----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäs teidän äitienpäivät on pitäny sisällään?

Mä oon runsaan aamupalan jälkeen pyykänny, hieman imuroinu ja pessy yhden huoneen lattian, vetäny kakkua, neulonu ja tehny lenkin tuon 5 -vuotiaan kans, joka oppi vappuna ajamaan ilman apupyöriä :joyful: Vielä oltais lähdössä syömään ja illalla pääsen joogaan :happy:
 
Helena, Kylläpä hengästyttää lukea, kun on niin paljon ohjelmaa!

Meillä oli rauhallinen aamu ja soitettiin miehen äidille videopuhelu, käytiin hakemassa äitienpäiväkukkia ja nyt odotellaan, että suvun naisväki tulee kahville. Tytär ja mies ovat leiponeet herkkuja.
 
Helena, Kylläpä hengästyttää lukea, kun on niin paljon ohjelmaa!

Meillä oli rauhallinen aamu ja soitettiin miehen äidille videopuhelu, käytiin hakemassa äitienpäiväkukkia ja nyt odotellaan, että suvun naisväki tulee kahville. Tytär ja mies ovat leiponeet herkkuja.

Nyt alkaa kyllä mun tahti hidastua selvästi :grin Meillä varsinkin tuo yksi muksu on tosi vauhdikas (ADHD), joten elämän ääniä ei tästä huushollista puutu.

Joo, no onnistuinhan mä makoilemaan 1,5 h sängyssä, kun perhe oli tuonut mulle aamupalan, ihanaa :joyful:
 
Mikä Motolla vointi & tilanne? Voi kun kaikki ois Ok!

Täällä testattu negaa dpo 7 alkaen. Tänään dpo 11, pc liuska negaa, onestep liuska 10 iu/ml viivanpaikka. Tuskin tarkoittaa yhtään mitään, koska yleensähän pc näyttää aikaisemmin kuin onestep.
 
Joko täällä on Tähden testikuva?

Yölento :)
Aamun digi
20190513_084950.jpg

Ei hullua hurskaammaksi.....eikä liuskoja kaapista:banghead:

Dpo 11/12
 
Epäonnistunut testi? Mitä ohje sanoo tuosta vastauksesta?

Yölento :) Testin voi tehdä siitä lähtien, kun on menkkojen alkamispäivä....

Ei varmaan herkkyys riitä, 25mIU.....?

Uutta testiä....

Unohdin ostaa raskaustestejä, hankittava siis liuskoja:chicken:
 
Last edited by a moderator:
Unohdin ostaa raskaustestejä, hankittava siis liuskoja:chicken:
Siis miten voi unohtaa :grin?? Ehkä maidon tai vessapaperin voisi unohtaa, ei testejä :hilarious:..
Sun täytyy nyt vähän skarpata Tähti :shy:!
Me tarvitsemme testituloksia katsottavaksi - tuo Digi jätti nyt liikaa kysymysmerkkejä??
 
Mulla on kaveri joka tuli raskaaksi vahingossa 42-vuotiaana (yhdellä munasarjalla!!!) Ei tiennyt olevansa raskaana kun tuli kolmet tai neljät kuukautiset, ennenku sit lopulta ne jäi pois. Ei ole välttämättä huono merkki. Niin ja se lapsi on nyt viisivuotias :)
Nää on niin huikeita juttuja!! Vaikee uskoa että kukaan huomaamattaan odottaisi pitkäänkin, mutta niin näitä vaan joukkoon mahtuu.
Olis se aika mahtavaa olla huomaamatta jo puolivälissä, saati siellä synnytyssalissa :hilarious:! Se tosin olis aika inhottavaa, missaisi koko odotuksen.
 
Siis miten voi unohtaa :grin?? Ehkä maidon tai vessapaperin voisi unohtaa, ei testejä :hilarious:..
Sun täytyy nyt vähän skarpata Tähti :shy:!
Me tarvitsemme testituloksia katsottavaksi - tuo Digi jätti nyt liikaa kysymysmerkkejä??

Lambi :) Hahaaa:laughing002 Kyllä vaan unholaan jäi...useat syntärilahjat, kukat ja äitienpäivälahjat samassa syssyssä.

Digin varasin kaappiin ja luulin sieltä Pregchecking löytyvät, mutta eipä ollutkaan....
 
Takaisin
Top