----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi itku. Tuikkivat tuntemukset vaihtui eilisen aikana jatkuvaan menkkajomotukseen, ja paperissa näkyy nyt vaaleanpunaista. Tiedän että tää voi olla täysin harmitontakin, mutta vetää kyllä mielen aika mustaksi. Viimeksi kkm:ssa samoja oireita, ehdittiin sentään nähdä syke 6+5 ultrassa.

:sad010 Ei persus. Niin väärin.
Pidetään täällä kuitenkin liekkiä yllä kunnes toisin todistetaan.
:Heartred
 
Voi itku. Tuikkivat tuntemukset vaihtui eilisen aikana jatkuvaan menkkajomotukseen, ja paperissa näkyy nyt vaaleanpunaista. Tiedän että tämä voi olla myös täysin harmitonta, mutta vetää kyllä mielen aika mustaksi.

Viimeksi oli samoja oireita näihin aikoihin, nähtiin kuitenkin syke 6+5 ultrassa ja toivottiin parasta 8+ ultraan saakka, jolloin todettiin kkm. Toisaalta toivon että pikku alkio pysyisi tiukasti kiinni, toisaalta taas olisi parempi saada km pois alta pienillä viikoilla mikäli sellainen on tuloillaan.
En nyt alkanut koko ketjua selaamaan uudelleen ja en muista oliko sulla jotain lääkityksiä mutta täällä turkissa määrätään varsinkin vanhoja odottajia aloittamaan jo rv 5 aspiriini 100mg ehkäisemään keskenmenoja. En muista mikä mekanismi siinä auttoi mutta monet ystävät täällä joilla on ollut paljon keskenmenoja ovat sen ansiosta saaneet vauvan syliin. ( heillä ei siis ole muita lääkityksiä ollut) Täällä kun on trendinä aloittaa lastenteko varsin myöhäisessä iässä.
 
Voi itku. Tuikkivat tuntemukset vaihtui eilisen aikana jatkuvaan menkkajomotukseen, ja paperissa näkyy nyt vaaleanpunaista. Tiedän että tämä voi olla myös täysin harmitonta, mutta vetää kyllä mielen aika mustaksi.

Viimeksi oli samoja oireita näihin aikoihin, nähtiin kuitenkin syke 6+5 ultrassa ja toivottiin parasta 8+ ultraan saakka, jolloin todettiin kkm. Toisaalta toivon että pikku alkio pysyisi tiukasti kiinni, toisaalta taas olisi parempi saada km pois alta pienillä viikoilla mikäli sellainen on tuloillaan.

Motto78 :) :hug013:hug013:hug013

Toivotaan, että on harmitonta.
 
Nyt tarvitaan hyviä uutisia, oisko Tähdellä vilauttaa vahvistuvaa viivaa...? :grin

:greet025
Välipäivä, samoin huomenna....ollaan reissussa synttärisuma humussa....

Isot sukujuhlat tänään ja huomenna:Heartpink

Dpo9

Pidän Motto78 peukkuja sinulle, että tuo olisi harmitonta, koita kestää.
 
En nyt alkanut koko ketjua selaamaan uudelleen ja en muista oliko sulla jotain lääkityksiä mutta täällä turkissa määrätään varsinkin vanhoja odottajia aloittamaan jo rv 5 aspiriini 100mg ehkäisemään keskenmenoja. En muista mikä mekanismi siinä auttoi mutta monet ystävät täällä joilla on ollut paljon keskenmenoja ovat sen ansiosta saaneet vauvan syliin. ( heillä ei siis ole muita lääkityksiä ollut) Täällä kun on trendinä aloittaa lastenteko varsin myöhäisessä iässä.

Komppaan tätä. Varmasti hyötyä! Itse otin baby Aspirina, mutta vain kiinnittymisen aikoihin.

Apteekista on nyt yllätys vaan Apririn loppu ja hämmästyin, kun sanoivat, että tukusta on loppu, eikä ollut mitään arviota, koska tulossa lisää:eek:

Otin sitten nyt disperinin tilalle ja sitä otetaan vaan pieni nirunen,max puolikas/vrk.

Dpo9
 
Komppaan tätä. Varmasti hyötyä! Itse otin baby Aspirina, mutta vain kiinnittymisen aikoihin.

Apteekista on nyt yllätys vaan Apririn loppu ja hämmästyin, kun sanoivat, että tukusta on loppu, eikä ollut mitään arviota, koska tulossa lisää:eek:

Otin sitten nyt disperinin tilalle ja sitä otetaan vaan pieni nirunen,max puolikas/vrk.

Dpo9
No minä olen syönyt koko raskausajan 100mg aspiriinia rv 36 se lopetetaan. Täällä lääkärit suosittelevat sitä koko raskauden ajaksi rv 36 asti jos on ennenaikaisuuden vaara niin lopetetaan jo rv 32 . Minä sain nyt tällä viikolla luvan jatkaa rv 36 asti

Siis Suomessahan jos määrätään niin käsittääkseni se on max.50mg mutta täällä se on automaattisesti 100-150mg/vrk
 
Hei jos joutuu ottamaan metotrexaattia keskenmenon vauhdittamiseksi aiheuttaako lääke jonkun suoja-ajan uuden raskauden yrittämiselle? Mietin vaan kun mulla sama lääke reumassa ollut ja lääkkeen lopettamisesta seurasi 3-6 kk varoaika.
 
Onko motolla mikä mieliala Iltaa kohti?
Henkeä pidätellen Odotamme sieltä jatkoa:nailbiting:!

Tähdelle onnistuneita sukujuhlia!
Tikkukuvia hyvin pian? :shy:
 
Täällä ollaan, kiitos myötäelämisestä! :Heartred Näköjään pientä traumaattista stressireaktiota pukkaa, viimeksi tätä ei vielä ollut. Meditaatioappi on kovassa käytössä.

Sama jatkuu, eli paperissa pyyhkiessä hentoa vaaleanpunaista. Ei ole vähentynyt muttei myöskään voimistunut varsinaiseksi verenvuodoksi.

Oon alkuviikon työmatkalla, mutta käväisen sen jälkeen uusissa hCG -verikokeissa. (Ja ehkä aspiriinikaupoilla :)) Mulle on tärkeää tietää missä mennään, vaikka tieto itsessään ei lopputulokseen vaikutakaan. Varhaisultraa pitäisi vielä odotella vajaa kaksi viikkoa että mahdollinen syke varmasti näkyisi.
 
Mä sain hyvän kortin kuopukselta :grin
 

Liitteet

  • 20190512_093748.jpg
    20190512_093748.jpg
    32.5 KB · Katsottu: 254
Takaisin
Top