili puhelimessa ultrausta ja en aio kovin helpolla suostua ilman sitä poistumaan.:smiley-angry016

Viisi vuotta sitten kohdussa ainakin joku myooma oli, joka silloin ei edellyttänyt toimenpiteitä, mutta onhan se (ne?) voinut kasvaa ties kuinka paljon siitä. Kummallista paineentunnetta mulla myös on tuossa kohdun kohdalla pitkin kiertoa nykyään. Mulla on lapsia jo ennestään, mutta 10v alkaa olla jo aikaa mun ”vauvan” syntymästä. Toivon kyllä sulle plussa onnea vähän enemmän kuin itselleni, jos ensimmäistä yritätte.:Heartred:grin
Tähti: Aika hauska, että toinen sanoo mun tilanteesta, että olen ajoissa liikkeellä, kun itsellä on jo ihan kirveen kaivoon heittänyt fiilis.:grin Pelottaa esivaihdevuodet, vaikkei sekään tarkoita, etteikö enää lasta voisi saada. Mutta kun luonne on tämä.:hungover:
Tervetuloa tänne.

Ehdottomasti vaadi ultraa. Myoomat ja polyypit voivat aiheuttaa vuotohäiriöitä hormonien lisäksi. Mulla joulukuussa poistettiin polyyppi ja viime vuosi oli yhtä vuotoa vuodon perään. Tsemppiä vuotojen normalisoitumiseen. Ja sitä plussaa tietysti.
 
Takaisin
Top