----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lastensuojelussa toki monet pärjäävät, minäkin aikanani, mutta on kyllä rankkaa ja tuskin on helpommaksi muuttunut. Olin lastenkodissa yli 20 vuotta sitten ja sen jälkeen on kyllä vaikeammaksi mennyt koko ajan. Hatunnosto jokaiselle, joka sitä jaksaa.

Vielä nykyisinkin on myös pitkäaikaisia perhesijoituksia, joissa todennäköisyys luopumaan joutumiselle on äärimmäisen pieni.

Yölento :)
Sinäkin sopisit muulle alalle hyvin, esim. kiinteistö ala :)
Isännöinti.
 
Ei...ei...ei.....:banghead:

Tylsistyt siihen työhön vajaassa viikossa:laughing002

Nyt valitset alan, jossa saa kertoa asioista ja päivittää niitä:grin

Informaatio - vaikka firman lähetti ennemmin!:happy119 Siinä tämä äkkiseltään tulikin ja ois täysin nappi tehtävä! Katseles vaan, niitä paikkoja on jossain vapaana:happy093
Siis postinkantaja vai mikä? Ei meidän postimies kerro ja päivitä mitään. Kantaa vain laskuja niska vääränä.
 
Yölento :)
Sinäkin sopisit muulle alalle hyvin, esim. kiinteistö ala :)
Isännöinti.
Ilman muuta sopisin, mutta en halua. Olin koulussa todella taitava matematiikassa, kemiassa, äidinkielessä, vieraissa kielissä ja taideaineissa. Olisin voinut valita siis mitä tahansa ja valitsin sen, mikä on kaikkein vaikeinta minulle ja kauimpana vahvuuksistani. Tai en ihan vaikeinta, liikunnan opettaja olisi vielä tätä haastavampi, mutta olen toki toiminut liikunnan ohjaajana useita vuosia.
 
Ilman muuta sopisin, mutta en halua. Olin koulussa todella taitava matematiikassa, kemiassa, äidinkielessä, vieraissa kielissä ja taideaineissa. Olisin voinut valita siis mitä tahansa ja valitsin sen, mikä on kaikkein vaikeinta minulle ja kauimpana vahvuuksistani. Tai en ihan vaikeinta, liikunnan opettaja olisi vielä tätä haastavampi, mutta olen toki toiminut liikunnan ohjaajana useita vuosia.
Että niin kun mottona sulla vaikeimman kautta. Hienoa. Ei turha mimmi ollenkaan.
 
Minä taas en muista nimiä. Ne on sitten vaikeita.

Täällä tuli kesän ensimmäinen ukkonen. Kova pamaus ja valo välähti eteisessä, muttei olla vielä syytä löydetty. Melkein tuli kakat housuun säikähdyksestä.
Minä muistan kyllä nimet, mutta mitä niillä tekee, jos ei niille ole kasvoja :) Tosin julkkisten nimet eivät paljon kiinnosta. Musiikissa vain kuuntelen, en ole kiinnostunut, kuka esittää. Elokuvia en katso, koska en pysty seuraamaan juonta, kun ruutu vilisee vieraita kasvoja (joskus mies selostaa minulle vierestä, niin onnistun). Muotimaailmaa en seuraa yhtään enkä realitysarjoja. Mitä muita julkkiksia on olemassa?

Poliitikkojen nimet muistan ja jotkut vanhat kehäraakit tunnistankin, niin kuin vaikka Paavo Väyrysen, mutta sillä meriitillä ei vielä linnan juhlia selosteta.
 
Minä taas en muista nimiä. Ne on sitten vaikeita.

Täällä tuli kesän ensimmäinen ukkonen. Kova pamaus ja valo välähti eteisessä, muttei olla vielä syytä löydetty. Melkein tuli kakat housuun säikähdyksestä.

En osaa ratkaista pulmaa... toivottavasti sait jotain vinkkejä!:laughing002

Hentohaave voisi auttaa:cheers
 
Sekopäinen paljon viestejä. Eikö kukaan muu ole huolissaan Suskista? Äää... En kestä kun ei ole mitään kuulunut aikoihin!

Ja onhan Tähden tikku tanassa aamua varten?
 
Minä muistan kyllä nimet, mutta mitä niillä tekee, jos ei niille ole kasvoja :) Tosin julkkisten nimet eivät paljon kiinnosta. Musiikissa vain kuuntelen, en ole kiinnostunut, kuka esittää. Elokuvia en katso, koska en pysty seuraamaan juonta, kun ruutu vilisee vieraita kasvoja (joskus mies selostaa minulle vierestä, niin onnistun). Muotimaailmaa en seuraa yhtään enkä realitysarjoja. Mitä muita julkkiksia on olemassa?

Poliitikkojen nimet muistan ja jotkut vanhat kehäraakit tunnistankin, niin kuin vaikka Paavo Väyrysen, mutta sillä meriitillä ei vielä linnan juhlia selosteta.
Mukavaa on myös selostaa jostain ihmisestä jotain, kun ei edes muista kuka se oli. Minä en muuten näe vaatteita. Jos joku kysyy, että mitä sillä oli päällä, niin ei mitään käryä. Sen muistaa, ettei alasti ollut.
 
Sekopäinen paljon viestejä. Eikö kukaan muu ole huolissaan Suskista? Äää... En kestä kun ei ole mitään kuulunut aikoihin!

Ja onhan Tähden tikku tanassa aamua varten?
No en varsinaisesti huolissani, kun eilen oli jotain kirjoittanut johonkin, mutta toki olisi kiva kuulla, miten menee.
 
Voi itku. Tuikkivat tuntemukset vaihtui eilisen aikana jatkuvaan menkkajomotukseen, ja paperissa näkyy nyt vaaleanpunaista. Tiedän että tämä voi olla myös täysin harmitonta, mutta vetää kyllä mielen aika mustaksi.

Viimeksi oli samoja oireita näihin aikoihin, nähtiin kuitenkin syke 6+5 ultrassa ja toivottiin parasta 8+ ultraan saakka, jolloin todettiin kkm. Toisaalta toivon että pikku alkio pysyisi tiukasti kiinni, toisaalta taas olisi parempi saada km pois alta pienillä viikoilla mikäli sellainen on tuloillaan.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top